SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb een PostNL punt om de hoek. Maar die is nogal vaak vol heb ik het idee. Vorig jaar op die manier ook al twee kerstcadeaus pas na kerst kunnen ophalen omdat het pure chaos was bij PostNL schijnbaar.quote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon DHL en PostNl pakketpunt om de hoek hebben
De enige pakketkluis staat hier in de AH van buddee, dat is alleen voor bol.com pakketjesquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren werd mijn DHL pakket ook bij een servicepoint afgegeven omdat de kluis 'vol' zat
Ja, die is nu voor me gewijzigd. Je doet net alsof het een slecht iets is dat ik het dit weekend al kon krijgenquote:
gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
het CU2 lijstje mag nu wel eens uit de OP toch?
is het ookquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die is nu voor me gewijzigd. Je doet net alsof het een slecht iets is dat ik het dit weekend al kon krijgen
ik zie geen uitgebreid ontbijt voor de katquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Karzai het volgende:
Lekker ontbijtje gemaakt, ik sla de lunch over denk ik
[ afbeelding ]
Hier hebben we alleen (ook pas sinds kort) een DHL kluis. Maar bij de AH is ook het PostNL punt, en die is gewoon primaquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De enige pakketkluis staat hier in de AH van buddee, dat is alleen voor bol.com pakketjes
heeftie om 5 uur al gehadquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen uitgebreid ontbijt voor de kat
Dat is het ontbijt voor de katquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is het levenswerk van SpuitPaling jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
Poocorn zijn van die kleine stukjes net als knijntjesquote:
LEKKER en uitgebreid ontbijt net als jij voor jezelf hebt gemaakt...quote:
Die snitcht straks gewoon dat saucijzenbroodje wegquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
LBquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het levenswerk van SpuitPaling ja
Was dat je antwoord op vraag 097. Mis je nog een vraag?quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
mag het hopen ja.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die snitcht straks gewoon dat saucijzenbroodje weg
Al op hij kreeg een kattensoepje, 2 soorten brokjes. Die lig nu uit te buiken op de bankquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |