wandeling gaan makenquote:Op zondag 3 november 2024 06:14 schreef mschol het volgende:
ik lig te twijfelen: blijven liggen of gewoon een flinke wandeling gaan maken
Laarzen en jas aan dusquote:Op zondag 3 november 2024 06:39 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde net naar buiten voor eten
[ afbeelding ]
ZO daar liggen best pompoenen bij zegquote:Op zondag 3 november 2024 07:20 schreef Karzai het volgende:
Ze liggen er dit jaar ook weer, een of andere kunstenaar versiert die brug het hele jaar door
[ afbeelding ]
Moet je nou weer tot morgen wachten?quote:Op zondag 3 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Oké was minder lekker dan gedacht. Een pita broodje met schnitzel maar weinig smaak
Lijkt mij ook geen lekker combi, schnitzel met brood (pita)quote:Op zondag 3 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Oké was minder lekker dan gedacht. Een pita broodje met schnitzel maar weinig smaak
Ow zonde zegquote:Op zondag 3 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja zitten echt hele grote tussenquote:Op zondag 3 november 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO daar liggen best pompoenen bij zeg
Ja ik zag het, ik heb er zelf nog nooit een gekocht.quote:
Ik ben ook niet zo dol op pompoenquote:Op zondag 3 november 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ik heb er zelf nog nooit een gekocht.
Zelfs dat niet, wel een keertje bij iemand gegeten. Het is niet mijn soepje zeg maarquote:
Ik had er een jamaicaans soepje meegemaakt in combinatie met andere knollen en rundvlees, die was wel lekker.quote:Op zondag 3 november 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, wel een keertje bij iemand gegeten. Het is niet mijn soepje zeg maar
Oke, kan natuurlijk. Maar op een of andere manier heb ik niets met pompoenen.quote:Op zondag 3 november 2024 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had er een jamaicaans soepje meegemaakt in combinatie met andere knollen en rundvlees, die was wel lekker.
Ze zijn een beetje zoetig, ik heb er ook niet veel meequote:Op zondag 3 november 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, kan natuurlijk. Maar op een of andere manier heb ik niets met pompoenen.
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mag je je kat gebruiken als telefoonhouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |