Denk wel dat dit een Schöne greep is. Dit werkt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat is daar loos?
Dit doortrekken in de 2e helft en je wint gewoon.
Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Ik zou er geen verstand van hebben hoorde ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg alvast wat iedereen tussen de wimpers door al kan zien. Dit team gaat als een tierelier draaien.
Schrijf die maar op voor je boekje.
Ik zeg hier thuis net exact hetzelfde. Het is gewoon een held.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef franklop het volgende:
Davy is echt een held he. Misschien geen wereldvoetballer, maar hoe vaak hij al dit soort belangrijke doelpunten heeft gemaakt in 3 periodes Ajax
Erg sterk. Zetten goed druk en duidelijke spelpatronen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Hoe speelt Ajax ? Kan nog niks zien op vakantie
Sterke helft. PSV komt er niet doorheen met hun miserabele middenveld. Achterin zelfde patronen met Henderson en Pasveer. Eruit komen lukt goed, Farioli heeft goed gezien waar de ruimtes liggen bij PSV. Wel weinig kansen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Hoe speelt Ajax ? Kan nog niks zien op vakantie
Sowieso een held ja. Voor het Ajax van 2018 kwam die tekort maar voor dit Ajax gewoon een uitstekende spelerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef franklop het volgende:
Davy is echt een held he. Misschien geen wereldvoetballer, maar hoe vaak hij al dit soort belangrijke doelpunten heeft gemaakt in 3 periodes Ajax
Die Akpom niet wisselen nooit niet meerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef AmaninFull het volgende:
Ik kijk niet altijd alle eredivisiepotjes dus ik heb Baas nog niet zo vaak in actie gezien. Hij brengt erg veel rust aan de bal en heeft een goeie inspeelpass. Vond Akpom ook bedrijvig en best goed renderen aan die linkerkant, tot mijn verrassing, maar ik zou toch Godts erin gooien de tweede helft omdat Karsdorp het nu al fysiek lastig heeft. Bizar wat Farioli qua opbouw nu al heeft ingeslepen.
Toch apart dat we hem vorig jaar nog graag zagen vertrekkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg hier thuis net exact hetzelfde. Het is gewoon een held.
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou er geen verstand van hebben hoorde ik.
Duidelijk een kijk er op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
Er zaten dan ook een paar zeer beperkte trainers hiervoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef papert het volgende:
Bizar hoeveel verschil een capabele trainer maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |