Volgens mij is het helemaal niet spannend meer toch Trump gaat zeker winnen (helaas)quote:
Waaruit blijkt dat Trump zeker gaat winnen dan?quote:Op zondag 3 november 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet spannend meer toch Trump gaat zeker winnen (helaas)
Het is zeker dat hij de overwinning gaat claimen. Zo voorspelbaar is hij wel.quote:Op zondag 3 november 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet spannend meer toch Trump gaat zeker winnen (helaas)
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 3 november 2024 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is zeker dat hij de overwinning gaat claimen. Zo voorspelbaar is hij wel.
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 november 2024 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is zeker dat hij de overwinning gaat claimen. Zo voorspelbaar is hij wel.
Niet alleen voor ons helaasquote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
We zullen het zien.
Ik vind het best spannend. Deze verkiezingen hebben ook grote gevolgen voor ons.
Nee ik ben op mijn bestemmingquote:
Die bleef ook maar beweren dat hij de vorige verkiezingen éigenlijk gewonnen hadquote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Trump wint in zijn ogen altijd.
Dat heeft hij ookquote:Op zondag 3 november 2024 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die bleef ook maar beweren dat hij de vorige verkiezingen éigenlijk gewonnen had
En van Fred.quote:Op zondag 3 november 2024 12:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De kans is groot dat het doden van Peanut de eekhoorn de beslissing maakt
Je weet het nog steeds niet?quote:Op zondag 3 november 2024 12:29 schreef Lovely het volgende:
Wat is dat met die eekhoorn, zag het al eerder voorbij komen
En heel veel mensen die dat dan ook nog geloven...quote:Op zondag 3 november 2024 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die bleef ook maar beweren dat hij de vorige verkiezingen éigenlijk gewonnen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rara wat maak ik?![]()
Hint:Appeltaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja! Appel-noten taart om precies te zijn.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rara wat maak ik?![]()
Hint:Helaas is al geraden, ik had hetzelfde antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |