SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Allebei wel duur tochquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
En de Coop in Emmen gaat een Plus worden. Nu heb ik niet heel veel met de Plus maar ik zie in de folder soms best chille aanbiedingen. We hebben er nu niet één in de buurt.
Ja dat gaat er bij mij dit jaar niet meer van komen denk ik. Zou tenminste niet weten wanneer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:54 schreef gianni61 het volgende:
Na 20.000 stapjes je schoenen uittrekken is toch wel lekker
Ja leuk kleurtje, hopelijk roostert die de bammetjes lekkerquote:
Wel van Domino's en KFC hoop ik, lekker amerikaans?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
De pizza en kipvleugels zijn onderweg. Let’s go Donald
Ga je daar de zelfscan onveilig maken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel naar de Hoogvliet de komende weken. Is ietsje verder.
Vandaag heb ik gewoon bij de kassa afgerekend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je daar de zelfscan onveilig maken?
het jaar is anders nog best langquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat er bij mij dit jaar niet meer van komen denk ik. Zou tenminste niet weten wanneer.
Ja maar ik moet het ook opeten zeg maarquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel van Domino's en KFC hoop ik, lekker amerikaans?
Nog een week of 8quote:
Jeetje, nog even en we vieren ons vijfjarig jubileum als Foquevillequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de weken ervoor werden de plannen al opgezet, maar toen is de eerste plattegrond verschenen
[..]
Dan had je een Mudman burger moeten halenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het ook opeten zeg maar
Blijf je de hele nacht wakker?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weiger nog even om de verwarming aan te zetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de thermostaat niet op wintertijd dus hij slaat nu weer uit.
Een wat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je een Mudman burger moeten halen![]()
![]()
Probquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf je de hele nacht wakker?
Ik ben nu bij een Amerikaanse band, maar ik volg de Election niet echt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel van Domino's en KFC hoop ik, lekker amerikaans?
We moeten de festiviteiten maar langzaam gaan plannen dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, nog even en we vieren ons vijfjarig jubileum als Foqueville![]()
@:kwiwi
Donald is een eendquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weiger het koud te hebben in huisquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weiger nog even om de verwarming aan te zetten.
Oh nou 13 april ben ik de hort op met Liesje en de Railroad Gang.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We moeten de festiviteiten maar langzaam gaan plannen dan.
De lekkere burgers die er zijnquote:
ik heb hier de balkondeur open gezetquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weiger het koud te hebben in huis
Grote BBQ op het dorpsplein en een parade met blije fanten?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet koud gelukkigquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weiger het koud te hebben in huis
En een kwok!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote BBQ op het dorpsplein en een parade met blije fanten?
"Liesje en de treinrukkers"quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou 13 april ben ik de hort op met Liesje en de Railroad Gang.
Al klinkt dat als een derderangs plattelandsbandje
Ik sla even over.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blije kwok op de bbq?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote BBQ op het dorpsplein en een parade met blije fanten?
Als ik hem niet aangezet had was het hier inmiddels wel een beetje koud vrees ik als ik naar mijn slaapkamer kijk (maar goed daar staat ook permanent een raam op een kier).quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet koud gelukkig
Ik draag tegenwoordig wel lekker warme fleecevestjesquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik hem niet aangezet had was het hier inmiddels wel een beetje koud vrees ik als ik naar mijn slaapkamer kijk (maar goed daar staat ook permanent een raam op een kier).
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draag tegenwoordig wel lekker warme fleecevestjes
Oh, boekje ...quote:
@bitterbalquote:
Aaawquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lichtelijk getraumatiseerd door de vorige keer.
Ah zo, ik hou niet zo van fleece.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig wel een beetje van de bodywarmersquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een lekker teddyvest voor thuisquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaren 80-vibesquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig wel een beetje van de bodywarmers
Met oortjes?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een lekker teddyvest voor thuis
Nee, wel een capuchonquote:
Nee maar dit is het andere uiterste. Straks ga je nog bij de ANWB shoppenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen stijlicoon zoals jij, Dimmy
Ze hebben daar wel offroad rollators.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar dit is het andere uiterste. Straks ga je nog bij de ANWB shoppen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elektrische?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel offroad rollators.
Ik heb tegenwoordig outdoor laarzenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik loop mijn hele vakantie al door de stad met dikke wandelschoenenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig outdoor laarzen![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik loop mijn hele vakantie al door de stad met dikke wandelschoenen
ik wilde deze eigenlijk niet eens kopen, want ik was op zoek naar een laag model, Maar ze zijn zo fijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookHeb sinds vandaag pardoes twee paar nieuwe
![]()
Van die ene is het geld al terug
Dat loopt zo zwaar op verhard terreinquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik loop mijn hele vakantie al door de stad met dikke wandelschoenen
Wat voor zijn het er?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde deze eigenlijk niet eens kopen, want ik was op zoek naar een laag model, Maar ze zijn zo fijn
nee joh, heerlijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat loopt zo zwaar op verhard terrein
https://www.bever.nl/p/la(...)151.html?colour=4124quote:
Terechte klachtquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het maar koud in Nederland.
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:37 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog niks gezien, zijn er al uitslagen bekend uit de USA?
Dat zijn serieuze, zit ik dan met mijn trail schoentjes als ik een keer bergen op moetquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, heerlijk
[..]
https://www.bever.nl/p/la(...)151.html?colour=4124
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
In Dixville Notch hebben alle 6 stemgerechtigden al gestemd: 3 voor Harris, 3 voor Trump
zien er wat lomp uit, maar zijn eigenlijk best lichtgewichtquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn serieuze, zit ik dan met mijn trail schoentjes als ik een keer bergen op moet
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zien er wat lomp uit, maar zijn eigenlijk best lichtgewicht
Vind ik niet heel lichtquote:Gewicht per paar: 1002 g
Ik heb deze. Koop elke twee jaar een nieuw paar omdat ze af zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, heerlijk
[..]
https://www.bever.nl/p/la(...)151.html?colour=4124
Haha, zat terug te lezen, rode leren bank (quote:
hier voor had ik ook lowa, daarop ook die 70km gelopen. tussendoor nog scarpa, maar dat was geen succesquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze. Koop elke twee jaar een nieuw paar omdat ze af zijn.
https://www.bever.nl/p/lo(...)hoen-HABFA62001.html
Gooi je dan nog wel de brug dicht?quote:
ik wacht nog steeds tot het binnen koud genoeg isquote:
Koud genoeg voor wat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds tot het binnen koud genoeg is
om straks in bed te gaan liggenquote:
Je kan alleen in bed gaan liggen als het koud genoeg isquote:
jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan alleen in bed gaan liggen als het koud genoeg is
quote:
Ohja, jij zit daar nog in de oven in de Balkan natuurlijkquote:
buiten is het koud zat, maar zo'n groot gebouw koelt niet echt snel afquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij zit daar nog in de oven in de Balkan natuurlijk
Ja op de een of andere manier komt het niet geheel als een verrassing dat ze daar geen perfect gereguleerde klimaatcontrole hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten is het koud zat, maar zo'n groot gebouw koelt niet echt snel af
heb je ook drankjes, snacks en vrienden om de hele nacht mee door te trekken?quote:
Chardonnay uit Nappa Valley, tjips en popcorn en mss dat de bff nog even langs komtquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook drankjes, snacks en vrienden om de hele nacht mee door te trekken?
Niemand zijn vingers ertussenquote:
ik vind ze beide 3x niksquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Nederlanders die Trump steunen heb ik een mening over.
zijn er maar 2 Nederlanders die Trump steunen?quote:
en Nederlanders die Harris steunen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn er maar 2 Nederlanders die Trump steunen?
Nederlanders die onpartijdigheid claimen op een andere manier dan desinteresse heb ik ook een mening over.quote:
Heb ik ook een mening over. Wel wat positiever.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en Nederlanders die Harris steunen?
een oranje gorilla versus een natte krantquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlanders die onpartijdigheid claimen op een andere manier dan desinteresse heb ik ook een mening over.
je hebt veel meningen vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
bijna 1000 euro aftikken voor parkeren heb ik ook een mening over
Sup?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Tijd zat gehad om te stemmen toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Wat gaan die stembureaus daar vroeg dicht.
Je moet daar bijna een dag vrij nemen om te kunnen stemmenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd zat gehad om te stemmen toch?
Nee, ik vind het oprecht gigantisch triest en dan hou ik me nog heel erg in.quote:
Dimmy wil gewoon beetje rellen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vind het oprecht gigantisch triest en dan hou ik me nog heel erg in.
Eigenlijk zou iemand (in een verpleegsterspakje) hem moeten inluisteren dat hij gewonnen heeft en hem daarna geblinddoekt verschepen naar een afgelegen eiland zonder internet met veel goud, goedkope vrouwen, golfbanen, zijn gekke zoontje en rode knopjes om te spelenquote:
Dit wil ik zelf ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand (in een verpleegsterspakje) hem moeten inluisteren dat hij gewonnen heeft en hem daarna geblinddoekt verschepen naar een afgelegen eiland zonder internet met veel goud, goedkope vrouwen, golfbanen, zijn gekke zoontje en rode knopjes om te spelen
Ja zag net op TV ook al dat zijn aanhangers nu al roepen dat er sowieso fraude is gepleegd als hij verliest.quote:
Epstein en Diddy geven geen feestjes meerquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand (in een verpleegsterspakje) hem moeten inluisteren dat hij gewonnen heeft en hem daarna geblinddoekt verschepen naar een afgelegen eiland zonder internet met veel goud, goedkope vrouwen, golfbanen, zijn gekke zoontje en rode knopjes om te spelen
Het gaat daar sowieso bizar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet daar bijna een dag vrij nemen om te kunnen stemmen
Eigenlijk heette hij ook gewoon Maartenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Martin van Buren was ook wel een mooie president, niemand verstond zijn Nederlands boerse gebrabbel, had voorouders uit de Betuwe en trouwde dus met zijn nichtje
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vind het oprecht gigantisch triest en dan hou ik me nog heel erg in.
Nee vandaag blijf ik braafquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy wil gewoon beetje rellen.
Is racistischquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het gaat daar sowieso bizar.
Hoezo hoef je je niet te legitimeren als je gaat stemmen.
over ca 20 minuten is het morgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee vandaag blijf ik braaf![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
over ca 20 minuten is het morgen
quote:Op woensdag 6 november 2024 03:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dems hebben nog genoeg tijd voor fraude
hou toch op dimmiesquote:Op woensdag 6 november 2024 03:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze in 2020 ook gedaan
Nee. Ben thuis, regent. Ga hier zo wat schoonmaken.quote:Op woensdag 6 november 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je naar school vandaag?
Geen ideequote:Op woensdag 6 november 2024 03:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ben thuis, regent. Ga hier zo wat schoonmaken.
ga jij nog verder slapen?
Ja dat hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 6 november 2024 04:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is deze wat betere kwaliteit
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 november 2024 04:08 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor je![]()
Ik ga proberen nog wat te slapen
ze hebben hier net bij het spirituele ding rebirthing breathwork sessiequote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel schoonmaakplezierMoet ook stofzuigen vandaag zag ik net.
ik vind die gestoorde uitspraken zo raar. Dat ze hun huisdieren eten en zo. En dat mensen daar dan op stemmenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:50 schreef Karzai het volgende:
Wij zitten ook al mijn een klein dictatortje, waar gat het heen met de wereld
Je hoort er anders vrij weinig van.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:50 schreef Karzai het volgende:
Wij zitten ook al mijn een klein dictatortje, waar gat het heen met de wereld
ja, hij liegt de heleboel bij elkaarquote:Op woensdag 6 november 2024 05:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind die gestoorde uitspraken zo raar. Dat ze hun huisdieren eten en zo. En dat mensen daar dan op stemmen
van wilders?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoort er anders vrij weinig van.
Ja vastquote:Op woensdag 6 november 2024 05:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n zoon heeft vast op Harris gestemd.
Beiden zou je sowieso moeten doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:04 schreef Karzai het volgende:
mijn verzet bestaat uit het boycotten van mac donalds en heineken
Wonen allemaal dimmiesquote:Op woensdag 6 november 2024 06:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik blijf het bizar vinden, dat van al die inwoners in de VS dít je 'beste' optie voor president isEn gewoon een 2e keer ook
Is toch één grote klucht daar aan de overkant van het water
Ze zijn nog niet klaar, he.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:25 schreef kwiwi het volgende:
Ik blijf het bizar vinden, dat van al die inwoners in de VS dít je 'beste' optie voor president isEn gewoon een 2e keer ook
quote:Op woensdag 6 november 2024 06:25 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2024 06:37 schreef bitterbal het volgende:
Had nog even dekbed overtrek bij ikea besteld en handdoeken. Dacht dat die niet zo duur was maar zie dat die 47 euro kost
Omdat de Democrats én de media vier jaar hebben gedaan alsof Biden helemaal niet dement was. “Sharp as a tack.”quote:Op woensdag 6 november 2024 05:47 schreef Karzai het volgende:
Allemaal omdat die koppige demente Biden te laat uit de race stapte
Of waar hij was. Of tegen wie hij sprak. Of waarvoor hij campagne liep.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat de Democrats én de media vier jaar hebben gedaan alsof Biden helemaal niet dement was. “Sharp as a tack.”
Ja, hij wist alleen niet wie hij was.
Dat je daar als media geen vragen over stelt geeft echt te denken.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of waar hij was. Of tegen wie hij sprak. Of waarvoor hij campagne liep.
Wat een shitshow.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wow![]()
Bij het laatste nummer brak ik gewoon uit in huilen.. zoooo moooii
Begrijp ook niet waarom ze het nog met een vrouw proberen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Interessant is dat Trump twee keer wint van een vrouw en een keer verliest van een man. Toeval? Ik dacht van niet.
Of je pakt gewoon een bakje kwark omaquote:
En wat vezeltjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een bakje kwark oma
In het hoofd van die mensen zal het wel weer altijd sesamstraat zijn geweest.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom ze het nog met een vrouw proberen.
D.O.G.E.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het goede nieuws is wel de de oorlog in Oekraïne zo voorbij is en dat Musk minister van alles gaat worden.
En vitamientjesquote:
Een buutnlander mag daar toch geen hoge overheidsfunctie hebben?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het goede nieuws is wel de de oorlog in Oekraïne zo voorbij is en dat Musk minister van alles gaat worden.
De VS is niet klaar voor een vrouwelijke president.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Interessant is dat Trump twee keer wint van een vrouw en een keer verliest van een man. Toeval? Ik dacht van niet.
En dan krijgen ze een pathologische leugenaar van 80. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De VS is niet klaar voor een vrouwelijke president.
Musk heeft gewoon een Amerikaans paspoort.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een buutnlander mag daar toch geen hoge overheidsfunctie hebben?
Hier is het niet beter. Hebben blijkbaar een asielcrisis maar de partij die aan de macht is heeft nog niets gedaan om het op te lossen. Je zou bijna denken dat ze het niet op willen lossen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan krijgen ze een pathologische leugenaar van 80. Veel plezier ermee.
Oh dat vind jij goed nieuws. Okee.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geldt dat dan alleen voor het presidentschap dat ze in de VS moeten zijn geboren?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk heeft gewoon een Amerikaans paspoort.
Yesquote:Op woensdag 6 november 2024 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geldt dat dan alleen voor het presidentschap dat ze in de VS moeten zijn geboren?
Het calvinistische poldermodel, gewoon een beetje doen alsof het er niet is, dan gaat het vanzelf wel wegquote:Op woensdag 6 november 2024 07:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het niet beter. Hebben blijkbaar een asielcrisis maar de partij die aan de macht is heeft nog niets gedaan om het op te lossen. Je zou bijna denken dat ze het niet op willen lossen.
Ze gaan bezuinigen op de IND. Zodat het nog meer uit de hand loopt hier en dat ze echt een asielcrisis krijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het niet beter. Hebben blijkbaar een asielcrisis maar de partij die aan de macht is heeft nog niets gedaan om het op te lossen. Je zou bijna denken dat ze het niet op willen lossen.
Dat is waar. Over paar jaar 80% minder aan uitgeven.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan bezuinigen op de IND. Zodat het nog meer uit de hand loopt hier en dat ze echt een asielcrisis krijgen.
Ja, mijn keuze is het ook niet. Maar ja, blijkbaar wonen daar veel mensen die het niet zo nauw hebben met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan krijgen ze een pathologische leugenaar van 80. Veel plezier ermee.
Haha.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
Verbrand mijn bek aan mn koffie
Pijn of au?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
Verbrand mijn bek aan mn koffie
Wou net zeggen, was dat er nog? Dat ben ik best wel lang al kwijtquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Nattekat het volgende:
Mijn niet bestaande vertrouwen in de mensheid loopt onherstelbare schade op
Wat errugquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik was toch weer dom genoeg om toch een beetje vertrouwen te hebben in een goede afloop, moet ik niet doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, was dat er nog? Dat ben ik best wel lang al kwijt
Je zou zeggen dat ze hun lesje wel geleerd hebben inmiddels...quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mijn keuze is het ook niet. Maar ja, blijkbaar wonen daar veel mensen die het niet zo nauw hebben met de werkelijkheid.
Blijkbaar vinden ze het wel goed zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze hun lesje wel geleerd hebben inmiddels...
Die hebben we al door het vaccin, alleen activeren is nodigquote:Op woensdag 6 november 2024 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een chip van Musk.
Kost maar 99$ per poging!quote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die hebben we al door het vaccin, alleen activeren is nodig
quote:
De Russische GP terug?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Nattekat het volgende:
Wel een bekende naam..quote:
Ik denk dat we wel grotere problemen hebben.quote:
De Russische GP gehouden op de Hungaroring.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel grotere problemen hebben.
Ben geen Trump fanboy maar dergelijke beelden vind ik ook wel tofquote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow Trump toch gewoon als verwacht op voorsprong.
Keek gisteren heel even naar die talkshow met die krullebol, die linkse en daar zaten wat mensen aan tafel die alleen al bij het woord Trump een vies gezicht trokken. De pure walging en weghonen spatte eraf. (100% Harris, tuurlijk wint Harris)
Misschien terecht maar wat laat je je gaan dan.
Vanavond puur genot daar even langs te zappen.
Haha
Ik mis een woordje, denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog steeds van mijn linkerarm nadat gisteren infuus verkeerd geprikt was.
Net uit bed geroldquote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis een woordje, denk ik.
De poststemmen moeten nog worden geteld.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:28 schreef UitStraling het volgende:
Even bellen naar de swing states of ze nog 11.000 blauwe stemmen hebben liggen
Moslims en Haïtianen zijn doodsbang voor vrouwen dus die hebben massaal op Trump gestemdquote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Trump al gezegd dat er is gefraudeerd bij de verkiezingen of zijn ze nu wel eerlijk verlopen?
Hij heeft wel centjes, kun je het hele eiland kopen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef bitterbal het volgende:
engnek is het kan echt niet naar die vent kijken
Samen met zijn vriendje Elon.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef bitterbal het volgende:
engnek is het kan echt niet naar die vent kijken
mijn korstje gaat recht op staan als ik hem ziequote:Op woensdag 6 november 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft wel centjes, kun je het hele eiland kopen.
Links doet altijd alsof de wereld compleet vergaat als een land een tikje conservatiever koers gaat varenquote:
Hij heeft nog een pornodochter en een out of touch zoontjequote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Over vier jaar is hij voorgoed opgerot.
Meer dan anders?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar moord aanslagen
Mohammed Bouyeri en Volkert van der Graaf liken dit berichtquote:Op woensdag 6 november 2024 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar moord aanslagen
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef bitterbal het volgende:
maar wel gefeliciteerd alvast dimmies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |