Ik richting de douchequote:Op zondag 3 november 2024 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bed
Hey Bitterbal, allles goed daar?quote:
ja echt super mooi. Maar wat een geldquote:Op maandag 4 november 2024 05:47 schreef Karzai het volgende:
ik vind deze wel mooi
https://www.smeg.com/nl/products/TSF01DGEU
Fijn.quote:
Vandaag is het volgens mijn telefoon 28 graden. Niet zo warm. Het regent ook.quote:Op maandag 4 november 2024 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn.
Hier ook alles okidoki. Het wordt langzaam wat killer hier in Nederland.
Hoe warm is het eigenlijk bij jou nu?
zal waarschijnlijk ook allemaal gewoon uit china komen, maar design he?quote:Op maandag 4 november 2024 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt super mooi. Maar wat een geld
Het begin is erquote:Op maandag 4 november 2024 05:53 schreef bitterbal het volgende:
ik ken mango, kokosnoot, ananas , sinaasappel en banaan nu in het thai
Ja maar verder dan dankje wel kom ik nietquote:Op maandag 4 november 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begin is erdacht dat je al wat thais zou spreken je bent er best vaak geweest toch?
O, dat was een heel klein beetje Thais dusquote:Op maandag 4 november 2024 05:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar verder dan dankje wel kom ik niet
hier is het 2 graden, gisteren nacht had het hier al gevroren.quote:Op maandag 4 november 2024 05:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag is het volgens mijn telefoon 28 graden. Niet zo warm. Het regent ook.
dacht vannochtend op het strand te gaan lopen maar het regende dus was geen succes
ook geen goedemorgen in het thais?quote:Op maandag 4 november 2024 05:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar verder dan dankje wel kom ik niet
jawel. opzich is er niet zo heel veel verschil van thuis. Ben eigenlijk overdag thuis tenzij ik naar het strand ga of iets doen. Enige grote verschil is dat je naar buiten gaat voor etenquote:Op maandag 4 november 2024 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hier is het 2 graden, gisteren nacht had het hier al gevroren.
Heb je al een beetje je draai gevonden daar?
quote:Op maandag 4 november 2024 05:59 schreef Karzai het volgende:
heerlijk een beetje van maaltijd tot maaltijd leven, af en toe een dutje tussendoor zoals de gemiddelde huiskat
Je kookt niet zelf dan?quote:Op maandag 4 november 2024 05:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. opzich is er niet zo heel veel verschil van thuis. Ben eigenlijk overdag thuis tenzij ik naar het strand ga of iets doen. Enige grote verschil is dat je naar buiten gaat voor eten
Slaap lekker sweet dreamsquote:Op maandag 4 november 2024 06:00 schreef Karzai het volgende:
ik duik nog een uurtje onder de warme dekens
O, waarom dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |