Hij heeft 23 seconden op NOR.quote:Op zondag 3 november 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een rondje, dan heeft ie dat naar Norris.
Pitstop.quote:
Hoeft nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wat ik mij afvraag: zouden Verstappen, Ocon en Gasly nog een verplichte stop moeten maken of hoeft dat niet?
Hoeft in de regen sowieso niet toch?quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wat ik mij afvraag: zouden Verstappen, Ocon en Gasly nog een verplichte stop moeten maken of hoeft dat niet?
Volgens mij is vandaag de laatste keer dit seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
met Herbert als steward wel ja....ongelofelijk dat hij na vorige race weer steward is
Nee.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, dat geldt niet bij een natte race.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Niet nodig met regen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Precies.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoeft in de regen sowieso niet toch?
Nee, in regenraces heb je die compound regel niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Gerstart op inters dus bandenregels vervallenquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die geldt sowieso niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |