SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Saus erop of ernaastquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijst
Saus erop of ernaast?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijst
quote:
Ernaast natuurlijkquote:
Last.Fm heb ik volgens mij nog steeds, maar ik kijk daar niet veel op. Wel is het volgens mij gekoppeld aan spotify...quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
Hadden jullie Audioscrobbler of later Last.fm.?
Bestaat ook al best langquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Last.Fm heb ik volgens mij nog steeds, maar ik kijk daar niet veel op. Wel is het volgens mij gekoppeld aan spotify...
Ik gebruik last.fm nog steeds na al die jaren haha. Blijft een leuke manier om bij te houden wat ik nou echt veel luister.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had wel MySpacequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik last.fm nog steeds na al die jaren haha. Blijft een leuke manier om bij te houden wat ik nou echt veel luister.Haha, ik besta daar ook nog steeds, maar niks meer connected met wat ik luister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een enorm leuke tijd
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja godver, zeker weer bij dat matige servicepoint waar het pas 's avonds aankomt en die zondag dicht zijnquote:Geen ruimte in DHL Pakketautomaat, je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???quote:
Jaaa! Die had ik ookquote:
Hier bestaat het geloof ik nog, cu2.bequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???
In die tijd maakte ik nog muziek, toen was dat haast verplicht om te hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaaa! Die had ik ook![]()
Sjonge wat hadden we het druk in die tijd
Die van mij bestaat nog steedsquote:
Staat me ook iets van bij ja. Dat gedeelte heb ik maar geskipt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???
Nee dat was verkeerde muziek voor mij denk ikquote:
Op welke manier?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die tijd maakte ik nog muziek, toen was dat haast verplicht om te hebben
Denk dat ik het nu 20 jaar gebruik ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha, ik besta daar ook nog steeds, maar niks meer connected met wat ik luister.
Het was wel een enorm leuke tijd
Ik wel. Was leuk dat je met codes helemaal je eigen ding kon met maken van je profiel.quote:
Htmlquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel. Was leuk dat je met codes helemaal je eigen ding kon met maken van je profiel.
Oh wow dat is wel leuk haha.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef Xilia het volgende:
Ik heb mijn lief via Last.fm leren kennen, nu meer dan 15 jaar geleden
Ik al sinds het Audioscrobbler heette dus nog iets langerquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik het nu 20 jaar gebruik ofzo.
Zodat anderen het ook konden luisteren, toen waren de andere socials daar nog niet echt voor geschikt en youtube bestond nog nietquote:
Dat zegt me ook wel iets 🤔 maar of ik toen al actief was durf ik niet te zeggen maar gebruik het in ieder geval al heel lang.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik al sinds het Audioscrobbler heette dus nog iets langer
Ach so, welke soort muziek was dat?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat anderen het ook konden luisteren, toen waren de andere socials daar nog niet echt voor geschikt en youtube bestond nog niet
En lettertypesquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Beetje experimenteren met kleurtjes en kadertjes enzo.
Van die herrie waarom ik ook op Partyflock zatquote:
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef Xilia het volgende:
Ik heb mijn lief via Last.fm leren kennen, nu meer dan 15 jaar geleden
Ja hè, hij woonde helemaal in Wales, maja zelfde muzieksmaakquote:
Ik ook hoor, zo ben ik mijn eerste website begonnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon mij daar toen echt prima mee vermaken.
Dat probleem had ik niet echt volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Haags het volgende:
Gruwelijke ontwikkelingen allemaal sinds mid jaren '90. Dat inbellen om op internet te kunnen/mogenen dan afspreken binnen het gezin wie wanneer mocht want je kon niet met meerderen tegelijk
Duurde gelukkig ook niet heel lang. Werd al snel anders.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probleem had ik niet echt volgens mij.
Dat inbellen geluidje vergeet ik nooit meerquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Haags het volgende:
Gruwelijke ontwikkelingen allemaal sinds mid jaren '90. Dat inbellen om op internet te kunnen/mogenen dan afspreken binnen het gezin wie wanneer mocht want je kon niet met meerderen tegelijk
Echt hequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat inbellen geluidje vergeet ik nooit meer![]()
En zooooo traag alles
Grappigquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja hè, hij woonde helemaal in Wales, maja zelfde muzieksmaak
Ik had gelukkig al vrij snel een wacht hoe heette dat, ISDN lijn van werkquote:
Ja zoiets. Weet niet meer hoe het allemaal precies ging alleen dat die ontwikkeling vrij snel ging en gelukkig ook snel veel beter werd. Want dat bellen was echt geen doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al vrij snel een wacht hoe heette dat, ISDN lijn van werk
Dat geluidje hoor je heel af en toe nog wel eens tijdens een live uitzendingquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of storende walkmans als er ergens een mobieltje afging![]()
![]()
![]()
Inderdaad, nu is alles gewoon zo normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
Ik mis soms die tijd wel dat ik mij echt uren op internet kon vermaken met relatief weinig.
Als nu internet er even uitligt dan ligt gelijk alles stilquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is alles gewoon zo normaal.
Oooh dat valt mee!quote:
Live in The Oh in Gaverequote:
Ja dan heb ik niks, geen tv niks nadaquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als nu internet er even uitligt dan ligt gelijk alles stil
Ben wel wat ouder Haags, maar het was ideaal toen, van alles proberen, blij zijn met een mailtjequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zoiets. Weet niet meer hoe het allemaal precies ging alleen dat die ontwikkeling vrij snel ging en gelukkig ook snel veel beter werd. Want dat bellen was echt geen doen.
Deed me er nu wel aan herinneren dat ik nog wel even deze mix moest posten op het forumquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee!
Kan ik prima naar luisteren, niet langer dan uurtje
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, deze moest ik hier nog postenNa jaren eindelijk weer eens een megamix voltooid
[..]
https://www.mixcloud.com/LTVDK/the-whispers-rare-megamix-pt-6/
Nee dat is me net wat té sorryquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed me er nu wel aan herinneren dat ik nog wel even deze mix moest posten op het forum
[..]
Slaapzequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:34 schreef Xilia het volgende:
Was leuk even dat gevoel van toen![]()
Lekker slapen mensen
055: Huisdieren: de Aziatische tijgermugquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
De Aziatische tijgermug is gesignaleerd binnen 500m van m'n huis
Ja, met mijn buren en hun verwaarloosde balkonnen ben ik de klos. Leuk jullie gekend te hebben.
Betekent dit dat ik ze wel of niet mag houden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
055: Huisdieren: de Aziatische tijgermug
Ik vul hem alvast even voor je in
ik heb de meeste games nogquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dan heb ik niks, geen tv niks nada
Slaap je al?quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Ik ga eens slapen voordat @:bitterbal wakker wordt.
Ik kan je er wel een paar opsturenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Maar is wel duidelijk dat de NVWA niet op die kutbeesten zit de wachten
Jammer dat mijn vertrouwen in m'n buren negatief is.
Ja, nu niet meer, want waarom zou ik langer dan vier uurtjes slapen.quote:
Ga es terug je bed inquote:Op zaterdag 2 november 2024 04:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer, want waarom zou ik langer dan vier uurtjes slapen.
Jij ook Goedemorgenquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook Goedemorgen
Verder weer veel te vroeg wakker
Echt wauw.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ja hier ook. ZIt al een poosje gewassen en gestreken beneden
Dat zou hier geen probleem zijn in ontbijt nooit gelijk als ik wakker ben..quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Echt wauw.
Ik heb net medicatie geslikt en ben weer in bed gekropen. Bij deze medicatie moet ik een halfuur wachten met ontbijten
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]jij ook
ik moet eruit, binnen een uur staan mn boodschappen voor de deur
is nog niet alles, want ik ben slecht in boodschappenlijstjes,maar wel een hele voorraad zware dingen wat mij weer sjouwen scheeltquote:
awwwquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:09 schreef Karzai het volgende:
ik krijg vandaag een poesje te logeren
Het gemak van deze tijd, booodschappen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
is nog niet alles, want ik ben slecht in boodschappenlijstjes,maar wel een hele voorraad zware dingen wat mij weer sjouwen scheelt
absoluut, had het op mn fiets ook wel kunnen halen maarja, #luiquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gemak van deze tijd, booodschappen laten bezorgen.
Groot gelijk. Ik zelf ga liever naar de winkel, wil zien wat ik koop. Vooral met vlees, groente en vleeswaren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
absoluut, had het op mn fiets ook wel kunnen halen maarja, #lui
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
Mja voorheen bestelde ik wel vaak boodschappen, maar als man alleen is het moeilijk om aan het minimum bestel bedrag te komen en tevens zitten er hier 3 supermarkten op 5 minuten lopen
Ja dan is het wel handigquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alleen als ik ziek, zwak en misselijk ben dan bestel ik boodschappen.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paling en Hollandse garnaaltjes voor hem gekocht
Vaak is het eerstvolgende bestel moment 3 a 4 dagen verder, tegen die tijd ben ik al wel weer beter en kan ik zelf boodschappen doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Waar is je paspoort nu dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
was bij een scooter winkel. Als ik een nieuwe scooter wil kopen heb ik een verklaring nodig van immigratie en verder niets. Dus als ik mijn paspoort terug heb ga ik dat doen
Bij de picnic is er de volgende dag altijd wel een tijdslot dat ze bezorgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Vaak is het eerstvolgende bestel moment 3 a 4 dagen verder, tegen die tijd ben ik al wel weer beter en kan ik zelf boodschappen doen.
2 weken terug kon ik maar kleine eindjes lopen en was ik bekaf als ik wat beweging had gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Vaak is het eerstvolgende bestel moment 3 a 4 dagen verder, tegen die tijd ben ik al wel weer beter en kan ik zelf boodschappen doen.
Oh geen idee daar bestel ik echt nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bij de picnic is er de volgende dag altijd wel een tijdslot dat ze bezorgen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk bij het ministerie van onderwijs voor mijn student visa. school heeft em opgestuurd
Met een storm waaien ze toch wel eens om?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh geen idee daar bestel ik echt nooit.
Ik heb altijd het idee dat die duplo wagentjes van ze bij het minst of geringste al omver pleuren.
Dat is idd wel klote. Ben je ook wel wat langer uit de roulatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 weken terug kon ik maar kleine eindjes lopen en was ik bekaf als ik wat beweging had gedaan.
Nu kan ik iets grotere afstanden lopen, maar daarna wel moe. Ik probeer ook gewoon boodschappen bij mijn plaatselijke ah te doen.
Laat ik het zo zeggen dat je afvalt door ziek te zijn is geen pretje. Je bent gelijk je conditie en spiekracht kwijt.
Ja of bij een rotondequote:Op zaterdag 2 november 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een storm waaien ze toch wel eens om?
das niet zo erg tochquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij laten ze je nooit meer gaan.
Moet ik er eens op letten als ik weer eens naar kantoor ga.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is idd wel klote. Ben je ook wel wat langer uit de roulatie.
Ik doe het alleen bij AH als mijn snoepjes in de aanbieding zijn. Ik eet graag de suikervrije drop/fruit munt van Klene.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar.
oke dat klinkt wel slechtquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze laten je al je geld uitgeven daar en dan word je dwangarbeider.
eens, daarom bestel ik in 1x een hoop zware dingen die ik in de voorraadkast kwijt kan, en dan max 1x per maand ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
Mja voorheen bestelde ik wel vaak boodschappen, maar als man alleen is het moeilijk om aan het minimum bestel bedrag te komen en tevens zitten er hier 3 supermarkten op 5 minuten lopen
Ik drink van specifiek merk limonade, maar die is alleen bij de ah xl te krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het alleen bij AH als mijn snoepjes in de aanbieding zijn. Ik eet graag de suikervrije drop/fruit munt van Klene.
Die hebben ze uit de winkel gehaald, maar je kan ze wel laten bezorgen zo gek.
Dus als het 2 halen 1 betalen is bestel ik zo voor 50 euro kan ik er weer een tijd mee door.
En dan moet je ze zien kijken als ze dit b ezorgen
Je bent toch naar het buitenland gevlogen? Geen wonder dat je paspoort nog niet terug hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
was bij een scooter winkel. Als ik een nieuwe scooter wil kopen heb ik een verklaring nodig van immigratie en verder niets. Dus als ik mijn paspoort terug heb ga ik dat doen
Dat is ook een oplossing.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik drink van specifiek merk limonade, maar die is alleen bij de ah xl te krijgen.
Als ik door die limonade heen ben, dan vraag ik mams of een vriend om het op te halen.
In Brazilië?quote:
watquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch naar het buitenland gevlogen? Geen wonder dat je paspoort nog niet terug hebt.
Ik vind nog steeds jammer dat Jumbo de blikjes cola kaneel smaak niet meer verkooptquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing.
Maar dit hebben ze in alle fillialen er uitgehaald en ook bij geen een andere winkel zie ik ze
Het gekke is dat juist deze regelmatig een leeg vak hadden. Waarom ze het dan uit de schappen halen is mij een raadsel
Welke ga je kopen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
De gemiddelde fatbike heft dikkere bandjes jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Vind alleen die banden zo dun, ik twijfel ook over deze, Al heb ik die nog niet gereden
En al die rare andere smaakjes die Ama hier de hele tijd post, die met tompouce en zulks?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds jammer dat Jumbo de blikjes cola kaneel smaak niet meer verkoopt![]()
Zo lekker zoet die cola.
hoe snel mag je daar, laat je hem opvoeren?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk een honda click 125
[ afbeelding ]
Die zie je hier heel veel . Is zo'n 65 duizend baht
Waarom heb je opgezegdquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 abonnement opgezegd. Jammer dat je maar 1 reden kan opgeven.
Dus het zal wel net na de race vallen dan. Of gelijk zoveel dat we een rode vlag krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weersvoorspelling is natter dan een natte kat.
"Te duur" is zeker niet die ene reden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 abonnement opgezegd. Jammer dat je maar 1 reden kan opgeven.
Die click is er alleen in rood, grijs en zwartquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde fatbike heft dikkere bandjes ja
En ook in een wat spannendere kleur?
nee opvoeren hoeft niet want ze zijn niet begrenst zoals in nl. Dus zo'n 125 cc gaat 100 denk ik?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe snel mag je daar, laat je hem opvoeren?
Dan zou ik voor de rode gaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die click is er alleen in rood, grijs en zwart
ja ik ook. Alleen die banden. Al heb ik heel vaak click gehuurd en das altijd goed gegaan dus misschien maakt het niet zoveel uitquote:
Omdat die er uit wil zien als een ruige racemotor waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
En bij die 2e optie stoort mij dat je bij je voeten zeg maar niets kan neerzetten. Plus hij weegt 135 kilo geloof ik en de click 107 kilo
Is die afgevallen?quote:
ja maar das misschien dan te zwaar voor mij? vriendin zei dat die wel stabieler op de weg ligtquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die er uit wil zien als een ruige racemotor waarschijnlijk
- prijsverhoging van vorig jaar (ja, dat zit mij nog steeds dwars)quote:
Nee, daar kon je niet uit kiezen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Te duur" is zeker niet die ene reden.
Als je aan het rijden bent zal dat fijner op de weg liggen ja, het is meer voor als je stilstaatquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das misschien dan te zwaar voor mij? vriendin zei dat die wel stabieler op de weg ligt
Nee het is niet te duur, het is de enige prijs zonder vergelijk, dus fuck jou, groetjes F1TVquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, daar kon je niet uit kiezen.![]()
ja misschien gewoon bij de click houdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je aan het rijden bent zal dat fijner op de weg liggen ja, het is meer voor als je stilstaat
50% prijsverhoging vorig jaar vond ik toen al belachelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is niet te duur, het is de enige prijs zonder vergelijk, dus fuck jou, groetjes F1TV
En gewoon niet de hele tijd wheelies poppenquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien gewoon bij de click houden
Dat vond iedereen, maar ja ze hebben de monopolie, dus waar wil je dan heen gaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
50% prijsverhoging vorig jaar vond ik toen al belachelijk.
ik rij tegenwoordig alleen nog maar op het achterwielquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gewoon niet de hele tijd wheelies poppen
Wel met zijwieltjes toch?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik rij tegenwoordig alleen nog maar op het achterwiel
ik zou er gelijk zo'n hendig sjiek koffertje bij kopen voor je helm em boodschapjes in te doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik rij tegenwoordig alleen nog maar op het achterwiel
ja ga ik ook doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou er gelijk zo'n hendig sjiek koffertje bij kopen voor je helm em boodschapjes in te doen
Ruim ervoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus het zal wel net na de race vallen dan. Of gelijk zoveel dat we een rode vlag krijgen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RITTERSPORT PFEFFERMINZ!!!!! @:essnhills @:4EverBlackEyed
GRRR GRRRquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De AH verkoopt alleen nog maar de standaard witte en melkchocolade rittersport met hazelnoten. Zelfs de lekkere met amandel en zeezout verkopen ze niet meer![]()
ze pakken ons alles af grrr grrr
@:4everblackeyed grrrr grr
gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik klik die site maar gewoon weg, gisteren ook al een lading chocolade en nootjes gekocht dankzij @:4EverBlackEyed
Dank jequote:
Ja, ik ben alweer vergeten wat de zon is hoorquote:
Willeke Alberti baalt van jequote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben alweer vergeten wat de zon is hoor
Echt he.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben alweer vergeten wat de zon is hoor
Ownoess..quote:
Hier alweer 2x stamppot gegeten, want het weer was er wel goed voorquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he.
Vandaag 14 graden en 's nachts 12, morgen overdag 12 graden.
rookworstquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier alweer 2x stamppot gegeten, want het weer was er wel goed voor
speklapjesquote:
de temp van welke kamer?quote:
Ik bewaar mijn eieren altijd op kamertemperatuur en ik bewaar ze niet in de koelkast.quote:
Ik bewaar de eieren altijd op kamertemperatuur.quote:
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn eieren altijd op kamertemperatuur en ik bewaar ze niet in de koelkast.
Binnen een week zijn eieren bij mij wel op, dus dat gaat prima.
Eieren op kamertemperatuur bewaren-boksquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik bewaar de eieren altijd op kamertemperatuur.
Komt er dan geen kuikentje uit gekropen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn eieren altijd op kamertemperatuur en ik bewaar ze niet in de koelkast.
Binnen een week zijn eieren bij mij wel op, dus dat gaat prima.
Haha, Amerikanenquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:17 schreef Nizno het volgende:
amerikaanse praktijken om eieren in de koelkast te 'moeten' bewaren.
Ze schijnen ze daar te wassen als ze van de kip vandaan komen..
*boks terugquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eieren op kamertemperatuur bewaren-boks
Ja, extra proteïne en die gaat dan ook gelijk in de pan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt er dan geen kuikentje uit gekropen?
Kunnen we die mensen niet van de aarde af laten glijden?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, extra proteïne en die gaat dan ook gelijk in de pan.
Levend.
Ja, maar misschien kunnen we dat ook wel doen met Rusland en Noord-Korea.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen niet van de aarde af laten glijden?
En Netflix, bikinivrouwen, hamburgers, cowboys, vliegdekschepen, Disney, seriemoordenaars en met de mond open steak kauwen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen niet van de aarde af laten glijden?
Naaktslakken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Netflix, bikinivrouwen, hamburgers, cowboys, vliegdekschepen, Disney, seriemoordenaars en met de mond open steak kauwen dan?
Kuch Afrika kuch kuchquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien kunnen we dat ook wel doen met Rusland en Noord-Korea.
Ho.. dat ging hardop.
En Chinaquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien kunnen we dat ook wel doen met Rusland en Noord-Korea.
Ho.. dat ging hardop.
Duidelijk.quote:Zaterdag 2 november
Tussen 10:00 - 18:00 uur
Oh ja, was ik helemaal dat continent vergetenquote:
En India/ Pakistan.quote:
Tussen 15 en 16 heb je toch sprintquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duidelijk.
* Nattekat zit de hele dag opgesloten
Vind dit wel echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:21 schreef LTVDK het volgende:
Bij mij liggen de eieren wel gewoon in de koelkastOok wel de veiligste plek om te bewaren, kan die doos niet per ongeluk uit een kast donderen
Zou wel gelijk helpen met klimaatproblemen.quote:
En dan te horen krijgen op 17.59 dat ze de bezorgtijd niet halenquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duidelijk.
* Nattekat zit de hele dag opgesloten
Zeker, in een keer alle klimaatdoelstellingen behaaldquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wel gelijk helpen met klimaatproblemen.
Ja daarom, ik ken mezelfquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dit wel echt iets voor jou.
Pakistanen zijn echt volledig nutteloosquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfreflectie is erg belangrijk.quote:
Volgens mij ruiken die raar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pakistanen zijn echt volledig nutteloos
Ik las naar en dit kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij ruiken die raar.
Ja als je dat niet hebt ben je een vampierquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfreflectie is erg belangrijk.
U is geen groot fan van Pakistanen?quote:
Hmmm knoflookquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je dat niet hebt ben je een vampier
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tussen 15 en 16 heb je toch sprint
Welnee, dit is DHL, niet PostNL.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan te horen krijgen op 17.59 dat ze de bezorgtijd niet halen
Volgens mij kunnen die alleen maar atoombommen bouwen, in soepjurken dansen en vrouwen mishandelen/misbruikenquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
U is geen groot fan van Pakistanen?
vampieren kunnen wel tegen knoflook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm knoflook
Dus ik ben ook geen vampier ?
Wacht maar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, dit is DHL, niet PostNL.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die alleen maar atoombommen bouwen, in soepjurken dansen en vrouwen mishandelen/misbruiken
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vampieren kunnen wel tegen knoflook.
Wacht maarquote:
t heeft je wel stroom gekost... dus gratis was het nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteravond nog even (half uurtje) Skyrim gespeeld. Toen ging ik dood door een Elder Dragon. Kon ik wer helemaal opnieuw beginnen. Dat halve uur helemaal voor niks gespeeld.
Oh ik dacht van houten staken ook niet, maar wat weet ik er nou vanquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen zilver zijn ze geen fan van.
je kan de deur niet uitquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar
Over PostNL gesproken; dat pakketje moet ik ook nog ophalen vandaag
Niets in het leven is gratis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
t heeft je wel stroom gekost... dus gratis was het niet
Ja, jijquote:
Ik mis nog liever het DHL pakketje dan dat ik de sprint moet kijken.quote:
Ja, ok. Niet voor niks, maar wel nutteloos.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
t heeft je wel stroom gekost... dus gratis was het niet
Eindelijk eens een broodrooster kopenquote:
Vind ik leuk.quote:
F1 sprint. Oh, wacht je zei leuke plannen. Ajax - PSV vanavond en Skyrim spelen.quote:
Ja nou ja.. je hebt iets gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ok. Niet voor niks, maar wel nutteloos.
Ik wil ook nog steeds een nieuwe.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eindelijk eens een broodrooster kopen
Biljetgazet in elkaar zetten. Moet ook gebeuren.quote:
Ja, had ook gekund, maar lijkt me niet zo spannend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou ja.. je hebt iets gedaan.
Je had ook 3 uur naar de muur kunnen staren.
Het is wel droog...quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*kijkt naar buiten.
Ja, het is toch geen weer om naar buiten te gaan.
Mij ook niet, maar misschien word je daar wel erg zen vanquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had ook gekund, maar lijkt me niet zo spannend.
Hier niet volgens mij. Althans half uur geleden was het niet droog.quote:
Ik denk dat ik het vijf minuten kan volhouden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar misschien word je daar wel erg zen van
Leuk.quote:
Ik kan het wel langer volhouden in wedstrijdvorm, maar ik denk niet dat ik iemand zo gek krijg om een wedstrijdje muurstaren te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het vijf minuten kan volhouden.
Ja, dat zijn ze echt nooit hier.quote:
blijkbaar heb je hem niet nodigquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:38 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet steeds een nieuw ovenlampje te kopending is al twee jaar kapot ofzo.
Oké we hebben India, Afrika, China, Amerika, Rusland en nkoreaquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je vergeet Pakistan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké we hebben India, Afrika, China, Amerika, Rusland en nkorea
Ja dat zal wel wat schelen qua co2
ja zo handig dat je er al twee jaar zonder kanquote:
hahahhaahhaquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Volgens de T&T is de bezorger nog niet onderweg, dus in theorie zou ik nu het risico kunnen nemen om boodschappen te doen.
Living on The edgequote:Op zaterdag 2 november 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Volgens de T&T is de bezorger nog niet onderweg, dus in theorie zou ik nu het risico kunnen nemen om boodschappen te doen.
Echt he.. wat denkt hij ?quote:
Ja naja vergeet het gewoon als ik langs de Praxis fiets.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zo handig dat je er al twee jaar zonder kan
Hij is gestoord. dat is een ding dat zeker isquote:
Ja, was gezellig. Snel weer doenquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja vergeet het gewoon als ik langs de Praxis fiets.
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zo handig dat je er al twee jaar zonder kan
hier begint de zon te schijnenquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, het wordt nu echt heel donker hier
Zonovergotenquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
uh.. nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben julie collega die zitten op een skippybal?
neequote:Op zaterdag 2 november 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
quote:
Vind het wel meevallen bij je in de buurt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en die collega kan ik wel naar de maan schieten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
jaloers muchquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen bij je in de buurt.
Wel loslopende cavia’s gezien.Hey hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het trekt hier toch echt helemaal dicht en ik zit met de lamp aan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen bij je in de buurt.
Wel loslopende cavia’s gezien.dat zijn wel grote caafsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |