quote:Op zondag 3 november 2024 17:48 schreef heywoodu het volgende:
Pão de queijo, een van de meest voorkomende dingen om te eten in Brazilië. Kleine bolletjes brood met daarin een soort zachte kaasvulling. Zéker als ze net uit de oven komen echt machtig lekker
Oeh, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een kwartiertje wachten![]()
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Zou briljant zijn en een dikke fuck you richting de FIA.quote:Op zondag 3 november 2024 17:49 schreef raptorix het volgende:
Max, hier het verschil tussen mannen en mietjes, zou extra speciaal zijn als hij gewoon na dit seizoen zijn stuurtje aan de wilgen hangt, en voor de triple crown gaat.
Law zat er net voor met de vleugel en Ham liet ook niet heel veel ruimte.quote:Op zondag 3 november 2024 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 30 (LAW) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Was ook al een raar onderzoekquote:Op zondag 3 november 2024 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 30 (LAW) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
Misschien voor dat duwen door de marshallsquote:
Hulp van de marshalls om los te komen.quote:
Terecht. Lawson deed niks verkeerds en Hamilton had hem nooit gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Terug geduwd worden op de baan.quote:
Heb ik gemist danquote:Op zondag 3 november 2024 17:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hulp van de marshalls om los te komen.
Triple Crownquote:Op zondag 3 november 2024 17:49 schreef raptorix het volgende:
Max, hier het verschil tussen mannen en mietjes, zou extra speciaal zijn als hij gewoon na dit seizoen zijn stuurtje aan de wilgen hangt, en voor de triple crown gaat.
Als je door een steward marshal weer op de baan geholpen wordt, dan is het een DSQ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |