Heerlijke thread inderdaad, heb moeten lachen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ference_i/?rdt=57803
[..]
Intens weekend met een hele hoge lange spanningsboog.quote:Op zondag 3 november 2024 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn jullie ook zo moe trouwens? Wat een intense race.
Het is MaxGOD, niet Maxjezusquote:Op zondag 3 november 2024 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Komt meer in de buurt:
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was toch wel meer geluk dan wijsheid eigenlijk. Was aan het meeluisteren bij Max en eigenlijk wist GP niet zo goed wat ze moesten doen.
Hij vroeg aan Max wat hij wilde doen en Max zei toen ook zoiets van "ja weet ik veel, ik weet niet wat het weer gaat doen". GP gaf toen aan dat het nog 4-5 minuten heftig geen regenen waarop Max weer wilde weten of het daarna droog zou worden of gewoon zou blijven regenen. Tegen de tijd dat ze een beslissing wilden nemen was de VSC al klaarDuurde allemaal net te lang en dat kwam dit keer goed uit, maar het was meer geluk eigenlijk.
Ik lees Max je zusquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 22:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dikkiequote:Op zondag 3 november 2024 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Vertelde eerder dat ik eten had besteld. Lekker spare ribs for two 😍😍
Die gaan er goed in
Jos zet die twee over een jaar in een kart.quote:
faalquote:
Klinkt in elk geval alsof Max z'n banden nog goed genoeg vond voor het drogere deel en dus af wilde wachten hoe nat e baan zou worden tijdens de regenquote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was toch wel meer geluk dan wijsheid eigenlijk. Was aan het meeluisteren bij Max en eigenlijk wist GP niet zo goed wat ze moesten doen.
Hij vroeg aan Max wat hij wilde doen en Max zei toen ook zoiets van "ja weet ik veel, ik weet niet wat het weer gaat doen". GP gaf toen aan dat het nog 4-5 minuten heftig geen regenen waarop Max weer wilde weten of het daarna droog zou worden of gewoon zou blijven regenen. Tegen de tijd dat ze een beslissing wilden nemen was de VSC al klaarDuurde allemaal net te lang en dat kwam dit keer goed uit, maar het was meer geluk eigenlijk.
Ze zijn het geld aan het tellen wat McLaren heeft meegenomen.quote:
Heerquote:Op zondag 3 november 2024 22:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren.quote:
Dat publiek bij strollquote:Op zondag 3 november 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mokerhard gelachen weer om Stroll en Perez.
Respect!quote:Op zondag 3 november 2024 22:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Héé als je sinds januari ruim 35kg bent afgevallen mag ik wel wat hebben soms
Auto in de soep geredenquote:Op zondag 3 november 2024 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De catering was wat later, start van het koken was aborted nadat Stroll in de keuken crashte.
minstens 1 woord bij je tweet zetten dan zie je hetquote:
Zo interpreteerde ik de tweet wel ja.quote:Op zondag 3 november 2024 23:02 schreef RotatoR het volgende:
Ook een beetje zelfspot van Damon Hill?
Grote kans dat 't blijft werken.quote:Op zondag 3 november 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jarno Goatmeer zit er ook.
Heb Ziggo TV al ~6 maanden terug opgezegd (en m'n tuner ingeleverd) maar blijkbaar werkt ZiggoGo dan nog wel
Wanne vernedering.quote:Op zondag 3 november 2024 22:57 schreef Mothzor het volgende:
Filmpje van het moment dat Stroll de grindbak in rijdt en de tribunes “Drugovich, Drugovich” scanderen is ook briljant.
Zal russell wel hetzelfde krijgenquote:Op zondag 3 november 2024 23:13 schreef zalkc het volgende:
5000 boete voor bandendruk Lewis Hamilton
Whut.quote:Op zondag 3 november 2024 23:13 schreef zalkc het volgende:
Daar komt ie heel goed mee weg, normaal is het een race infringement en krijg je er DSQ voor,.quote:Op zondag 3 november 2024 23:13 schreef zalkc het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)ressure%20Checks.pdfquote:Op zondag 3 november 2024 23:13 schreef zalkc het volgende:
The Stewards heard from the team representative of Car 44 (Lewis Hamilton), thequote:Op zondag 3 november 2024 23:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar komt ie heel goed mee weg, normaal is het een race infringement en krijg je er DSQ voor,.
De auto voldoet dan niet aan de regelementen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |