Ik snap de woede van @CR7 wel.quote:Op zondag 3 november 2024 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
En teringdom, dat gaat helemaal nooit meer over.
Ben je nu @afcfan ipv @hafcfan ?quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap de woede van @:CR7 wel.
Die dacht samen met PSV om de titel te strijden. Dat was net als vorig seizoen al snel kansloos.
Toen dacht hij dat plek 2 een feit was. Ook dat gaat helemaal mis.
En zelfs plek 3 wordt niet makkelijk. Hard knokken met Utrecht om plaatsje 3.
En Ajax is onder die Italiaan veel sneller aan het opklimmen dan dat ze in Rotterdam voor mogelijk hadden gehouden.
Ajax is toch ook geen titelkandidaat? Daarvoor winnen ze de overige wedstrijden nog veel te moeizaam. Nu heb je 2x in de underdogpositie gezeten waarbij er (eigenlijk) niet echt verwachtingen waren. Ik las hier ook berichten van 1 of misschien 3 punten uit die 2 wedstrijden.quote:Op zondag 3 november 2024 13:21 schreef Omega het volgende:
Mooi antwoord van Farioli ook of Ajax nu titelkandidaat is. Hij zei nee en kaatste de bal terug naar de media die 6 dagen geleden nog schreven dat Ajax wel heel matig en slecht is. Hij blijft gewoon realistisch.
"niet dat ik nu denk dat Ajax even kampioen gaat worden". Je hebt dus wel hoop. Tuurlijk wordt PSV kampioen. Dat je überhaupt wat anders denkt.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef The-BFG het volgende:
Het moet ook echt pijn doen in Rotterdam en Eindhoven. Winnen van Ajax was een zekerheidje.
Niet dat ik nu denk dat Ajax even kampioen gaat worden ofzo. Maar het licht aan het einde van de tunnel is nu iig in vizier.
kleine moeite ze even hier te posten denk ikquote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
"niet dat ik nu denk dat Ajax even kampioen gaat worden". Je hebt dus wel hoop. Tuurlijk wordt PSV kampioen. Dat je überhaupt wat anders denkt.
Je moest de reacties een week terug eens lezen. De gemiddelde borderliner uit Amsterdam komt weer eens onder zijn steen vandaan.![]()
Mad.quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je nu @:afcfan ipv @:hafcfan ?
Nee hoor het is een knappe prestatie. Vind het vooral leuk om te zien hoe jullie van naar WZAWZDB naar "OMGOMG we winnen 2 potjes op rij tegen Feyenoord en PSV". En dit door een incidenteel slecht seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:44 schreef Scorpie het volgende:
De day after PSV verslaan een totale meltdown mogen aanschouwen van CR7, deze week wordt beter en beter.
dan snap je sowieso niet wat er gebeurd en gebeurd is. Maar mooi om te zien dat je het weer benauwd krijgt van ons aller Ajaxquote:Op zondag 3 november 2024 13:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee hoor het is een knappe prestatie. Vind het vooral leuk om te zien hoe jullie van naar WZAWZDB naar "OMGOMG we winnen 2 potjes op rij tegen Feyenoord en PSV". En dit door een incidenteel slecht seizoen.
Wat er gebeurd is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan snap je sowieso niet wat er gebeurd en gebeurd is. Maar mooi om te zien dat je het weer benauwd krijgt van ons aller Ajax
Vertel ons nog een keer hoe je toch echt geen meltdown hebt op dit moment.quote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is.Welgeteld 1 seizoen 5e geëindigd. Maar ok jij denkt ook dat iemand boos is als die niet meeloopt in de polonaise. Goed gevoel voor drama heb je wel.
Vertel vooral je zelf dat je dit wil denken.quote:Op zondag 3 november 2024 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel ons nog een keer hoe je toch echt geen meltdown hebt op dit moment.
Boos? Polonaise? Wat heb je in godsnaam opquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat er gebeurd is.Welgeteld 1 seizoen 5e geëindigd. Maar ok jij denkt ook dat iemand boos is als die niet meeloopt in de polonaise. Goed gevoel voor drama heb je wel.
CR7 tuigt idd een stropop op in de hoop dat hij zo zijn traantjes kan drogen.quote:Op zondag 3 november 2024 14:25 schreef TornadoDK het volgende:
Oei cr7 draait even helemaal door, genieten.
En nee niemand zegt dat Ajax kampioen wordt. Sterker nog zelfs 2de wordt nog lastig zat. Maar 3de moet wel 'gewoon' kunnen alles lager dan dat is wel een schande.
quote:Dat Ajax-gefap komt me ook weer de strot uit. ESPN gisteren met een journalistiek dieptepunt door anderhalf uur over Ajax te lullen en het twee minuten over PSV te hebben, vlak voor de wedstrijd. Een commentator die geen enkele moeite deed om zijn voorkeur voor meer spanning te verbergen. Media die van gekheid niet meer weten welke superlatieven ze moeten inzetten. Ze hebben twee redelijke wedstrijden gespeeld, twee zeges cadeau gekregen van Wellenreuther en Benítez/Tillman en men wordt gek. Een prettige reminder van hoe kut alles rond die club is.
quote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Na 8 keer proberen eindelijk weten te winnen van het grote PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |