SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je moet niet alles geloven wat mijn vader zegtquote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens je vader zijn jullie wel al bijna klaar om te trouwen.
Dan is het niet zijn ex, maar zijn aanstaandequote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens je vader zijn jullie wel al bijna klaar om te trouwen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is het niet zijn ex, maar zijn aanstaande
Ah joh, misschien kan ze wel verschrikkelijk lekker kokenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat mijn vader zegt
Dat kan ik ookquote:Op woensdag 6 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah joh, misschien kan ze wel verschrikkelijk lekker koken
Olijven altijd Kalamata met pit kopen, en opletten of er kleurverschillen in zitten, die moet je hebbenquote:
Maar toch makkelijk als je het dan niet elke dag zelf hoeft te verzinnenquote:
Als die bnij daglicht in haar blootje voor je bukt en dan zwoel omkijkt als een Transvaalse havik dan ga je jodelen denk ikquote:
Ohjaquote:
Mja.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die bnij daglicht in haar blootje voor je bukt en dan zwoel omkijkt als een Transvaalse havik dan ga je jodelen denk ik
Toch minimaal een paar wekenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik films getorrent heb.
Arr
Wat had je dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:32 schreef gianni61 het volgende:
Nog maar een palinka szilva besteld om het af te blussen. Laatste hap was zo pittig. Die blijft hangen
Welke allemaal?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Arr
bij mij toch minstens 5 jaar nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Arr
bambi en Frozenquote:
Soort van cordon bleu zal ik het maar noemen.quote:
quote:
Klopt wel ongeveer jaquote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hunger Games a Balled of Songbirds and Snakes
Klinkt smakelijkquote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort van cordon bleu zal ik het maar noemen.
Een dubbel gevouwen kalfsschnitzel gevuld met paprika, ui en spek, maar er zat een hele scherpe saus op. Een soort harissa achtig goedje
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort van cordon bleu zal ik het maar noemen.
Een dubbel gevouwen kalfsschnitzel gevuld met paprika, ui en spek, maar er zat een hele scherpe saus op. Een soort harissa achtig goedje
Ja, was lekker. Had rijst en nokedli er bij maar ik had liever wat meer groente gehad.quote:
een soort van VI maar dan over auto'squote:
En met mensen die wel leuk zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een soort van VI maar dan over auto's
Alleen dan wel leukquote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een soort van VI maar dan over auto's
Dan moet je er een salat bij bestellenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was lekker. Had rijst en nokedli er bij maar ik had liever wat meer groente gehad.
johquote:Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je er een salat bij bestellen
Salade is geen groente. Dat zijn koude blaadjesquote:Op woensdag 6 november 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je er een salat bij bestellen
Heb je je al uit de gehaald?quote:
dan heb je het over sla.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Salade is geen groente. Dat zijn koude blaadjes
je kan gewoon Iaptop en koeIkast typenquote:
Nee dat kan nietquote:
welquote:
En nu gewoon met echte letters ipv valsspelenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel
iaptop koeikast
zie. lukt gewoon
laptopquote:Op woensdag 6 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu gewoon met echte letters ipv valsspelen
laptopquote:
zie. duizenden wegen die naar Rome gaanquote:
Maar ik wil helemaal niet naar Romequote:Op woensdag 6 november 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie. duizenden wegen die naar Rome gaan
ik ook nietquote:Op woensdag 6 november 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet naar Rome
Wat ben je dan enthousiast de wegenbouwer aan het uithangenquote:
Bob de Bouwer! Onderbroekenvouwer!!quote:Op woensdag 6 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je dan enthousiast de wegenbouwer aan het uithangen
Nee, mijn ligt nu in winterslaap in dequote:
Ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 6 november 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet naar Rome
het is stil in meiquote:Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest
Wil er wel eens heen
Maar in april ofzo
Ik heb meestal muziek aanstaanquote:
Italië trekt me op de een of andere manier niet zoquote:Op woensdag 6 november 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest
Wil er wel eens heen
Maar in april ofzo
ook in Rome?quote:
Ben je bij je in de gaan zitten?quote:
Teveel tomaat?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Italië trekt me op de een of andere manier niet zo
Zou het daardoor komen?quote:
Ik denk dat ze daar ook wel muziek hebbenquote:
Ik heb al een dekenquote:
goed plan.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
Misschien moet ik ook maar in winterslaap gaan
Ja denk het welquote:
en ruzie als je ananas wilt of je spaghetti in stukjesquote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk het wel
Teveel tomaat en kaas
Ik ben heel goed geworden in cocoonenenenenenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed plan.
ik gooi morgen mijn reserve dekbed weer in een overtrek en dan op de bank. lekker cocoonenenen.
alleen nog de deur uit voor de boodschappen en voor de rest full time binnen.
Wel lekkere koffiequote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk het wel
Teveel tomaat en kaas
Maar ik drink geen koffiequote:
Maar ik welquote:
Ga je er ook nog naar binnen of loop je er alleen even langs?quote:
Ik had vanmiddag geroosterd brood met het laatste stukje oude kaasquote:
Kaasquote:
huehuequote:Op woensdag 6 november 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
Het allerlaatste stukje heb ik uit het kruisje opgepeuzeld![]()
ik heb gewacht tot iemand anders er iets over zou typen... had een mental image van hier tot tokioquote:
Zulke kaas bedoelde ik nietquote:
Nou dat valt tegen hoor, gergi loopt altijd alle koffietentjes af om goede koffie te vinden, en de koffie is thuis beterquote:
uhuh surequote:
Kruisje? Knuistje? Vuistje?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:19 schreef essnhills het volgende:
Het allerlaatste stukje heb ik uit het kruisje opgepeuzeld![]()
Zijn die sterretjes de locaties van de popcornstands?quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig maak ik anders nooit tikfouten
Goede paint skillsquote:
Kaasquote:
Wat was er mis met de normale rotondes, waar je nog gewoon een rondje kon rijden als je de afslag gemist hadquote:
De toevoeging dat ik meer van harde kazen hou maakt het niet veel beter zeker?quote:
Daar wordt de foto gemaakt, net als in de achtbaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn die sterretjes de locaties van de popcornstands?
nope.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
De toevoeging dat ik meer van harde kazen hou maakt het niet veel beter zeker?
Oh is dat weer zo'n Italiaans dingetje waarvan ze zelf zo hard als mogelijk roepen dat het de beste ter wereld is terwijl dat in werkelijkheid wel meevaltquote:Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat valt tegen hoor, gergi loopt altijd alle koffietentjes af om goede koffie te vinden, en de koffie is thuis beterWel goed eten.
Het is een drukke rotonde maar de fietsers moeten links voorrang hebben omdat het bij een fietslint uit Wageningen naar ede hoort waarop de fietsers dat hele eind voorrang hebben ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er mis met de normale rotondes, waar je nog gewoon een rondje kon rijden als je de afslag gemist had
Nee gewoon 3km omrijdenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er mis met de normale rotondes, waar je nog gewoon een rondje kon rijden als je de afslag gemist had
Oh, dus daar moet je "KAAS!" roepen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt de foto gemaakt, net als in de achtbaan.
Dat is beter voor de uitstootquote:Op woensdag 6 november 2024 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag dit voor mequote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt de foto gemaakt, net als in de achtbaan.
Zeker op de fatbikequote:Op woensdag 6 november 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan RIBBELS en een DOORGETROKKEN STREEP op het fietspad maken om de snelheid van de fietsers een beetje te beperken. Die hebben daar toch schijt aan
Volgende week rond het vriespunt 's nachts zie ik. Deze week nog wat warmer overdag.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij jullie? Al sneeuw verwachting?
Lolquote:Op woensdag 6 november 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ze gaan RIBBELS en een DOORGETROKKEN STREEP op het fietspad maken om de snelheid van de fietsers een beetje te beperken. Die hebben daar toch schijt aan
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
's Ochtends gaat het goed, maar in de loop van de middag krijg ik last van hoesten.
Zo'n fancy rode net als de broodrooster van ess?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet nog een nieuwe weegschaal hebben, die ik nu heb is nogal wispelturig, kan tussen 2 dagen zo een kilo of 3 schelen
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
's Ochtends gaat het goed, maar in de loop van de middag krijg ik last van hoesten.
een doorgetrokken streep gaat echt niet ervoor zorgen dat de snelheid omlaag gaat hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Liever gewoon een goedkope zonder allemaal stomme fratsjes als connecten met een app en dergelijkequote:Op woensdag 6 november 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n fancy rode net als de broodrooster van ess?
Dat ze elkaar in elk geval niet snel even gaan inhalen daar met een snelheidsverschil zodat de auto alsnog vol in de ankers kan.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een doorgetrokken streep gaat echt niet ervoor zorgen dat de snelheid omlaag gaat hoor.
Ik had gister en vandaag uitstekende Gerries. @bitterbalquote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet nog een nieuwe weegschaal hebben, die ik nu heb is nogal wispelturig, kan tussen 2 dagen zo een kilo of 3 schelen
klinkt als susan en freek.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik die hoor, ga ik ook hoesten ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als susan en freek.
ik kan het niet hebben als het avond is,
Broekhoestquote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik die hoor, ga ik ook hoesten ja.
Een gerrie van 3 kilo lijkt me wel wat veelquote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister en vandaag uitstekende Gerries. @:bitterbal
O ja ik ben daar ook niet van.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon een goedkope zonder allemaal stomme fratsjes als connecten met een app en dergelijke
Lijkt me weinig als ger maar 3 kilo weegtquote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gerrie van 3 kilo lijkt me wel wat veel
Die staat mooi te shinen op mijn aanrecht.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n fancy rode net als de broodrooster van ess?
Die zul je toch ook nog wel zonder QR hebben, of wil je een specifiek merk?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik ben daar ook niet van.
Had ook laatst nieuwe agendavulling besteld voor m'n papieren agenda, kun je er alleen nog eentje kopen met op elke dag een qr code gedrukt om je afspraken in een app bij te houdenWtf, ik heb een agenda op papier om een reden
Ik klik dit topic aan en dit is het eerste wat ik lees.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ook laatst nieuwe agendavulling besteld voor m'n papieren agenda, kun je er alleen nog eentje kopen met op elke dag een qr code gedrukt om je afspraken in een app bij te houdenWtf, ik heb een agenda op papier om een reden
Van Filofax omdat m'n planner daarvan is. En die zijn dus niet meer te krijgen zonder qr codesquote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zul je toch ook nog wel zonder QR hebben, of wil je een specifiek merk?
Je leest wel gekkere dingen hier tochquote:Op woensdag 6 november 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik klik dit topic aan en dit is het eerste wat ik lees.
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je leest wel gekkere dingen hier toch
Zie nog genoeg varianten zonder hoor? https://filofax.com/collections/2025-full-year-diary-refillsquote:Op woensdag 6 november 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van Filofax omdat m'n planner daarvan is. En die zijn dus niet meer te krijgen zonder qr codes
Die zijn niet voor mijn grootte agenda. Geloof me, ik heb echt twee dagen alles afgezochtquote:Op woensdag 6 november 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie nog genoeg varianten zonder hoor? https://filofax.com/collections/2025-full-year-diary-refills
Elk jaar weer een avontuurquote:Op woensdag 6 november 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn niet voor mijn grootte agenda. Geloof me, ik heb echt twee dagen alles afgezocht
Het is soms best leuk op straatquote:
Wutquote:
Oh heb je dan zo'n vreemd afwijkend formaat, niet gewoon A5 ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn niet voor mijn grootte agenda. Geloof me, ik heb echt twee dagen alles afgezocht
Ja, je moet wel proberen geen andere mensen recht aan te kijkenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, het is leuk buiten?
quote:
Brrrrrquote:Op woensdag 6 november 2024 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, je moet wel proberen geen andere mensen recht aan te kijken
Haha Jezusquote:Op woensdag 6 november 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niets in het leven is zekerquote:
Is er plek voor 2?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Brrrrr
*Trekt deken verder over zich heen
Alleen als je warm bentquote:Op woensdag 6 november 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niets in het leven is zeker
[..]
Is er plek voor 2?
Nee heb de Personal, dat vind ik ook nergens in een boekhandel hier. Was een slimme keuze toenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heb je dan zo'n vreemd afwijkend formaat, niet gewoon A5 ofzo?
Zie er nog wel een paar zonder QR, maar die hebben zeker niet de juiste weekindelingquote:Op woensdag 6 november 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb de Personal, dat vind ik ook nergens in een boekhandel hier. Was een slimme keuze toen![]()
Misschien dat je in de VS en de UK dan nog wat meer opties hebt, maar hier in ieder geval niet. Nou ja, plak nu gewoon leuke stickers over die codes
Waarschijnlijk niet nee, moet week on two pages hebbenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie er nog wel een paar zonder QR, maar die hebben zeker niet de juiste weekindeling
En stickertjes plakken is ook leuk
Ik had op school vroeger 1 bladzijde per dag, dat was altijd heibelquote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, moet week on two pages hebbenHet is niet makkelijk, eigenaar van een filofax personal zijn
![]()
Deze is nog zonder QRquote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, moet week on two pages hebbenHet is niet makkelijk, eigenaar van een filofax personal zijn
![]()
Dat had ik in de brugklas, maar uiteindelijk was het nutteloos extra gewicht in je tasquote:Op woensdag 6 november 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op school vroeger 1 bladzijde per dag, dat was altijd heibel
Dat is A5 grappenmakerquote:Op woensdag 6 november 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is nog zonder QRhttps://filofax.com/colle(...)_fid=c2121614b&_ss=c
Okequote:
Wel gezellig allemaal stickersquote:Op woensdag 6 november 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb de Personal, dat vind ik ook nergens in een boekhandel hier. Was een slimme keuze toen![]()
Misschien dat je in de VS en de UK dan nog wat meer opties hebt, maar hier in ieder geval niet. Nou ja, plak nu gewoon leuke stickers over die codes
Hij stond op personalquote:
Stiekem is die QR code gewoon een excuus om je lekker uit te levenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me er prima meestickers, washi tape, kleurtjes
Deed ik voorheen ook al, nu moet ik wat doelgerichter plakkenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem is die QR code gewoon een excuus om je lekker uit te leven
En je hebt zeker geen luier om?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Moet naar de wc maar het is zo lekker warm in bed
Jaaaaaa! Midden in de nacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Over leuk op straat gesproken.. Moet ineens weer denken aan die avond tijdens de corona avondklok dat het sneeuwde, en @:liesje1979 vertelde dat de hele buurt buiten was voor een sneeuwballengevecht o.i.d.Dat is nog eens iets leuks op straat
Ja, lastig.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
Moet naar de wc maar het is zo lekker warm in bed
He maar Truus, je kunt gewoon je eigen refill samenstellen, daar heb je gewoon de optie om dat uit te zetten:quote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deed ik voorheen ook al, nu moet ik wat doelgerichter plakken
Hoe noem jij onze kwiwi?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He maar Truus, je kunt gewoon je eigen refill samenstellen, daar heb je gewoon de optie om dat uit te zetten:
[ afbeelding ]
https://filofax.com/produ(...)ce-b956-7872a3beee07
Truus is toch niet zo'n woord dat wegvalt net als ?quote:
quote:
quote:
Niet waar ik naar zwitserland kan bestellenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He maar Truus, je kunt gewoon je eigen refill samenstellen, daar heb je gewoon de optie om dat uit te zetten:
[ afbeelding ]
https://filofax.com/produ(...)ce-b956-7872a3beee07
Wegvalwoordquote:Op woensdag 6 november 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Truus is toch niet zo'n woord dat wegvalt net als ?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 6 november 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat ook wegvalt, wegvalwoord
kan je niet in buitenland laten bezorgen bij familie en die het laten opsturen?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet waar ik naar zwitserland kan bestellenHeb het idee dat ik weer opnieuw door m'n twee dagen zoeken ga nu
Dinsdagavond na de laatste leging of woensdagochtendquote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Als je iemand een kaart wil sturen die bijvoorbeeld op donderdag aankomt, waanneer doen jullie hem dan op de bus?
dit ja..quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dinsdagavond na de laatste leging of woensdagochtend
Ok, dus het is nog steeds binnen 1 dag bezorgd?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dinsdagavond na de laatste leging of woensdagochtend
Ja, dat is allemaal wel heel duur en omslachtig voor een agendavullingquote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet in buitenland laten bezorgen bij familie en die het laten opsturen?
If I took you home it'd be a homerunquote:
quote:
Nu nog wel ja volgens mijquote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, dus het is nog steeds binnen 1 dag bezorgd?
Volgens mij ligt het aan de wijk/stad, want elke keer als ik op hallmark bestel en het op een bepaalde dag bij m'n zus wil laten bezorgen komt het zo'n 2 dagen later dan gepland aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, dus het is nog steeds binnen 1 dag bezorgd?
Ik heb de kaart tijdje geleden al besteld en in huis.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de wijk/stad, want elke keer als ik op hallmark bestel en het op een bepaalde dag bij m'n zus wil laten bezorgen komt het zo'n 2 dagen later aan.
Je kunt op die Engelse site gewoon bij het afrekenen Kwiwiland aanvinkenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet waar ik naar zwitserland kan bestellenHeb het idee dat ik weer opnieuw door m'n twee dagen zoeken ga nu
Ja maar bedoel dat het aan de post ligt, want bij m'n oma komt het gewoon aan zoals ik het plan bij hallmark bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de kaart tijdje geleden al besteld en in huis.
Volgend jaar heb ik er de extra verzendkosten, douanekosten, en lange levertijd wellicht voor over dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt op die Engelse site gewoon bij het afrekenen Kwiwiland aanvinken
Ah zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat het aan de post ligt, want bij m'n oma komt het gewoon aan zoals ik het plan bij hallmark bijvoorbeeld.
Het ligt ook een beetje aan de afzender geloof ik, 'zakelijke' post (zoals Hallmark) wordt doorgaans sneller bezorgd dan een handgeschreven envelopjequote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat het aan de post ligt, want bij m'n oma komt het gewoon aan zoals ik het plan bij hallmark bijvoorbeeld.
3,50 verzendkosten kun je wel lijden tochquote:Op woensdag 6 november 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgend jaar heb ik er de extra verzendkosten, douanekosten, en lange levertijd wellicht voor over dan.
Ohquote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo.
Kan ook gewoon langs zijn huis fietsen maar dat is minder leuk vind ik.
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
@4EverBlackEyed wil hier ook nog iets over kwijtquote:
Lol. Heb ik wel eens verteld dat ik een keer de straat van een user versierd heb? En laatst nog slingers opgehangen bij de ingresser.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar dan weet je wel dt het op de goede dag aankomt. Wellicht nog een ballon op de deur plakken als je er toch bent?
PostNL?quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij wekte die Joezi best wel wat irritatie op. Misschien mede door zijn UI
Ja klopt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags nog 49 dagen
Bekijk deze YouTube-video
Moet de eerste keer in 11 jaar nog meemaken dat het alleen de lage verzendkosten op de website kost naar hierquote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3,50 verzendkosten kun je wel lijden toch
Isaxquote:Op woensdag 6 november 2024 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Vanaf hier : Joezi in UTO / [SC # 1034] Deadpool!
De hele straat?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja ik had iemand geregeld die de straat van die user ging versieren. Maar de versiering had ik gemaakt.
Ja, die komt soms nog even langs (z)waaienquote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die was hier kortgeleden nog @:isax
Je hebt ook wel eens een heel mooi pakketje geregeldquote:Op woensdag 6 november 2024 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Heb ik wel eens verteld dat ik een keer de straat van een user versierd heb? En laatst nog slingers opgehangen bij de ingresser.
Maar nee, in deze straat wil ik altijd zo snel mogelijk weer weg zijn.
Heb je die link geklikt? Waren ook nog hartjesballonnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik denken dat ik een goed idee had met die ballon op de voordeur
Ja naja ik word gewoon heel blij van zulke dingen bedenken.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook wel eens een heel mooi pakketje geregeld
Oh zie ik nu pas, wat een werkquote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je die link geklikt? Waren ook nog hartjesballonnen.
Ohja, je hebt daar van die enorme autisten bij de douane zitten natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet de eerste keer in 11 jaar nog meemaken dat het alleen de lage verzendkosten op de website kost naar hier![]()
Had eens een boekje voor 20 euro laten maken in de UK, kreeg ik er 50 euro (!!) aan douanekosten bovenop. Zat geen rekening bij vanuit de afzender dus de douane had wel even geschat hoeveel het waard was en voor die behulpzame service moest ik dan ook nog betalen. Huilen.
En gelijk heb jequote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik word gewoon heel blij van zulke dingen bedenken.
Die zit met popcorn klaar voor de concession speech van Kamela.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Is @:datismijnmening flauw gevallen van gelukzaligheid?
Ja, doe ik soms met grotere/duurdere dingen, voor de rest is het de moeite en kosten niet echt waard.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, je hebt daar van die enorme autisten bij de douane zitten natuurlijkHeb je geen pakketkluizen in Duitsland waar je regelmatig komt dat je het daarheen kan laten sturen?
Niet met de kipkluifjes vandaag?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit met popcorn klaar voor de concession speech van Kamela.
Ik had kiepvleugeltjesquote:
Geen idee wat die inklaringskosten daar zijn, maar waarschijnlijk wel goedkoper als je het gelijk vooraf al doet (en sneller) dan als een douaneambtenaar het gaat uitzoekenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, doe ik soms met grotere/duurdere dingen, voor de rest is het de moeite en kosten niet echt waard.
Meestal bestel ik maar alles op amazon duitsland, want dan is het hele douanegedoe al in de prijs verrekend en dan krijg je niet ineens nog zo'n verrassing achteraf.
KLAGEN VRAGEN ZAGEN STATIONSCHAGENquote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Probeerde een film te streamen van m'n nas. Hele ding schijt meteen in z'n broek en is al minuten enorm traag.
Goed leven.
Nee, dat heet karma voor piraterij.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLAGEN VRAGEN ZAGEN STATIONSCHAGEN
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit met popcorn klaar voor de concession speech van Kamela.
KARMA SINGH_VARMA SHOARMAquote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat heet karma voor piraterij.
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat heet karma voor piraterij.
Ik heb hier wat van die spelletjes van Smart Games liggen, misschien een paar levels doen voor ik ga slapenquote:
Ik word zo ziek van die Amsterdamse grachtengordelkliek die denkt het geweten van heel NL te moeten zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Echt serieus, wat is er mis met deze mensen.@:wereldgozer
Waar is dit een reactie op?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik word zo ziek van die Amsterdamse grachtengordelkliek die denkt het geweten van heel NL te moeten zijn.
Morgen wel ff lekker Jimek en alles terugkijken
Heyyyy hoe gaat het met jou? Alles OK?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Broodje geprakte banaan met pindakaas en dat dan bakken als een tosti.
Mag gewoon. Iedereen is moe van deze zware verkiezingsdagquote:
Bro heeft voetfetisj? (lol)quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een prachtige dag voor de democratie hè?
Wat als kamala het capitool zou bestormen op 6 januari?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een prachtige dag voor de democratie hè?
maar eerst dimmysausquote:Op woensdag 6 november 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4 more years en daarna 8 years Vance en dan 8 years Barron
oftewel, hoe verkloot je je land 101quote:Op woensdag 6 november 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
4 more years en daarna 8 years Vance en dan 8 years Barron
quote:Op donderdag 7 november 2024 01:49 schreef mschol het volgende:
[..]
oftewel, hoe verkloot je je land 101
ja omdat je weer een ban hadquote:Op donderdag 7 november 2024 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één keer een mooi weer rapportage van je gezien
Is dat bruine huisje te koop?quote:Op donderdag 7 november 2024 02:16 schreef bitterbal het volgende:
30 oktober
[ afbeelding ]
28 oktober was mooi weer
[ afbeelding ]
16 oktober
[ afbeelding ]
das een heel hotelquote:Op donderdag 7 november 2024 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat bruine huisje te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |