Viva la Vida stemplaatgenotquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ochtend begin ik wel vaker met een koude plee.
Oohja die komt ook gewoon nieuw binnen. Vind ik eigenlijk wel een terechte entree i.t.t. Clocksquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viva la Vida stemplaatgenot. Die had ik hier niet verwacht, veel te recente Coldplay voor Kink zou je zeggen.
Graag gedaan dan!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oohja die komt ook gewoon nieuw binnen. Vind ik eigenlijk wel een terechte entree i.t.t. Clocks
Je weet nu ook dat dat nummer dat iedereen goed vindt behalve die ene man op de derde rij op de raket omhoog zit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oohja die komt ook gewoon nieuw binnen. Vind ik eigenlijk wel een terechte entree i.t.t. Clocks
Ik vind dat @PippenScottie voor 1 nummer zijn vetorecht zou mogen uitsprekenquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je weet nu ook dat dat nummer dat iedereen goed vindt behalve die ene man op de derde rij op de raket omhoog zit.
Tsja, gemist is ook weer een groot woord. Ik vind hem wel aardig, maar het voegt ook weer niet heel veel toequote:Op dinsdag 5 november 2024 09:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een nieuwe Snow Patrol? Die heb ik even gemist dit jaar
Sommige mensen hebben na 25 jaar nog steeds geen smaak ontwikkeldquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft ook wel een heel irritante he?
The Greatest Show On Earth!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die lange platen die ook hoog in de Top 2000 staan moeten ook nog komen he? The End, Child in Time, (Bohemian Rhapsody), Jesus of Suburbia, November Rain, Estranged, Thinking of a Place, Time To Give...
Hebben we al een van die echte lange nummers die je ook op radio 2 hoort al gehad?
Nee. SOYCD wel denk ik. Dat is dan ook meteen de langste in deze lijst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Greatest Show On Earth!
Nee oké die niet
Tubular Bells en Echoes staan hier normaliter ook niet in toch?
We gaan ook nog een uur vullen met drie liedjes van Pink Floyd. Er is nog niets van dat alles geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die lange platen die ook hoog in de Top 2000 staan moeten ook nog komen he? The End, Child in Time, (Bohemian Rhapsody), Jesus of Suburbia, November Rain, Estranged, Thinking of a Place, Time To Give...
Hebben we al een van die echte lange nummers die je ook op radio 2 hoort al gehad?
De rest van de Floyd is niet zo overdreven lang toch? Comfortably Numb is 6 minuut nogwat? Ik neem alleen nummers boven de 7 serieus. Albumversie van Purple Rain, had ik die al genoemd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We gaan ook nog een uur vullen met drie liedjes van Pink Floyd. Er is nog niets van dat alles geweest.
8,5 minuut Hurricane en Like a Hurricane schieten me als eerste te binnenquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig geen Echoes in deze lijstquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We gaan ook nog een uur vullen met drie liedjes van Pink Floyd. Er is nog niets van dat alles geweest.
Fear Inoculum krijgen we nogquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Innuendo en Stairway ook nog even noemen. Al is Innuendo denk ik ook net onder de 7, net als Comfortably Numb.
Zou Svefn-g-Englar het langste nummer zijn wat niet in de Top 2000 staat?
Oh ja, die is 18 seconden langer!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fear Inoculum krijgen we nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |