Turkse.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:25 schreef Coco het volgende:
Ik dacht dat Spaanse scheidsrechters het slechts waren.
Iedereen keek denk ik naar de arm die een zwaai maakt, maar Saibari staat dus vol op de voet van die verdediger waardoor die niks meer kan doen, is gewoon terecht afgekeurd. Lullig maar wel correct.quote:
De halve finale en de finale?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk anders heel erg uit naar de laatste 2 speelronden.
Ik ben het je oneens maar respecteer je mening.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen keek denk ik naar de arm die een zwaai maakt, maar Saibari staat dus vol op de voet van die verdediger waardoor die niks meer kan doen, is gewoon terecht afgekeurd. Lullig maar wel correct.
Ga nou maar terugkijken. Je lult volledig uit je nek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen keek denk ik naar de arm die een zwaai maakt, maar Saibari staat dus vol op de voet van die verdediger waardoor die niks meer kan doen, is gewoon terecht afgekeurd. Lullig maar wel correct.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
de BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tv
Afval voor de milieustraat..quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is een Turkse scheids op de achterbank?
Bbc?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
Engeland wordt op veel fronten te hoog op het paard gezet. Het nationale team presteert nooit. Het Engelse club voetbal is niks zonder buitenlanders. Hun tv voetbal registratie is abominabel, de BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tv en hun eten is niet te vreten.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
BBC kan niet in de schaduw staan bij Nederlandse tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |