Dit ja, keer op een zondag 200 euro voor een consult betaald omdat mijn hond was gebeten. Kwam nog wat antibiotica, wondverzorging etc bij. Kan je bij de kassa 340 euro aftikken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zijn ook van Evidensia of Anicura. Als je dier iets heeft buiten de normale openingstijden, dan ben je helemaal genaaid idd.
Nouja als jij de afgelopen/komende 2 jaar geen kosten hebt gemaakt ben je inderdaad voordeliger uit om die 1200 euro zelf te betalen. Maar hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Huisdieren verzekeren
Een uitgebreid pakket kost volgens mij minimaal 30 euro ofzo bij de meeste verzekeraars, 360 euro per jaar dus.
Dan kan je beter zelf maandelijks 20 euro opzij zetten voor zo een beest.
nou nouquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
.
Ik hoop dat ie zelf syfilis krijgt en sterft.
Goed punt natuurlijk, hoewel het bij dieren als een extra dure scam voelt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:52 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Das hoe verzekeringen werken hč, je betaalt elk jaar een beetje zodat de kleine minderheid die pech heeft niet in één keer heel veel hoeft te betalen.
Dat is niet hoe verzekeringen werkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan denk ik wel ja klote dat geld heb ik 'voor niks' betaald maar ja. Die zorgverzekering is verplicht he, maar voor een dier niet. Maar ik dacht wellicht stop je dat geld dan als een soort van spaarpotje bij mekaar en kan daar uit geput worden. Maar niet dus.
Dierenambulance wil vaak wel rijden voor je dan (voor een kleine vergoeding).quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is an sich niet eens het grootste probleem. Hoe ga je er geraken zonder vervoer en een ziek diertje? Daar heb ik me lange tijd wel zorgen om gemaakt.
Vooral de gitaar is duurquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ze werken met kleine instrumenten die per dier speciaal gemaakt worden
Ja, dat is het gekke.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan denk ik wel ja klote dat geld heb ik 'voor niks' betaald maar ja. Die zorgverzekering is verplicht he, maar voor een dier niet. Maar ik dacht wellicht stop je dat geld dan als een soort van spaarpotje bij mekaar en kan daar uit geput worden. Maar niet dus.
Ja, als je eenmaal verzekerd bent, kun je beter niet stoppen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:23 schreef Koettie het volgende:
Ik had een verzekering omdat ik niet zo'n dikke spaarrekening had. Toen ik eenmaal genoeg inkomen had heb ik hem opgezegd en ging ik per maand (extra) sparen. Twee maanden later kreeg poes chronische medicatie voor 65 euro pm die ik met de verzekering vergoed zou krijgen. Beetje balen. Nu is de medicatie zelfs 76 per maand.
Dan zou ik een verzekering met andere voorwaarden zoeken. Ik betaal ¤50 eigen risico, daarboven wordt alles vergoed.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is het gekke.
Men kan wel honderden euros overmaken naar een verzekeraar, maar dat niet zelf opzij leggen.
Wij hebben een pup. En mijn partner wilde die verzekerd.
Even gekeken wat dat per maand kost.
Dat is 90 euro per maand voor 90% vergoeding zonder eigen risico.
Voor een hond van nog geen jaar oud.
Als die over 5 jaar iets mankeert heb ik al dik 5.000 over de schutting gegooid.
Goedkoopste verzekering, met 50% dekking, plafond van 3.000 euro en 500 euro eigen risico, is 20 per maand.
Dus 2200 euro in 5 jaar.
En dan krijg ik op een rekening van 1000 euro maar 250 vergoed.
Sowieso handig maar het is wel een terechte klacht.quote:
Tegen welke maandelijkse premie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan zou ik een verzekering met andere voorwaarden zoeken. Ik betaal ¤50 eigen risico, daarboven wordt alles vergoed.
Naaien of genaaid worden, dat is de vraag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn schoonbroer is dierenarts![]()
Gratis consultaties![]()
Kortom, neuk een dierenarts
Dat is erg duur. Als ik hier bij de lokale dierenarts kijk is het voor een hond 24 euro of 34 euro maar dan krijg je voor behandelingen 'korting' maar de korting geldt bij bv gebit schoonmaken dan weer niet voor de verdoving en röntgenfotos en evt trekken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is het gekke.
Men kan wel honderden euros overmaken naar een verzekeraar, maar dat niet zelf opzij leggen.
Wij hebben een pup. En mijn partner wilde die verzekerd.
Even gekeken wat dat per maand kost.
Dat is 90 euro per maand voor 90% vergoeding zonder eigen risico.
Voor een hond van nog geen jaar oud.
Als die over 5 jaar iets mankeert heb ik al dik 5.000 over de schutting gegooid.
Goedkoopste verzekering, met 50% dekking, plafond van 3.000 euro en 500 euro eigen risico, is 20 per maand.
Dus 2200 euro in 5 jaar.
En dan krijg ik op een rekening van 1000 euro maar 250 vergoed.
On the spot afhankelijk moeten zijn van tussenpersonen vind ik riskant.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dierenambulance wil vaak wel rijden voor je dan (voor een kleine vergoeding).
Sommige taxi's accepteren ook dieren.
Bij welke verzekeraar zit je? Ik ga deze zomer waarschijnlijk een pup aanschaffen. Dus moet ook ff kijken wat ik ga doen. Zelf opzij zetten of verzekering.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan zou ik een verzekering met andere voorwaarden zoeken. Ik betaal ¤50 eigen risico, daarboven wordt alles vergoed.
Ohra, daar zitten ook vaccinaties en gebitszorg bij. Voor katten in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij welke verzekeraar zit je? Ik ga deze zomer waarschijnlijk een pup aanschaffen. Dus moet ook ff kijken wat ik ga doen. Zelf opzij zetten of verzekering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |