Herman Brood : 'Ik ben het type niet om dood te gaan.'quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan allemaal een keertje dood.
Welkom!quote:
Ziggo sport 4.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:12 schreef tong80 het volgende:
Zie ik het over het hoofd en is er geen schakelprogramma ?
De hoogtijdagen van Fok! hebben we ruimschoots achter ons gelaten. Ik denk met weemoed terug aan de F5 topics.quote:
wat solidair zegquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even stilte voor de slachtoffers in Valencia hoor
Of dat je op je klote kreeg als je te veel en te vaak postte in het Studio Voetbal topic.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De hoogtijdagen van Fok! hebben we ruimschoots achter ons gelaten. Ik denk met weemoed terug aan de F5 topics.²
Ach toen Kuntz nog voetbalde spraken ze het ook verkeerd uit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Sabata het volgende:
ja hoor, Frimpong schiet te laat en klaimt een pingel. wel grappig hoe Edgar endris de naam Danny Makkelie uitspreekt, alsof Dany Makiele een Afrikaans scheidsrechter talent is
Laat maar weten!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zap even naar SBS. Eens zien wat er gebeurt bij VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |