SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Saus erop of ernaastquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijst
Saus erop of ernaast?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik cu2, met die fameuze vragenlijst
quote:
Ernaast natuurlijkquote:
Last.Fm heb ik volgens mij nog steeds, maar ik kijk daar niet veel op. Wel is het volgens mij gekoppeld aan spotify...quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
Hadden jullie Audioscrobbler of later Last.fm.?
Bestaat ook al best langquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Last.Fm heb ik volgens mij nog steeds, maar ik kijk daar niet veel op. Wel is het volgens mij gekoppeld aan spotify...
Ik gebruik last.fm nog steeds na al die jaren haha. Blijft een leuke manier om bij te houden wat ik nou echt veel luister.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had wel MySpacequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:04 schreef Xilia het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik last.fm nog steeds na al die jaren haha. Blijft een leuke manier om bij te houden wat ik nou echt veel luister.Haha, ik besta daar ook nog steeds, maar niks meer connected met wat ik luister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een enorm leuke tijd
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja godver, zeker weer bij dat matige servicepoint waar het pas 's avonds aankomt en die zondag dicht zijnquote:Geen ruimte in DHL Pakketautomaat, je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???quote:
Jaaa! Die had ik ookquote:
Hier bestaat het geloof ik nog, cu2.bequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???
In die tijd maakte ik nog muziek, toen was dat haast verplicht om te hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaaa! Die had ik ook![]()
Sjonge wat hadden we het druk in die tijd
Die van mij bestaat nog steedsquote:
Staat me ook iets van bij ja. Dat gedeelte heb ik maar geskipt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat later niet meer een ontmoetingsplek geworden voor homo's of was dat Cu2 Night/nicht... ???
Nee dat was verkeerde muziek voor mij denk ikquote:
Op welke manier?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die tijd maakte ik nog muziek, toen was dat haast verplicht om te hebben
Denk dat ik het nu 20 jaar gebruik ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha, ik besta daar ook nog steeds, maar niks meer connected met wat ik luister.
Het was wel een enorm leuke tijd
Ik wel. Was leuk dat je met codes helemaal je eigen ding kon met maken van je profiel.quote:
Htmlquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel. Was leuk dat je met codes helemaal je eigen ding kon met maken van je profiel.
Oh wow dat is wel leuk haha.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef Xilia het volgende:
Ik heb mijn lief via Last.fm leren kennen, nu meer dan 15 jaar geleden
Ik al sinds het Audioscrobbler heette dus nog iets langerquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik het nu 20 jaar gebruik ofzo.
Zodat anderen het ook konden luisteren, toen waren de andere socials daar nog niet echt voor geschikt en youtube bestond nog nietquote:
Dat zegt me ook wel iets 🤔 maar of ik toen al actief was durf ik niet te zeggen maar gebruik het in ieder geval al heel lang.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik al sinds het Audioscrobbler heette dus nog iets langer
Ach so, welke soort muziek was dat?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat anderen het ook konden luisteren, toen waren de andere socials daar nog niet echt voor geschikt en youtube bestond nog niet
En lettertypesquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Beetje experimenteren met kleurtjes en kadertjes enzo.
Van die herrie waarom ik ook op Partyflock zatquote:
Dat is wel leukquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef Xilia het volgende:
Ik heb mijn lief via Last.fm leren kennen, nu meer dan 15 jaar geleden
Ja hè, hij woonde helemaal in Wales, maja zelfde muzieksmaakquote:
Ik ook hoor, zo ben ik mijn eerste website begonnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon mij daar toen echt prima mee vermaken.
Dat probleem had ik niet echt volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Haags het volgende:
Gruwelijke ontwikkelingen allemaal sinds mid jaren '90. Dat inbellen om op internet te kunnen/mogenen dan afspreken binnen het gezin wie wanneer mocht want je kon niet met meerderen tegelijk
Duurde gelukkig ook niet heel lang. Werd al snel anders.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probleem had ik niet echt volgens mij.
Dat inbellen geluidje vergeet ik nooit meerquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Haags het volgende:
Gruwelijke ontwikkelingen allemaal sinds mid jaren '90. Dat inbellen om op internet te kunnen/mogenen dan afspreken binnen het gezin wie wanneer mocht want je kon niet met meerderen tegelijk
Echt hequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat inbellen geluidje vergeet ik nooit meer![]()
En zooooo traag alles
Grappigquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja hè, hij woonde helemaal in Wales, maja zelfde muzieksmaak
Ik had gelukkig al vrij snel een wacht hoe heette dat, ISDN lijn van werkquote:
Ja zoiets. Weet niet meer hoe het allemaal precies ging alleen dat die ontwikkeling vrij snel ging en gelukkig ook snel veel beter werd. Want dat bellen was echt geen doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al vrij snel een wacht hoe heette dat, ISDN lijn van werk
Dat geluidje hoor je heel af en toe nog wel eens tijdens een live uitzendingquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of storende walkmans als er ergens een mobieltje afging![]()
![]()
![]()
Inderdaad, nu is alles gewoon zo normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
Ik mis soms die tijd wel dat ik mij echt uren op internet kon vermaken met relatief weinig.
Als nu internet er even uitligt dan ligt gelijk alles stilquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:26 schreef Xilia het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is alles gewoon zo normaal.
Oooh dat valt mee!quote:
Live in The Oh in Gaverequote:
Ja dan heb ik niks, geen tv niks nadaquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als nu internet er even uitligt dan ligt gelijk alles stil
Ben wel wat ouder Haags, maar het was ideaal toen, van alles proberen, blij zijn met een mailtjequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zoiets. Weet niet meer hoe het allemaal precies ging alleen dat die ontwikkeling vrij snel ging en gelukkig ook snel veel beter werd. Want dat bellen was echt geen doen.
Deed me er nu wel aan herinneren dat ik nog wel even deze mix moest posten op het forumquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee!
Kan ik prima naar luisteren, niet langer dan uurtje
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, deze moest ik hier nog postenNa jaren eindelijk weer eens een megamix voltooid
[..]
https://www.mixcloud.com/LTVDK/the-whispers-rare-megamix-pt-6/
Nee dat is me net wat té sorryquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed me er nu wel aan herinneren dat ik nog wel even deze mix moest posten op het forum
[..]
Slaapzequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:34 schreef Xilia het volgende:
Was leuk even dat gevoel van toen![]()
Lekker slapen mensen
055: Huisdieren: de Aziatische tijgermugquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
De Aziatische tijgermug is gesignaleerd binnen 500m van m'n huis
Ja, met mijn buren en hun verwaarloosde balkonnen ben ik de klos. Leuk jullie gekend te hebben.
Betekent dit dat ik ze wel of niet mag houden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef Haags het volgende:
[..]
055: Huisdieren: de Aziatische tijgermug
Ik vul hem alvast even voor je in
ik heb de meeste games nogquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dan heb ik niks, geen tv niks nada
Slaap je al?quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Ik ga eens slapen voordat @:bitterbal wakker wordt.
Ik kan je er wel een paar opsturenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Maar is wel duidelijk dat de NVWA niet op die kutbeesten zit de wachten
Jammer dat mijn vertrouwen in m'n buren negatief is.
Ja, nu niet meer, want waarom zou ik langer dan vier uurtjes slapen.quote:
Ga es terug je bed inquote:Op zaterdag 2 november 2024 04:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer, want waarom zou ik langer dan vier uurtjes slapen.
Jij ook Goedemorgenquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook Goedemorgen
Verder weer veel te vroeg wakker
Echt wauw.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ja hier ook. ZIt al een poosje gewassen en gestreken beneden
Dat zou hier geen probleem zijn in ontbijt nooit gelijk als ik wakker ben..quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Echt wauw.
Ik heb net medicatie geslikt en ben weer in bed gekropen. Bij deze medicatie moet ik een halfuur wachten met ontbijten
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]jij ook
ik moet eruit, binnen een uur staan mn boodschappen voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |