Als de camera gecalibreerd moet worden bij de vervanging van een voorruit hoort dat bij die vervanging. en is het dus kwalijk als die niet is uitgevoerd. Dat kan dus wel betekenen dat de prijs voor de vervanging hoger ligt dan bij een voorruit waarbij dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:31 schreef Executioner het volgende:
Hoe kun je nou opgelicht zijn voor werkzaamheden die niet zijn uitgevoerd maar waar je tevens ook niet voor hebt betaald? :S
Ze zijn niet alleen om te parkeren maar ook voor lane assist of andere autonome functionaliteit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef 111210 het volgende:
Wat moet er gecalibreerd worden dan, dit is toch gewoon een vast camerashot?
En als een marge van een paar mm rampzalig kan zijn dan kan je denk ik gewoon niet fatsoenlijk parkeren
Ah, op die fiets. Dank!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet "er in" maar wel direct erachter / er aan vast.
[ afbeelding ]
De afspraak was ruit vervangen. Aangegeven dat er een camera in de ruit zit en er een uitsparing voor het chassisnummer in hoort. Hersteller gaf aan dat vervangen en kalibreren ongeveer 2 uur zou duren. Prima geen probleem. De camera is voor meerdere dingen. Lane assist, het ding let op of er iemand voor me op de rem trapt en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:31 schreef Executioner het volgende:
Hoe kun je nou opgelicht zijn voor werkzaamheden die niet zijn uitgevoerd maar waar je tevens ook niet voor hebt betaald? :S
De camera is o.a voor lane assist, let op of ik niemand overhoop rij en dat soort dingen. Als hij iets ziet als OP de rijbaan ipv naast de rijbaan kan hij vol in de remmen gaan of dat soort dingen ben ik bang.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:38 schreef 111210 het volgende:
Wat moet er gecalibreerd worden dan, dit is toch gewoon een vast camerashot?
En als een marge van een paar mm rampzalig kan zijn dan kan je denk ik gewoon niet fatsoenlijk parkeren
Nee, helaas niet. Al is dat wel een goed idee om te vragen als het niet opgelost wordt. Ik heb wel, na een dag lang iedere Kia dealer lastig gevallen te hebben, een dealer gevonden die mijn vraag via mail wilde beantwoorden. Een ruit hoor na vervanging gekalibreerd te worden. Ik heb dus nu een mail gestuurd naar mijn verzekeringsagent. (de de ruithersteller aanbevolen had) en advies gevraagd hoe ik dit moet afhandelen. Ik heb hem ook gevraagd de rekening op te vragen om te controleren of kalibreren wel in rekening is gebracht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef Ridocar het volgende:
Heb je het antwoord van je ruithersteller zwart op wit?
Ah vandaar, ik dacht aan een parkeerhulpquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:02 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
De camera is o.a voor lane assist, let op of ik niemand overhoop rij en dat soort dingen. Als hij iets ziet als OP de rijbaan ipv naast de rijbaan kan hij vol in de remmen gaan of dat soort dingen ben ik bang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |