SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Pics van je bouwwerken!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:30 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] In dit pakketje zit Een vogel Een paddenstoel Hond(Bulldog) Sandwich Game Boy ( die wil ik als eerste bouwen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Geen idee. Op nos beginnen ze vanavond om 23:15 en gaan dan live door tot morgenochtend.quote:
Oh dus ik kan gewoon lekker gaan slapen vanavond en dan zie ik het morgen welquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Op nos beginnen ze vanavond om 23:15 en gaan dan live door tot morgenochtend.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pics van je bouwwerken!Dat je zo'n hoopje steentjes ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit is mijn plan ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus ik kan gewoon lekker gaan slapen vanavond en dan zie ik het morgen wel
quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je zo'n hoopje steentjes ziet.
Ja, dat is ook mijn idee. En misschien is er morgenochtend nog niet eens een uitslag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmmm ja. Mijn omas doen inmiddels ook 95+ maar mijn opa’s zijn er met 80+ mee opgehouden. Geen idee waar ik op moet weddenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:27 schreef essnhills het volgende: [..] Welnee, dan ben ik 94. Moet haalbaar zijn
Ben je een mannetje of vrouwtje?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmmm ja. Mijn omas doen inmiddels ook 95+ maar mijn opa’s zijn er met 80+ mee opgehouden. Geen idee waar ik op moet wedden
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je een mannetje of vrouwtje?
Ik heb echt geen idee, wie van deze twee het minst slecht is. Maar Trump is al een keer geweest en verloor de vorige verkiezingen met een hoop shit daarna. Op basis daarvan hoop ik Harris, maar nogmaals ik heb ook niet een uitgesproken favorietquote:
Als Trump enkele van zijn beloftes nakomt mag ie van mij wel 4 jaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, wie van deze twee het minst slecht is. Maar Trump is al een keer geweest en verloor de vorige verkiezingen met een hoop shit daarna. Op basis daarvan hoop ik Harris, maar nogmaals ik heb ook niet een uitgesproken favoriet
🐮quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:36 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als Trump enkele van zijn beloftes nakomt mag ie van mij wel 4 jaar.
25 jaar gespaard.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Uitgeknipte Douwe Egberts-punten niet meer in te leveren door faillissement Blokker
RIP lifesavings.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Uitgeknipte Douwe Egberts-punten niet meer in te leveren door faillissement Blokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |