Ik blijf wel de vraag houden of de jury volledig zal vallen voor opera on steroids. The Code had invloeden, maar was vooral pop...quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lied verandert ook niet van een mooie act natuurlijk. Maar juryleden zijn er doorgaans minstens zo (of misschien nog wel meer) gevoelig voor als televoters.
Ja, ik kan me zowel van de jury als het publiek niet voorstellen dat deze inzending de score van Nemo kan bereiken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf wel de vraag houden of de jury volledig zal vallen voor opera on steroids. The Code had invloeden, maar was vooral pop...
Deze staging klinkt indrukwekkender dan die van Nemo. Dus dat is dan een factor die wellicht wat kan compenseren voor het mindere nummer. De jongen heeft geen charisma, daar heeft z'n grootste fan @TheVulture gelijk in, maar met zoveel visueel geweld kun je dat wel deels oplossen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zowel van de jury als het publiek niet voorstellen dat deze inzending de score van Nemo kan bereiken.
Hij heeft wel weer het nadeel dat hij vocaal in het lage deel niet zo zuiver is als een Nemo... dat kan 'm ook wel dure punten kosten. In dit genre kom je niet makkelijk weg met een verkeerde noot.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze staging klinkt indrukwekkender dan die van Nemo. Dus dat is dan een factor die wellicht wat kan compenseren voor het mindere nummer. De jongen heeft geen charisma, daar heeft z'n grootste fan @:TheVulture gelijk in, maar met zoveel visueel geweld kun je dat wel deels oplossen.
Naar mijn mening is het liedje ook wel beduidend minder. Al heeft die wat ruimte, omdat Nemo bijna 600 punten had en je er met 100 minder meestal ook wel komt. Maar dan moet ik nog maar zien of de vakjury, doorgaans 40-50’ers uit de popmuziekindustrie, dit massaal gaan omarmen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze staging klinkt indrukwekkender dan die van Nemo. Dus dat is dan een factor die wellicht wat kan compenseren voor het mindere nummer. De jongen heeft geen charisma, daar heeft z'n grootste fan @:TheVulture gelijk in, maar met zoveel visueel geweld kun je dat wel deels oplossen.
Ik ben stiekem altijd een beetje bang dat vakjuryleden heus de lijst van de bookies wel kennen en niet voor lul willen staan want 'dit staat heel hoog dus zullen anderen het wel heel goed vinden' ook al vinden ze het eventueel zelf minder. 😅quote:Op maandag 5 mei 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het liedje ook wel beduidend minder. Al heeft die wat ruimte, omdat Nemo bijna 600 punten had en je er met 100 minder meestal ook wel komt. Maar dan moet ik nog maar zien of de vakjury, doorgaans 40-50’ers uit de popmuziekindustrie, dit massaal gaan omarmen.
Vergeet ook niet dat achter The Code een persoonlijk verhaal zat waardoor Nemo het wist te verkopen. Dit nummer is gewoon gemaakt op een songwriterskamp met het boekje 'hoe maak ik een goed songfestivallied?'quote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zowel van de jury als het publiek niet voorstellen dat deze inzending de score van Nemo kan bereiken.
Dit is inderdaad wel iets wat willekeurige 10/12 punten gaat krijgen van San Marino, Portugal of Ierland, zelfs als hij als een Sognu’tje doet in de live uitvoering. Maar ik verwacht toch ook wel genoeg juryleden die hier niets mee kunnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben stiekem altijd een beetje bang dat vakjuryleden heus de lijst van de bookies wel kennen en niet voor lul willen staan want 'dit staat heel hoog dus zullen anderen het wel heel goed vinden' ook al vinden ze het eventueel zelf minder. 😅
Dit dus, en het voelt sowieso op als een overstaging... maar wie weet ziet het er straks toch ineens fantastisch uitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:26 schreef grazz het volgende:
Ik vind het er te dramatisch uitzien. Zal vast wel indrukwekkend zijn hoor. Wat dat betreft vind ik het wel knap hoe ze zo'n act erbij bedenken. Ik denk alleen dat zwart-wit beelden geen goed idee zijn. Ik voel al enige afstand bij dit lied en in zwart-wit komt het nog killer over ofzo, denk ik. Tenzij Portugal 2021, dat vind ik er dan juist wel weer bijpassen.
Ik denk niet dat dit gaat winnen.
Ik verwacht dit bijna inmiddels.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:21 schreef Em31 het volgende:
Ik vrees er eigenlijk ook wel voor dat dit door de jury gewoon gaat winnen.
Ik vind het wel wat hebben, dat zwartwit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:01 schreef Momo het volgende:
Nieuwe foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |