Die wel alternative zijn maar geen rock inderdaadquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je bedoelt nummers van andere artiesten die er voorheen wel instonden, maar niet direct in het hokje alternative rock zijn te stoppen?
Neem aan dat dit de hoogste isquote:Op zondag 3 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
MGMT! Mooi man.
Hun beste komt nog denk ik?
Time To Pretend is nog niet geweest, dus die is of 1100 plekken gezakt en dus verdwenen, of komt nog.quote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem aan dat dit de hoogste is
Neosoul-artiesten specifiek.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je bedoelt nummers van andere artiesten die er voorheen wel instonden, maar niet direct in het hokje alternative rock zijn te stoppen?
Tsja, beetje flauw dat de Kink-redactie op deze manier de lijst aan het sturen is. Amy W is dan blijkbaar de excuus soul/jazz damequote:Op zondag 3 november 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wel alternative zijn maar geen rock inderdaad
Sunburn bonus.quote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Time To Pretend is nog niet geweest, dus die is of 1100 plekken gezakt en dus verdwenen, of komt nog.
Als de Nina Simone-versie van Feeling Good hier opduikt stop ik met luisteren. Dan kan ik het echt net zo goed gewoon houden op de Top 2000.quote:Op zondag 3 november 2024 15:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tsja, beetje flauw dat de Kink-redactie op deze manier de lijst aan het sturen is. Amy W is dan blijkbaar de excuus soul/jazz dame
Zou i.i.g. verrast zijn als we nog een Nina Simone, Curtis Mayfield of Marvin Gaye tegenover verderop (lijkt me niet)
Gelukkig maak ik je er nog blij mee, want ik haal zoals gewoonlijk dingen door elkaar.quote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was wel echt de aangenaamste verrassing van deze week.
Dat vind ik ook niet zo’n speciaal nummer in haar oeuvrequote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de Nina Simone-versie van Feeling Good hier opduikt stop ik met luisteren. Dan kan ik het echt net zo goed gewoon houden op de Top 2000.
Ik snapte niet helemaal wat naar jouw idee de twee nummers met elkaar te maken hebben, maar ik moest het toch even zeggen.quote:Op zondag 3 november 2024 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik je er nog blij mee, want ik haal zoals gewoonlijk dingen door elkaar.
Die film heeft wel een fantastische soundtrackquote:Op zondag 3 november 2024 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
Saultburn, hoe heet dat ding. 1 of andere film over brandwonden in ieder geval.
Vast beter dan de soundtrack van Volendam - 20 jaar laterquote:Op zondag 3 november 2024 15:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die film heeft wel een fantastische soundtrack
Quizvraag: welke 3 nummers van Saltburn staan er in de Kink 1500?quote:Op zondag 3 november 2024 15:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die film heeft wel een fantastische soundtrack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verderquote:Op zondag 3 november 2024 15:28 schreef Gretzl het volgende:
Had ook wel op iets meer Duitstalige alternatives gehoopt afgelopen weken (buiten Rammstein om). Gaan die nog komen of moeten we echt doen met een beetje tanzmetal?
Wir sind helden en dan stoppenquote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |