SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Niet met Olav Mol?quote:Op zondag 3 november 2024 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stond vroeger altijd op samen met mijn vader om F1 te kijken. Op de Duitser
Ik dacht even dat het over KSC ging.quote:Op zondag 3 november 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat de hele familie hier F1-fan is, maar ik word er wel een beetje kriegelig van dat alles daarop afgestemd moet worden op zondag![]()
Daar voor moest je het op de Duitse rtl kijken. Wij zijn oud.quote:Op zondag 3 november 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met Olav Mol?Daar stonden wij vroeger voor op met onze vader.
En was het lekker?quote:
Nee. Op RTL en dan tussendoor Warsteiner reclamesquote:Op zondag 3 november 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met Olav Mol?Daar stonden wij vroeger voor op met onze vader.
Die presentator met zn lelijke overhemden hebben ze nog steeds, geloof ikquote:Op zondag 3 november 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Op RTL en dan tussendoor Warsteiner reclames
Ja goed! Maar was vanmiddag op mijn kamer, beetje lezen, slapen, dutten. Was best moe van twee dagen door de stad zwalken en gisteravond ook nog naar de after geweest bij het strand. Was echt super gezellig, en veel minder ongemakkelijk al als vrijdag. Vanavond is er niets meer geloof ik maar anders was ik ws sowieso niet gegaan. Nu wel even onweer en het regent, maar moet eigenlijk nog wel even eruit om te eten zo.quote:Op zondag 3 november 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met @:liesje1979 in spanje? Lees dat er weer opnieuw noodweer aankomt
Maar is het warme chocomel met gingerbread smaak of gingerbread met warme chocomel smaak?quote:
Dat eerste.quote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar is het warme chocomel met gingerbread smaak of gingerbread met warme chocomel smaak?
Hier was ik ook al even benieuwd naar jaquote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar is het warme chocomel met gingerbread smaak of gingerbread met warme chocomel smaak?
Klinkt wel logischer jaquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 17:53 schreef gianni61 het volgende:
Oke, tentje gevonden waar ik zeker nog wil gaan drinken (en eten)
Maar aangezien er nog heel veel f1 race moet komen wordt dat mijn uitje voor morgen
Kaiquote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die presentator met zn lelijke overhemden hebben ze nog steeds, geloof ik
Vandaag twijfel ik nog tussen een snelle hap of de petrol beer & bbq.quote:
Ik ga meestal tussen de middag uitgebreid eten en doe dan ‘s avonds een snelle hap. Maar tussen de middag is het ook druk met kantoorvolk.quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag twijfel ik nog tussen een snelle hap of de petrol beer & bbq.
Ik verbaas me hier wel vaak dat sommige dingen echt super druk zijn en andere weer echt compleet uitgestorven. Er lijkt geen middenweg te bestaan
Euhm, 2010.quote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Als jullie naar een jaartal locatie of gebeurtenis uit het verleden terug zouden mogen keren, wat zou het dan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |