Wil je mij ook op een sofa werpen?quote:Op maandag 11 november 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Dus dan krijg je nu een pilletje tegen de pijn en word je op een sofa geworpen
Ik heb als kind op judo gezeten, dus dat moet lukkenquote:Op maandag 11 november 2024 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je mij ook op een sofa werpen?
Nicequote:Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb als kind op judo gezeten, dus dat moet lukken
YEETquote:Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb als kind op judo gezeten, dus dat moet lukken
Het geluid van het op de bank werpen.quote:
Haha aahquote:Op maandag 11 november 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met jou erbij zeker![]()
Iets met meer zielen meer vreugde en zo
Hoi jijquote:
Oh jaquote:Op maandag 11 november 2024 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het geluid van het op de bank werpen.
De mijne hoor je nietquote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja
Ben immuun voor angst- en strijdkreten
Ga maar weer terug andersquote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik ging kijken of ik wel in de SC zat waar ik dacht dat ik zat met Ama en Fles hier. Verwarrend dit.
Nee hoor! Je hebt geen loodje uit de DSM-pot nodig volgens mijquote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we hier nog inburgeren eigenlijk?
quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik ging kijken of ik wel in de SC zat waar ik dacht dat ik zat met Ama en Fles hier. Verwarrend dit.
Terug? Hier liggen mijn roots.quote:
Heb je een angstkreet of strijd? Ik ben wel erg imponerend hootquote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne hoor je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |