CotSquote:Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe dag
We gaan er weer voor
Maantjequote:
Dat probeer ik ook heel vaak, maar heb het zelfdequote:Op woensdag 6 november 2024 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb een goede poging gedaan om de dag te negeren... helaas werd ik kriegel in bed
Nu maar borduren met een seriequote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook heel vaak, maar heb het zelfde
Heerlijk ff rust. Ik zit ook serie te kijken. niet zo mijn dagen..quote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu maar borduren met een serie
Dan zijn we samen hummigquote:Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heerlijk ff rust. Ik zit ook serie te kijken. niet zo mijn dagen..
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier was het 14.5 graden in huis (buiten 7), net de kachel op 16 gezet en vanavond op 18 (mits ik me lekker voel bij 16 uiteraard, nu is dat prima)
Winter is begonnen
*laughs in espresso with Beirão & pastel de nata...quote:Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dikke jas aan, niet gewend
quote:Op donderdag 7 november 2024 03:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
moggûh
Nu ben ik eens de eerste
Al is het nog wakker en niet al wakker
Nee, gewoon momentje van introspectiequote:Op donderdag 7 november 2024 03:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook al een pechnachtje dus
Oh dat is beter dan een pechnachtjequote:Op donderdag 7 november 2024 03:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon momentje van introspectie
Liedje voor current mood en mist over de heuvels: Sol Seppy · The Bells of 1 2 · Song · 2006
Ik ben oké. Moest even wat knopen doorhakkenquote:
Muziek is muziek is muziekquote:Op donderdag 7 november 2024 03:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh die link ziet er raar uit
Zo nee denk niet zo jouw smaak
Muziek en kleur is allesquote:Op donderdag 7 november 2024 03:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja muziek is echt heel belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |