abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215461303
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Falco het volgende:

[..]
Bruine tranen :D
huilen is voor homo's
pi_215461382
Volgevreten bitterbal.
pi_215461977
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef Viesdik het volgende:
Zo'n Paul Rosenmoller die pontificaal op TV Pim Fortuyn al bloedens dood wenst, zit nu in de eerste kamer en is lid bestuur pensioenfonds
Ik heb even gezocht naar die uitspraak: "Hiermee heeft Fortuyn zich in de vingers gesneden en ik hoop dat hij blijft bloeden tot de verkiezingen". Niet snappen dat die uitspraak overdrachtelijk is bedoeld en ook nog overdrijven want het woord doodbloeden komt er echt niet in voor.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_215462411
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 16:13 schreef 215 het volgende:

[..]
Ik heb even gezocht naar die uitspraak: "Hiermee heeft Fortuyn zich in de vingers gesneden en ik hoop dat hij blijft bloeden tot de verkiezingen". Niet snappen dat die uitspraak overdrachtelijk is bedoeld en ook nog overdrijven want het woord doodbloeden komt er echt niet in voor.
Joh, die lui verzinnen altijd van alles en zijn weinig vatbaar voor feiten.
pi_215463245
quote:

[..]
:')

twitter

https://x.com/ongehoordnedtv/status/1727678540626190811
pi_215463798
quote:
Eh, je had het over een uitspraak van meer dan twintig jaar terug. Het kan mij ontgaan zijn maar ik denk nog steeds dan ON toen nog niet bestond. Dus je probeer je het nu op een andere manier nog eens. Onsportief en ongeloof waardig van je eigenlijk. Ik denk niet dat ik de moeite ga doen om ook hier tijd aan te verspillen.
pi_215464046
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef 215 het volgende:

[..]
Eh, je had het over een uitspraak van meer dan twintig jaar terug. Het kan mij ontgaan zijn maar ik denk nog steeds dan ON toen nog niet bestond. Dus je probeer je het nu op een andere manier nog eens. Onsportief en ongeloof waardig van je eigenlijk. Ik denk niet dat ik de moeite ga doen om ook hier tijd aan te verspillen.
vooral niet doen, scheelt mij ook weer te reageren op kansloze reacties :')
pi_215464185
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen die islam afwijzen worden weggezet radicaal/extreemrechts. Is iedereen hier dan compleet van het padje af?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215464335
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:51 schreef Hathor het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen die islam afwijzen worden weggezet radicaal/extreemrechts. Is iedereen hier dan compleet van het padje af?
Of je eigen blik is een tikje vertroebeld?
Mensen die een geloof afwijzen zijn volgens mij geen enkel probleem in Nederland. Mensen die andere mensen in enige vorm als minderwaardig of zelfs ongewenst afschilderen omdat ze een bepaald geloof hebben vormen wel een probleempje.
pi_215464367
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef Viesdik het volgende:

[..]
vooral niet doen, scheelt mij ook weer te reageren op kansloze reacties :')
oh, ik heb me toch laten verleiden toch jou link te bekijken, Hoewel ik een andere bron had gaat het om zelfde uitspraak. Dus kan ik mijn reactie daarop kan ik domweg kopiëren:
quote:
"Hiermee heeft Fortuyn zich in de vingers gesneden en ik hoop dat hij blijft bloeden tot de verkiezingen".
quote:
Niet snappen dat die uitspraak overdrachtelijk is bedoeld en ook nog overdrijven want het woord doodbloeden komt er echt niet in voor.
Inderdaad tijdverspilling dus.
pi_215464433
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:59 schreef 215 het volgende:

[..]
oh, ik heb me toch laten verleiden toch jou link te bekijken, Hoewel ik een andere bron had gaat het om zelfde uitspraak. Dus kan ik mijn reactie daarop kan ik domweg kopiëren:
[..]
[..]
Inderdaad tijdverspilling dus.
ok doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')