Ik heb wel eens een Groningse studente gescoord na een optreden van The Nozems, waar ik mee was, in de Simplon. Nienke heette ze. Was begin jaren 90. Dus is ze nu misschien oma met 2 kleinkinderen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke eendenmuts gescoord in Thialf?
Heb niet gekeken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke eendenmuts gescoord in Thialf?
Simplon was er ook weleens stand up comedyquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Groningse studente gescoord na een optreden van The Nozems, waar ik mee was, in de Simplon. Nienke heette ze. Was begin jaren 90. Dus is ze nu misschien oma met 2 kleinkinderen.
Ik denk dat ze nog steeds zo heet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Groningse studente gescoord na een optreden van The Nozems, waar ik mee was, in de Simplon. Nienke heette ze. Was begin jaren 90. Dus is ze nu misschien oma met 2 kleinkinderen.
Je weet het niet. Misschien is het nu een Nick. Dat kan tegenwoordig allemaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds zo heet.
Leo Berenburg is alles behalve een Feyenoorder. Die is nooit enthousiast.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:59 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorder LEo Olderburger als commentator, dat wordt weer zonder geluid kijken
Lekker gegeten daar, en met Mike van de Boegies lekker gezopen en geouwehoerd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Simplon was er ook weleens stand up comedy
Leo is voor Emmen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leo Berenburg is alles behalve een Feyenoorder. Die is nooit enthousiast.
Kan best eens waar zijn. Ze was heet genoeg om warm van te worden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds zo heet.
Een soort nickname idd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet het niet. Misschien is het nu een Nick. Dat kan tegenwoordig allemaal.
ajacied dusquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leo Berenburg is alles behalve een Feyenoorder. Die is nooit enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop