abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215430668
Hallo allemaal

Ik krijg mn accu er niet meer uit. Als ik hier op het dorp ergens heen ga laat ik hem zitten, 't is toch een dorp wie gaat hem jatten. Er zijn hier zelfs mensen die hun fiets niet eens op slot zetten (nou dat vind ik veel te riskant hoor maar kan je nagaan).

Maar in de stad kan dat natuurlijk wel eens gebeuren want ja je weet wel waarom denk ik.

En nu ging ik dus overlaatst de stad in en toen kreeg ik het onding er niet uit. Bij deze fiets moet je een sleuteltje erin doen en dan draaien en dan kan je normaliter de accu eruit trekken. Maar ik kreeg het onding niet los en ik wil nou ook weer niet het hele mechaniek slopen.

De fiets doet het wel en de accu laadt ook gewoon op. En ja het is verleidelijk om te denken dat als ik hem er niet uit krijg, dat dat de dief ook niet lukt, maar...........

Al heb ik ook gelezen dat er speciale accusloten bestaan, heeft iemand daar ervaring mee? Want dan kan ik dat gebruiken in de stad.

Online gekocht helaas, dus eventjes terug brengen is lastig. Particuliere fietsenmaker wordt een dure grap. Dus ik zoek eerst even naar ervaringen voordat ik dat doe.
pi_215430751
welke fiets
welke accu
#Anoniem graag
pi_215430766
Je kon al niet autorijden en nu ook niet meer fietsen.
pi_215431250
Kun je je schoenveters wel strikken?
Ik zwaai naar dieren.
pi_215431651
Kun je een foto maken van het mechanisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')