Daar is het te laat voor, voor jou.quote:
nou we wilden misschien naar het strand maar het begon net te miezen en meestal is dat een opstap naar een grote bui dus weet het nog niet. Probeer nu thaise woordjes te lerenquote:Op zondag 3 november 2024 06:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor, voor jou.
Nog plannen vandaag?
wandeling gaan makenquote:Op zondag 3 november 2024 06:14 schreef mschol het volgende:
ik lig te twijfelen: blijven liggen of gewoon een flinke wandeling gaan maken
Laarzen en jas aan dusquote:Op zondag 3 november 2024 06:39 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde net naar buiten voor eten
[ afbeelding ]
ZO daar liggen best pompoenen bij zegquote:Op zondag 3 november 2024 07:20 schreef Karzai het volgende:
Ze liggen er dit jaar ook weer, een of andere kunstenaar versiert die brug het hele jaar door
[ afbeelding ]
Moet je nou weer tot morgen wachten?quote:Op zondag 3 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Oké was minder lekker dan gedacht. Een pita broodje met schnitzel maar weinig smaak
Lijkt mij ook geen lekker combi, schnitzel met brood (pita)quote:Op zondag 3 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Oké was minder lekker dan gedacht. Een pita broodje met schnitzel maar weinig smaak
Ow zonde zegquote:Op zondag 3 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |