Toon durft in het buitenland niets meer te eten, bang voor vervuild vlees. Hongerklopped.quote:
Anderzijds is Nys WT-koersen op de weg aan het winnen, wanneer Wout & Thieu op die leeftijd nog piekten naar Dwars door het Hageland.quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek altijd, de jonge Nys, terwijl Matje en Wout het veldrijden al hadden uitgespeeld op deze leeftijd
Geeft mij toch een sterke associate met de dopinglook van VDB, Gilbert en co.quote:Op zondag 3 november 2024 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze militaire coupe van Thibau kan echt niet.
Voor mij ook.quote:Op zondag 3 november 2024 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geeft mij toch een sterke associate met de dopinglook van VDB, Gilbert en co.
Kan dit?quote:In de slotronde streed Alvarado met Van Empel, Brand en de Italiaanse Sara Casasola om de Europese titel. In het technische slot nam de renster van Fenix-Deceuninck de kop, waardoor ze als eerste de laatste rechte lijn opdraaide. “Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit meer achterom gekeken. Het was volle bak tot aan de streep. Ik dacht eigenlijk dat Lucinda achter mij zat en ik was wel zeker dat ik eventueel de sprint zou winnen, maar het was Fem.”
“En dat was wel een lastiger verhaal”, verklaarde Alvarado. “Ik wist dat of het nou een rustige wedstrijd zou zijn, of een wedstrijd volle bak, dat een sprint tegen Fem heel lastig ging zijn. Want ze heeft gewoon een hele snelle sprint. En bij mij was het ook een beetje op tegen het einde.”
Uiteindelijk moest Alvarado dus genoegen nemen met het zilver achter Van Empel. “Het ging hartstikke goed, ik ben heel erg tevreden over mijn wedstrijd. Ik heb geprobeerd om het voor iedereen lastig te maken. Ik denk dat dat tegen het einde wel echt lukte, maar op het einde gaat het erom of je een sprint hebt of niet. En er was er een met een betere sprint”, was haar conclusie achteraf.
https://www.wielerflits.n(...)ocross-rucphen-2024/quote:*** Niels Vandeputte
** Jens Adams, Lander Loockx
* Ryan Kamp, Mees Hendrikx, Thijs Aerts
*** Laura Verdonschot
** Aniek van Alphen, Kristyna Zemanova
* Jinse Peeters, Julie Brouwers, Manon Bakker
quote:Joris Nieuwenhuis zal volgende week zijn intrede in het veld maken. De Nederlandse kampioen is lange tijd buiten strijd geweest met gordelroos, maar komt in het weekend van 16 en 17 november weer in actie.
Zaterdag in de Superprestigecross van Merksplas, zondag staat de Flandriencross in Hamme, die meetelt voor de X2O Badkamers Trofee, op zijn programma.
Best knap dat ze de winnaar geen sterretje hebben gegeven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef Nober het volgende:
Rucphen
Favorieten volgens WielerFlits
[..]
https://www.wielerflits.n(...)ocross-rucphen-2024/
Cross in Nederland zonder de top van Nederland.
L.bradorquote:Op woensdag 6 november 2024 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit rolt lekker van de tong. Suggestie om er Team Diabetes van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |