*kijkt naar de #11 kant van de garage*quote:Op zondag 3 november 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, petje af nu voor Red Bull Racing. Dit is precies wat ze nodig hadden en Max reed als een echte kampioen iedereen aan gort. Heerlijk dit.
Dat Max vandaag iedereen heeft laten zien wie de beste is, ondanks hoe ze m proberen te naaien. En dat Max alleen maar beter wordt hoe slecht er ook over m gepraat wordt in de Britse media.quote:
Ja, als hij het letterlijk zo zei, slaat het nergens op, maar ik reageerde juist op een opmerking die het wat nuanceerde zeiquote:Op zondag 3 november 2024 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zeg je toch niet "it is not talent, just luck".
Je kan ook zeggen "he did a great job, but also got lucky" dat is al een hele andere manier.
Hij had toch ook mega veel geluk dat hij vanmorgen al niet in Q3 eindigde. Max had vanmorgen juist mega pech, anders had hij sowieso niet op die plek gestaan. Sneu figuur.
Wat dat betreft verdient Hamilton toch meer krediet, met name uit zijn McLarentijd.quote:Op zondag 3 november 2024 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook helemaal geen speciale coureur oid. Zo zijn er nog 12 in de F1, geef ze de snelste auto en ze winnen wel.
Uiteindelijk kloot Norris ook veel te veel aan en verliest hij veel te veel punten in de snelste auto van het veld. 3 GPs gewonnen..
Haha, hoeft Verstappen dat zelf niet te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Oh, Jos is nu heel Engeland af aan t fakkelen.
Ik zit nu patat/friet op te vretenquote:
RBR had hier bijna niks mee te maken, behalve de call om buiten te blijven. Dit was Max zelf. Zoals hij eigenlijk de hele tijd al doet. Zonder Max zouden ze ergens in de middenmoot eindigen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt, petje af nu voor Red Bull Racing. Dit is precies wat ze nodig hadden en Max reed als een echte kampioen iedereen aan gort. Heerlijk dit.
Ja maar ja maar....quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, hoeft Verstappen dat zelf niet te doen.
Nu is het even voor vandaag , Vertrappenquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:46 schreef Rnie het volgende:
[Autosport] Max Verstappen becomes the first driver in F1 history to win from 10 different grid positions . P1, P2, P3, P4, P6, P7, P9, P10, P14 and P17
Nog wel meer ookquote:
Norris snapt dat hij vanmiddag het WDC heeft weggegooid en baalt nu.quote:Op zondag 3 november 2024 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zeg je toch niet "it is not talent, just luck".
Je kan ook zeggen "he did a great job, but also got lucky" dat is al een hele andere manier.
Hij had toch ook mega veel geluk dat hij vanmorgen al niet in Q3 eindigde. Max had vanmorgen juist mega pech, anders had hij sowieso niet op die plek gestaan. Sneu figuur.
Had ik gisteren alquote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit nu patat/friet op te vreten
Dit is nog wel de indrukwekkendste van allemaal:quote:Op zondag 3 november 2024 19:46 schreef Rnie het volgende:
[Autosport] Max Verstappen becomes the first driver in F1 history to win from 10 different grid positions . P1, P2, P3, P4, P6, P7, P9, P10, P14 and P17
quote:Passed Fernando Alonso for most wins from different grid spots (10)
Nou en?quote:
Dat lijkt me ook weer overdreven, Piastri gaat niet beter en dat wordt gezien als 1 van de toptalenten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook helemaal geen speciale coureur oid. Zo zijn er nog 12 in de F1, geef ze de snelste auto en ze winnen wel.
Uiteindelijk kloot Norris ook veel te veel aan en verliest hij veel te veel punten in de snelste auto van het veld. 3 GPs gewonnen..
Als Max er niet zou zijn, was Norris dit jaar bijna fluitend kampioen geworden.quote:Op zondag 3 november 2024 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer overdreven, Piastri gaat niet beter en dat wordt gezien als 1 van de toptalenten.
Norris wordt hier wel echt extreem door de mangel gehaald
Nou, zeg dat!quote:Op zondag 3 november 2024 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een dag![]()
Dit was het wachten wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |