Fuck around and find out is zelden minder toepasselijker geweest dan bij dit conflict.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit en de basisschool bij mij om de hoek, want daar zitten ook een aantal moslims op school.
Ik kijk niet uit naar Twente-uit met Weghorst in basis. Dan toch echt liever Brobbey waarmee het veel beter loopt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef Black-Death het volgende:
We mogen als Ajacieden blij zijn met de afgelopen wedstrijden. Zowel qua spel als qua inzet. Farioli mag een compliment krijgen.
Maar nu niet arrogant worden. Zo ver zijn we nou ook weer niet
ik hoop op een mooi resultaat maar wordt lastig daar. Wel fijn dat zij ook gespeeld hebben en daar hopelijk wat minder fris uit zijn gekomen. Brobbey moet je nu wel laten staan idd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar Twente-uit met Weghorst in basis. Dan toch echt liever Brobbey waarmee het veel beter loopt.
Dat gaat 'gewoon' Wout worden lijkt mij ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:
Denk niet dat Brobbey zondag basis staat. Hij speelde de volledige wedstrijd. Dat komt niet vaak voor.
PSV en Feyenoord ook, eigenlijk hebben we nog geen echte tegenstander gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die tegenstanders van Ajax in de EL kunnen er echt helemaal niks van, alleen Slavia was redelijk.
Wout gaat het niet leuk vinden, maar hij is niet zo goed in het slopen van de verdediging met plotselinge acties en combinaties, daar is hij niet bewegelijk genoeg voor. wel is hij heel goed in het benutten van kansen op het eind van de wedstrijd als Sloopwerken brobby BV de verdediging reeds moe gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet uit naar Twente-uit met Weghorst in basis. Dan toch echt liever Brobbey waarmee het veel beter loopt.
Zelden ook een speler met zo’n zure bek zien zitten na een dergelijke topwedstrijd van je teamquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wout gaat het niet leuk vinden, maar hij is niet zo goed in het slopen van de verdediging met plotselinge acties en combinaties, daar is hij niet bewegelijk genoeg voor. wel is hij heel goed in het benutten van kansen op het eind van de wedstrijd als Sloopwerken brobby BV de verdediging reeds moe gemaakt heeft.
Hij zei laatst van niet!quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden ook een speler met zo’n zure bek zien zitten na een dergelijke topwedstrijd van je team
Wout zit er vooral voor Wout
Ik verheug me nu alweer op HenkGod die Fitz Jim Oranje in gaat lullenquote:
Na het potje tegen die Polen in augustus al. (lol)quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verheug me nu alweer op HenkGod die Fitz Jim Oranje in gaat lullen
Henkquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na het potje tegen die Polen in augustus al. (lol)
https://www.ajaxshowtime.(...)et-nederlands-elftal
Ik zie dat Sociedad de derby tegen Bilbao op het programma heeft staan op de zondag voordat Ajax op bezoek komt, dus spelers sparen zit er in ieder geval al niet echt in voor ze.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
Nu komen de moeilijke potjes met Sociedad (zonder Taylor, al staan die wel laag in de EL na 4 potjes) en koploper Lazio. Die moet je niet beide verliezen als je 8e wil worden lijkt mij.
Benieuwd waar ze voor gaan want in competitie gaan ze ook nog niet zo lekker. Barcelona wacht as zondag. En dan inderdaad Bilbao en na Ajax treffen ze Betis.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zie dat Sociedad de derby tegen Bilbao op het programma heeft staan op de zondag voordat Ajax op bezoek komt, dus spelers sparen zit er in ieder geval al niet echt in voor ze.
NAC en Go Aheadquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord ook, eigenlijk hebben we nog geen echte tegenstander gehad dit jaar.
Jullie mogen hem in de winterstop overnemen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden ook een speler met zo’n zure bek zien zitten na een dergelijke topwedstrijd van je team
Wout zit er vooral voor Wout
Ik loop nog liever met een Israëlische vlag door Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jullie mogen hem in de winterstop overnemen.
Mwa, Feyenoord zit op dit moment niet echt lekker in de spitsen. Denk dat Wout wel een belangrijke schakel zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik loop nog liever met een Israëlische vlag door Amsterdam.
Als je eenmaal als club met dat soort figuren in zee gaat om de meubelen te redden begeef je je in een glijdende schaal. Been there, done that.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, Feyenoord zit op dit moment niet echt lekker in de spitsen. Denk dat Wout wel een belangrijke schakel zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |