voor onder de OPquote:
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043quote:Op maandag 4 november 2024 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is de link naar de FIA beoordelingen? Iedereen duikt hier het bed in. Ik wil het wel ff zien nog en ook posten.
Dank je! Welterustenquote:Op maandag 4 november 2024 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
Dat siert hem wel.quote:
Eens, volgens mij was dat ook de blijdschap bij Max. Toch nog ff proberen 20 seconden los te rijden om onverwachte panalty s te kunnen incasseren.quote:Op maandag 4 november 2024 00:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ach, ik ben vooral blij dat Verstappen die straffen voor Norris niet nodig heeft.
Regels zullen altijd wel klote blijven.
Haha, die 20 sec was gewoon Max die uit aan het rijden was.quote:Op maandag 4 november 2024 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, volgens mij was dat ook de blijdschap bij Max. Toch nog ff proberen 20 seconden los te rijden om onverwachte panalty s te kunnen incasseren.
Maar de FIA wil het spannend maken, gebeurt niet. Lando krijgt hier alleen maar meer geestelijke issue s van. Als nummer twee wil je toch geen team orders, gewoon keihard racen en winnen.
Fijn dat Max veel support krijgt van de mederijders zoals Lewis.
Penalty's voor wat precies?quote:Op maandag 4 november 2024 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, volgens mij was dat ook de blijdschap bij Max. Toch nog ff proberen 20 seconden los te rijden om onverwachte panalty s te kunnen incasseren.
Maar de FIA wil het spannend maken, gebeurt niet. Lando krijgt hier alleen maar meer geestelijke issue s van. Als nummer twee wil je toch geen team orders, gewoon keihard racen en winnen.
Fijn dat Max veel support krijgt van de mederijders zoals Lewis.
Het was een statement makenquote:Op maandag 4 november 2024 00:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, die 20 sec was gewoon Max die uit aan het rijden was.
Voor whatever Herbert zou kunnen verzinnenquote:
Ongein zoals ze de laatste tijd constant doen bij Max, om het maar spannend te maken.quote:
Er was niks te verzinnenquote:Op maandag 4 november 2024 00:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor whatever Herbert zou kunnen verzinnen
Ook wel ja. Maar ik geloof niet dat ie risico’s nam. Dit was Maximaal aan en dan is ie nou eenmaal ongeremd goed !quote:
Ja klopt, en in de laatste ronde een teamorder krijgen dat het zo wel goed is… 😅quote:Op maandag 4 november 2024 00:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, die 20 sec was gewoon Max die uit aan het rijden was.
quote:Op maandag 4 november 2024 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ongein zoals ze de laatste tijd constant doen bij Max, om het maar spannend te maken.
Scheet laten onder een pitstop bijvoorbeeld.
Herbertquote:Op maandag 4 november 2024 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja klopt, en in de laatste ronde een teamorder krijgen dat het zo wel goed is… 😅
Maar zonder gein, ik denk wel dat Max geen risico ging nemen met die gekken zoals Hubert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |