Regen!quote:
Heb je niet nodigquote:
Die druk zakt ook weer als ze afkoelen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vaag verhaal, de banden worden ook flink heet, dan wordt dat water stoom en gaat de druk in de band dus ook omhoog.
Dan rijden ze ook met een hogere bandendruk dan toegestaan.
Pas als de band afkoelt wordt die druk weer lager.
Is normaal zinloos omdat hij zit te snipenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Gewoon op het knopje klikken
Ziet er prima uit, gewoon rijden met dat spulquote:
Ik zie niksquote:
Pas nou op...quote:
Met de kraan open.quote:
Die uitloopstrook ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, gewoon rijden met dat spul
... Irene Schouten wordt ingevlogen.quote:
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wooow.
Laten we het hopen dat een aantal gepakt worden. Met name zakkie brown en zn makkers.
Dan kan de fia niks anders dan heel hard ingrijpen.
...NNNNN Times!quote:
Jaaquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitloopstrook ziet er leuk uit
Het is nu al verboden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De FIa komt dan eerder met nieuwe regels die pas volgend jaar gaan gelden.. en voor dit jaar laten ze het gewoon nu even toe.
Zo ging het met DAS ook.
Een soort quad met een soort dweil erachterquote:
Zo'n team waarvan ik altijd weer denk "oh ja, dat bestondquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom werd ie na half seizoen bij Spyker eruit getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |