Ohja, "dat deed ie anders nooit!", die kenden we nog niet.quote:
Een spuitje lijkt me anders een veel betere straf. En dan ook meteen een spuitje voor die hond, als dat nog niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Qarrad het volgende:
Het gebruikelijke verhaal:
https://www.ad.nl/zwolle/(...)n-verwondt~a166924d/
"Dat doet ie anders nooit hoor."
Hond blijkt al eerder een buurvrouw te hebben gebeten.
Eerdere hond blijkt al een man te hebben gebeten.
Wel goed dat de rechter doorpakt, hem veroordeelt en een verbod tot het houden van dieren oplegt
Alcoholist en een andere hond van hem had ook al een muilkorfplicht. Wat een aanwinst voor de buurt die man.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Qarrad het volgende:
Het gebruikelijke verhaal:
https://www.ad.nl/zwolle/(...)n-verwondt~a166924d/
"Dat doet ie anders nooit hoor."
Hond blijkt al eerder een buurvrouw te hebben gebeten.
Eerdere hond blijkt al een man te hebben gebeten.
Wel goed dat de rechter doorpakt, hem veroordeelt en een verbod tot het houden van dieren oplegt
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alcoholist en een andere hond van hem had ook al een muilkorfplicht. Wat een aanwinst voor de buurt die man.
https://1zwolle.nl/nieuws(...)-in-westenholte.htmlquote:Meerdere buurtbewoners trokken door de jaren heen aan de bel bij de politie omdat de honden van D. uitvielen naar andere honden en mensen. Tonny D. voegt er zelf aan toe dat James in huis al een muilkorf droeg om te voorkomen dat hij zijn tanden in de visite zette.
'te voorkomen dat hij zijn tanden in de visite zette.'quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:52 schreef Qarrad het volgende:
te voorkomen dat hij zijn tanden in de visite zette.
Ik vind het wel een interessante manier van schrijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
https://1zwolle.nl/nieuws(...)-in-westenholte.html
Het is al een verademing vergeleken bij de voorganger van deze site, waar studenten van de Windesheim mochten oefenen in het journalist zijn. Toen zaten er echt infantiele verhaaltjes tussen à la "en toen gingen ze X en toen gingen ze Y...".quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel een interessante manier van schrijven
Die mensen weten dat zelf niet. Die denken 'leuk, hond' en dan verwachten ze dat het vanzelf gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:15 schreef deedeetee het volgende:
Nou dat waren dus een paar fijne honden, wat bezielt mensen toch om zo'n dier te willen houden ?
Ja of ze nemen een puppy, alles wat die doet is schattig totdat het beest ineens 40 kilo weegt en totaal onopgevoed het vreten uit je hand trekt terwijl het een kind omver ramt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen weten dat zelf niet. Die denken 'leuk, hond' en dan verwachten ze dat het vanzelf gaat.
Ik bedoel als ze al wél weten dat die beesten bijten, waarom houden ze dat beest dan nog ? Je bent niet goed snik als je bijten dan niet voorkomt. Ik zou de hond laten inslapen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen weten dat zelf niet. Die denken 'leuk, hond' en dan verwachten ze dat het vanzelf gaat.
De rest mag ik niet plaatsen want premium-artikel.quote:De zorgen zijn groot in de Broekpolder in Vlaardingen nadat twee Schotse Hooglanders zijn overleden na aanvallen van honden. Met name kalfjes worden gegrepen, zeggen beheerders van het natuurgebied waar honden niet los mogen lopen. ,,Maar mensen zeggen ‘ach, mijn hond doet toch niets’ of ‘ik heb mijn hond goed onder controle’.”
Toch wel een linkse wolf mag ik hopen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef maily het volgende:
Onrust om aanvallen van honden op kudde Schotse Hooglanders; al twee dieren overleden
[..]
De rest mag ik niet plaatsen want premium-artikel.
In een reactie wordt de schuld bij de wolf neergelegd ......
Heb het hele stuk gelezen en het verbaast me eigenlijk niet meer hoe zulke hondeneigenaren reageren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef maily het volgende:
Onrust om aanvallen van honden op kudde Schotse Hooglanders; al twee dieren overleden
[..]
De rest mag ik niet plaatsen want premium-artikel.
In een reactie wordt de schuld bij de wolf neergelegd ......
quote:Bij een bijtincident in Zevenbergen zijn maandagochtend drie personen gewond geraakt. Zij werden gebeten op de Molenweg door twee loslopende honden. De honden zijn door een dierenarts in laten slapen.
De honden liepen los op de Molenweg in Zevenbergen, waar zij een ouder echtpaar aanvielen. Het echtpaar raakte gewond en werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Omstanders probeerden de honden op afstand te houden.
De politie ging met meerdere eenheden naar de Molenweg, waar zij de honden aantroffen. Een paar uur na het incident meldde een derde slachtoffer zich. Dit slachtoffer zou een uur eerder aangevallen zijn, ook op de Molenweg.
Na het incident is er een dierenarts ter plaatse gekomen om de agressieve dieren in te laten slapen. Of de dieren een baasje hadden, is niet bekend gemaakt.
quote:
... neem ik aan.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:44 schreef maily het volgende:
Zij werden gezeten op de Molenweg gebeten
Oepsquote:
Helaas premium artikel dus ik mag de rest hier niet plaatsen.quote:Je kunt er niet omheen als je bij de woning aan komt. Naast de deur ligt een dode grote rottweiler. Het is een van de twee honden die maandagmiddag op de Molenweg liepen. Daar werd een echtpaar aangevallen, waarbij vooral de vrouw flinke verwondingen opliep.
Vooral het stukje dat dit niet gebeurd zou zijn als die ene man die gebeten was, tien minuten voor het tweede incident, even gebeld zou hebben is tenenkrommend.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:56 schreef maily het volgende:
maily in NWS / Het oneindige 'doet-ie anders nooit'-topic # 1818
Rottweiler Bo verlaat het erf en valt voorbijgangers aan, eigenaar zag dat niet aankomen; ik wil graag mijn excuses aanbieden
[..]
Helaas premium artikel dus ik mag de rest hier niet plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |