SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh jammer, kano trip in zweden is wel super coolquote:Op woensdag 6 november 2024 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog nergens. Had een 7-daagse cano trip gevonden in Zweden. Maar met alles wat erbij komt kun (en wat je nog allemaal extra moet kopen) kun je een hele vliegvakantie doen.
Niet meer de tussendoor vakantie die ik in gedachten had zeg maar
Moet het gewoon uit mn hoofd zetten
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Matige TT @:bitterbalHad meer verwacht nu je zoveel vrije tijd hebt
Is dit de Noordzee?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef bitterbal het volgende:
het weer van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan vorige, maar verder eensquote:Op woensdag 6 november 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Matige TT @:bitterbalHad meer verwacht nu je zoveel vrije tijd hebt
is ook goed tochquote:Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee helaas niet mogelijk, met streepje
Ja prima, aangezien een aantal mij toch zo blijft noemen wel handigerquote:
ja maar vind flory ook echt bij je passen en het klinkt leukquote:Op woensdag 6 november 2024 15:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja prima, aangezien een aantal mij toch zo blijft noemen wel handiger
Vond ik ook leuker, maarja ik heb er een zooitje van gemaaktquote:Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind flory ook echt bij je passen en het klinkt leuk
Je had eerst nog een andere naam ook toch? Tenminste dat zag ik Lies eens zeggen, waarschijnlijk al heel lang geledenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja prima, aangezien een aantal mij toch zo blijft noemen wel handiger
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vond ik ook leuker, maarja ik heb er een zooitje van gemaakt
Ja NZ (nachtzuster eerst) die had ik bijna vanaf beginquote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had eerst nog een andere naam ook toch? Tenminste dat zag ik Lies eens zeggen, waarschijnlijk al heel lang geleden
Ja akelig is dat, alles moet er eerst uitquote:Op woensdag 6 november 2024 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zijn die krampen bij diarree toch zo naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |