SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je vriendinnen?quote:Op maandag 4 november 2024 23:22 schreef mario390 het volgende:
in spanie is violeta, maar in italie komt diletta leotta![]()
quote]Op maandag 4 november 2024 23:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dan ist goe
[/quote]
Ik deed alleen beetje lelijk over Katwijk vanwege @kree
Maar die wil je echt wel rondleiden denk ik als je keer die kant op gaat. En mooi rustig plaatsje aan de Noordzee
Lach met een schone bips![]()
Zijn dat je vriendinnen?quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef mario390 het volgende:
in spanie is violeta, maar in italie komt diletta leotta![]()
Wij hebben in Nederland iemand die ooit een tv programma deed over "Clismatosisme et Teeviejo" Patty Brard heet ze.quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef mario390 het volgende:
in spanie is violeta, maar in italie komt diletta leotta
Ik zeg het maar op het italianonismo om niet iedereen weer te laten kotsen.Lach met een schone bips![]()
O wat leukquote:Op maandag 4 november 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar die kenn ik van dazn italia sport,en heb zij op instagram![]()
![]()
Ehm neequote:Op maandag 4 november 2024 23:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Katwijk is misschien druk als bv Blankenberge of Oostende.
@kree waar zit je? Deze dame wil misschien meer uitleg over jouw Katwijk: VrijMiBabes #180 (not very sfw!)Lach met een schone bips![]()
Het wordt steeds leuker voor jouquote:Op maandag 4 november 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
die heb ik al nackt gezien, op intimste plek explizit om dat haar
en mistgschickk gebeurd is![]()
![]()
Als ie toch eens al die spicey screenshots zou plaatsen...... Of misschien ook gewoon niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Urk weten ze wel hoe ze met buitenstaanders om gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan is het wel meteen klaarquote:Op maandag 4 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ie toch eens al die spicey screenshots zou plaatsen...... Of misschien ook gewoon niet.![]()
![]()
Hahaha ja. Dat met die cameraman/reporter was toch in urk tijdens corona?quote:Op maandag 4 november 2024 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Urk weten ze wel hoe ze met buitenstaanders om gaan.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ril al bij de gedachtequote:Maar ik snap niet dat je daar zo mee bezig kan zijn. Maar ieder zo zijn ding
Ze hebben op Urk hele test en vaccinatie facaliteiten in de fik gestoken.quote:Op maandag 4 november 2024 23:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat met die cameraman/reporter was toch in urk tijdens corona?Lach met een schone bips![]()
Leukquote:Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef mario390 het volgende:
diletta leotta , de had in juni geworfen is mama
https://www.google.at/sea(...)HXhVCQsQtKgLegQIDxABBen jij de pappa?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 4 november 2024 23:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat met die cameraman/reporter was toch in urk tijdens corona?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: