SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh, maar het zonnetje schijnt hier net.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar het zonnetje schijnt hier net.
ik ben blij dan toch met mijn woonkamer. mooi grote ramen dus lang dat het buitenlicht nog binnen komt. Vind 18u al vroeg genoegquote:
Ja? Of waarom niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?!!??
Ja, maar ik snap niet hoezoquote:
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat al heel vroeg als kind leert. Mijn vader kan er niet goed tegen als mensen (heftige) emoties tonen, vooral niet als hij het niet helemaal begrijpt. Waarschijnlijk leer je dan als kind je emoties in te houden en eerst na te denken of het gepast is die emoties te hebben.
scream 1 tm 10quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
Welke horrorfilm zal ik hierna gaan kijken.
Nou dat zijn er meteen 10 maar misschien ga ik die eerste wel even kijken.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...quote:
Dat is vast zo. Dat zou wel te onderzoeken moeten zijn.quote:[..]
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oid
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel slecht eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoezo dat nou weer
[ afbeelding ]
Er zit ook nog een stukje fysiek bij, ogen zijn per persoon anders (vorm, hoeveel van die staafjes heb je etc.) en alleen dat beïnvloedt het zien al enorm (ben je kleurenblind, bijvoorbeeld). Daarna nog het stukje verwerking in de hersenen, een hoop van die neurologische verbindingen zullen wel overeen komen als je mensen vergelijkt, maar die patronen zullen nooit 100% hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Of waarom niet?
[..]
Ja, maar ik snap niet hoezoik weet dat het zo is hoor, dat is de vraag niet
En begrijp het ook dat het oordeel wat je hangt aan de dingen die je ziet wisselt per persoon, maar snap niet dat we oprecht allemaal andere dingen zien. Hoezo zien we niet wat is
[..]
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oid
Hmm, zijn interessante vraagstukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...
[..]
Dat is vast zo. Dat zou wel te onderzoeken moeten zijn.
quote:
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit ook nog een stukje fysiek bij, ogen zijn per persoon anders (vorm, hoeveel van die staafjes heb je etc.) en alleen dat beïnvloedt het zien al enorm (ben je kleurenblind, bijvoorbeeld). Daarna nog het stukje verwerking in de hersenen, een hoop van die neurologische verbindingen zullen wel overeen komen als je mensen vergelijkt, maar die patronen zullen nooit 100% hetzelfde zijn.
En dan daarna nog eens wat we er verder van maken.
Yep.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandom gestoord van te worden
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep.
De één ziet de wereld op een ouwe CRT terwijl een ander op een 4K monitor kijkt (fysieke eigenschappen), maar dan speelt het ook nog mee hoe het beeld gefilmd is (referentiekader). Ofzo. Analogieën zijn niet m'n allersterkste punt.
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is. Is vooral handig als je allerlei angsten hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zijn interessante vraagstukkenvind het idee 'je bent niet je gedachte' ook altijd interessant en best fijn
F&S / Horrorfilms #32: LEDERHOSEN ZOMBIESquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik kijk nu The Last House on the Left (2009) - Reference View - IMDb
Nee jouw mening is foutquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is.
Nou ja, meestal niet COMPLEET anders, anders zou niemand elkaar maar enigszins kunnen begrijpen. Meestal hebben mensen wel een soort gedeelde werkelijkheid. Of die overeenkomt met de realiteit, is natuurlijk weer een andere vraag inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandom gestoord van te worden
En nou dat verhaal van die 600 dialecten in Limburgquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, meestal niet COMPLEET anders, anders zou niemand elkaar maar enigszins kunnen begrijpen. Meestal hebben mensen wel een soort gedeelde werkelijkheid. Of die overeenkomt met de realiteit, is natuurlijk weer een andere vraag inderdaad.
ech wel, dimmy krijgt er regelmatig een ban voorquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is. Is vooral handig als je allerlei angsten hebt.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, meestal niet COMPLEET anders, anders zou niemand elkaar maar enigszins kunnen begrijpen. Meestal hebben mensen wel een soort gedeelde werkelijkheid. Of die overeenkomt met de realiteit, is natuurlijk weer een andere vraag inderdaad.
Daar hebben we @UitStraling voor nodig, denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou dat verhaal van die 600 dialecten in Limburg
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klinkt lekker druk, gezellig hoor
![]()
Ik was 13 toen ik begon met therapie, dat ging heel veel over 'kloppen je geachtes wel? Moet je daar wel naar luisteren? Klopt het wat je ziet? Klopt het wel wat je voelt?' dus heb heeeel goed geleerd om mn eigen gedachtes en gevoelens niet te vertrouwenook very handig
Dan zouden de posts van anderen er steeds als posts van @Modus uitzien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inals we echt allemaal compleet andere dingen zouden zien dan zou het een hele bijzondere wereld zijn
Ik ga de eerste Scream weer kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
F&S / Horrorfilms #32: LEDERHOSEN ZOMBIES
hebben ze hier nog goeie tips voor je?
Oh, ik werd toen echt mega zelfverzekerd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:54 schreef Recce het volgende:
[..]Dat lijkt me niet echt een aanpak waarmee je heel zelfverzekerd door de wereld gaat stappen. Maar goed, beter onzeker over je gedachten, dan steeds geloven in schadelijke gedachten.
eetse!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef Recce het volgende:
Nu maar eens een half uurtje fietsen naar mijn eetafspraak.
Geniet ervan, voel de wind door je haren roetjsen, de kou in je gezicht, enzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef Recce het volgende:
Nu maar eens een half uurtje fietsen naar mijn eetafspraak.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zouden de posts van anderen er steeds als posts van @:modus uitzien.
zo klinkt het bijna nog leukquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geniet ervan, voel de wind door je haren roetjsen, de kou in je gezicht, enzo
ik vind een lekker fietstochtje ook best genieten, jij niet?quote:
quote:
oh zeker, maar na een uur fietsen moet ik me douchen voordat ik een eetafspraak kan hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind een lekker fietstochtje ook best genieten, jij niet?
[..]
gelukkig was het een half uurtjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh zeker, maar na een uur fietsen moet ik me douchen voordat ik een eetafspraak kan hebben
jazeker wel, je moet alleen goede popupblockers enzo hebben..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee maar staat ook nergens online zie ik.
ohw, over dat half had ik heen gelezen. dat maakt het wel beterquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig was het een half uurtjeal moet ik ook wel even andere kleren aan trekken bij een half uur flink doortrappen hoor
Jammer, die is leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee maar staat ook nergens online zie ik.
Ja naja wil gewoon makkelijk via de TV kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel, je moet alleen goede popupblockers enzo hebben..
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, over dat half had ik heen gelezen. dat maakt het wel beter
keuzesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja wil gewoon makkelijk via de TV kijken.
Geen chromecast?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja wil gewoon makkelijk via de TV kijken.
is blijkbaar niet makkelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is dat gewoon een optie toch? Of bedoelde je iets anders
Geen zin in al die reclame via mijn telefoon.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is dat gewoon een optie toch? Of bedoelde je iets anders
Via chromecast vraagt wel net wat meer handelingen, kunnen we niet ontkennenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen zin in al die reclame via mijn telefoon.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker wel, je moet alleen goede popupblockers enzo hebben..
ik kan zo vanaf de laptop casten... maar ama blijkbaar nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Via chromecast vraagt wel net wat meer handelingen, kunnen we niet ontkennen
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het doet nog steeds heel veel pijn allemaal.
Samequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan zo vanaf de laptop casten... maar ama blijkbaar niet
aangezien ze het heeft over reclame op mobielquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
En weet niet of dat ama dat niet kan of nooit heeft gedaan
ja dat las ik, blijft staan dat ik niet weet of ze dat niet kan of nooit heeft gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien ze het heeft over reclame op mobiel
ja ja pippi langstrumpfquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat las ik, blijft staan dat ik niet weet of ze dat niet kan of nooit heeft gedaan
ja... waarom denk je dat ik zo reageer?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]mijn opmerking had net zo goed uit jouw mond kunnen komen tho
met de Pippi instelling begin ik ook vaak aan dingenquote:
hier trappen we niet inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... waarom denk je dat ik zo reageer?
Geen zin om de laptop te pakken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
En weet niet of dat ama dat niet kan of nooit heeft gedaan
dus toch niet makkelijk genoegquote:
Je hebt mijn toestemmingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
heb zin in de shoarma...
dus gewoon lekker alvast de pan op de kookplaat gezet....
5u eten is wel toegestaan toch?
Nou die hebben we niet zo gauw ergens voor nodig. Maar ja. Dat is mijn meningquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hebben we @:uitstraling voor nodig, denk ik.
pfieuw gelukkigquote:
haal je hem op de fiets?quote:Ik ga me klaarmaken voor het ophalen van de ladder, als het niet past hoop ik dat diegene hem misschien kan brengen. Het is vier minuten rijden
Al hooooooooooooooop ik echt dat ie gewoon past anders ga ik me voor schut voelen
haha nee joh gek, dat ding is 230 cmquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw gelukkig
[..]
haal je hem op de fiets?
Oke nee 35 min met ladder lopen gaat me te verquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee joh gek, dat ding is 230 cm![]()
Maar misschien kan ik wel lopen als het echt niet zou passen?
mietjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke nee 35 min met ladder lopen gaat me te ver
heh?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Die persoon reageerde wel beetje apart op markplaats, gewoon super zakelijk en alleen informatie delen die gedeeld moet worden.
Ik verhaal ophangen 'ja hoi heb t opgemeten en denk dat het past, durf het wel aan maar als je liever met iemand anders afspreekt die hem zeker weten op haalt dan begrijp ik dat ook. Anders zou ik morgen ook om 17.00 kunnen'
antwoord 'morgen om 17.00 is goed'Oke
Die persoon reageerde wel beetje apart op markplaats, gewoon super zakelijk en alleen informatie delen die gedeeld moet worden.quote:
uh, ja dat kon ik lezenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die persoon reageerde wel beetje apart op markplaats, gewoon super zakelijk en alleen informatie delen die gedeeld moet worden.
Ik verhaal ophangen 'ja hoi heb t opgemeten en denk dat het past, durf het wel aan maar als je liever met iemand anders afspreekt die hem zeker weten op haalt dan begrijp ik dat ook. Anders zou ik morgen ook om 17.00 kunnen'
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verhaal ophangen
'ja hoi heb t opgemeten en denk dat het past, durf het wel aan maar als je liever met iemand anders afspreekt die hem zeker weten op haalt dan begrijp ik dat ook. Anders zou ik morgen ook om 17.00 kunnen'
hoe?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, ja dat kon ik lezen
maar is dit een review?
nee een eventbeschrijvingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, ja dat kon ik lezen
maar is dit een review?
terug sturen,quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus stuurt via de app 'wil jullie laten weten dat ik vanaf de haai een nieuwe baan heb'
oke wijffie, zet hem op
'wat dolfijntjes!!' met een glitter dolfijnenplaatje erbijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
terug sturen,
hopelijk zie je ook dolfijnen
Hopelijk niet iets met taal?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus stuurt via de app 'wil jullie laten weten dat ik vanaf de haai een nieuwe baan heb'
oke wijffie, zet hem op
taal is zeg maar echt haar dingquote:
Witte Haai of Witte Gei't ??quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke kon geen leuk dolfijn plaatje vinden dus heb maar gevraagd welke haai ze bedoelde, en toen 10 gifs van verschillende haaien er in gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik dit dan wel echt een leuk grapje, wat kut.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
voor dit soort grapjes ben ik pcies kinderachtig genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik dit dan wel echt een leuk grapje, wat kut.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik dit dan wel echt een leuk grapje, wat kut.![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is toch ook gewoon een zakelijk iets?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor dit soort grapjes ben ik pcies kinderachtig genoeg
quote:
Ja, is dus ook primaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een zakelijk iets?
zo overdreven hoeft nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
"Beste Crack,
Jeetje wat spannend zeg! Dat je niet helemaal zeker weet of het past. Doet me gelijk denken aan toen ik mijn eerste ladder kocht. Ik heb echt alle vertrouwen in je opmeet skills maar ja, je weet het natuurlijk nooit zeker. En nee joh! Gekkie! We gaan gewoon even kijken of het past, niet zo onzeker en ik ben absoluut niet van plan eerst met iemand anders af te spreken. Ik verheug me erg op je komst om 1700,
Liefs,
Marktplaatsverkoper"
Misschien een "yo, ik ben niet al uren daar, niet direct weggaan als er stipt 17u nog niemand is"?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:48 schreef Crack_ het volgende:
oh, krijg nu berichtje 'ben onderweg'
oke, ja. Weet niet wat dit in de praktijk inhoud, komtie te laat![]()
Spanning en sensatiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:48 schreef Crack_ het volgende:
oh, krijg nu berichtje 'ben onderweg'
oke, ja. Weet niet wat dit in de praktijk inhoud, komtie te laat![]()
Leukquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
O yes
Zo bij Tijd voor Max. De Rolling Stones Tribute band, die ik over 3 weken zelf ga zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Tafel naast mij heeft hun kat meegenomen naar de kroeg.
Hij/zij zit wel in een reismandje, dus kan niet vrij rondlopenquote:
Klinkt wel verstandiger ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij/zij zit wel in een reismandje, dus kan niet vrij rondlopen
Pink Floydquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
LeukIk ga in januari met een vriendin naar een Pink Floyd tribute band. Ben nog nooit bij een tribute band geweest haha maar dacht ach is toch in Emmen.
Ik ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink Floyd
Ik ben al meerdere keren bij een Tribute geweest. Queen, Led Zeppelin, Fleetwood Mac, Eagles, Porcupine Tree... En misschien vergeet ik er nog wel een paar...
En misschien nog wel meer..
Serveerster bracht een schaaltje water dus hij mocht even uit zn hokje om rond te kijken.quote:
Snap ik..quote:
Ik ga ook voor het eerst dan hier naar het theater.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik..
Ik zag overigens ook iets van een Pink Floyd tribute in Eindhoven voorbij komen. Kan best hetzelfde zijn, maar ik heb daar (nog) geen kaartje voor
Ik heb halloween sokken aan vandaag. Ooit gekocht voor die ene dag per jaar dat je ze kunt dragen. En de meeste jaren vergeet ik hetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Serveerster bracht een schaaltje water dus hij mocht even uit zn hokje om rond te kijken.
Maar durfde toch niet helemaal naar buiten.
Serveersters hebben een Halloween pakje aan. Wat eigenlijk niet meer is dan een een zwarte kap als in een klooster en een extreem kort rokje.
I approve
N'awwquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Serveerster bracht een schaaltje water dus hij mocht even uit zn hokje om rond te kijken.
Maar durfde toch niet helemaal naar buiten.
Serveersters hebben een Halloween pakje aan. Wat eigenlijk niet meer is dan een een zwarte kap als in een klooster en een extreem kort rokje.
I approve
Is dat vlakbij Wildlands? dacht zoiets te zien toen ik en pa naar de dierentuin liepen...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga ook voor het eerst dan hier naar het theater.
Ja zit er tegenaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat vlakbij Wildlands? dacht zoiets te zien toen ik en pa naar de Dierentuin liepen...
Nadeel van een coverband is dat daar altijd een hoop tokkies op afkomen waardoor je een naar plebs sfeertje krijgt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh in de Effenaar zijn ze al geweest. Komen ook nog in het muziekgebouw, maar daar zijn de kaartjes 10 euro duurder dan dat het afgelopen weekend was...
Dus laat maar...
Moet je ook weer even je plasje doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van een coverband is dat daar altijd een hoop tokkies op afkomen waardoor je een naar plebs sfeertje krijgt.
Daar kan ik me gelukkig geheel voor afsluiten en genieten van de muziek..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van een coverband is dat daar altijd een hoop tokkies op afkomen waardoor je een naar plebs sfeertje krijgt.
Ik heb wandelschoenen en mijn nieuwe (hoge) la sportiva wandelschoenen aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb halloween sokken aan vandaag. Ooit gekocht voor die ene dag per jaar dat je ze kunt dragen. En de meeste jaren vergeet ik het
1 serveerster heeft dan ook netkousen met jarretels en en een hele grote tattoo op haar bovenbeen ..quote:
Dit lijkt me gewoon algemene kennis, die Bee Gees coverband daar stond laatst voor 10.000 jaar aan bajestijd mee te hijgen en te heupwiegenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je ook weer even je plasje doen?
Ik kom voor de muziek en om een gezellige avond met die vriendin te hebben. Kan mij de rest interesseren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon algemene kennis, die Bee Gees coverband daar stond laatst voor 10.000 jaar aan bajestijd mee te hijgen en te heupwiegen
Ik heb voor de zekerheid wel iets gekocht, maar ik ga er voor om de hele vakantie niet zelf te koken.quote:
Oh kan je wel koken daar? Maar ja ik snap het wel hoor. Thuis kan je nog genoeg koken toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid wel iets gekocht, maar ik ga er voor om de hele vakantie niet zelf te koken.
Alleen ontbijt. Maar dat is gewoon koud
Naar die Stones band gaat ook een woonbegeleider heen, zei hij. Maar ik zeg alleen maar hoi en laat hem lekker privé mocht ik hem zien.. Tenzij we heel toevallig naast elkaar zitten (want zitplaatsen)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom voor de muziek en om een gezellige avond met die vriendin te hebben. Kan mij de rest interesseren.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wandelschoenen en mijn nieuwe (hoge) la sportiva wandelschoenen aan.
Ik ben toerist
En pics je sokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik heb een volledige keuken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh kan je wel koken daar? Maar ja ik snap het wel hoor. Thuis kan je nog genoeg koken toch.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk anders niet geweten had dat zoiets is maar zij houdt altijd wel in de gaten wat hier in het theater komt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Naar die Stones band gaat ook een woonbegeleider heen, zei hij. Maar ik zeg alleen maar hoi en laat hem lekker privé mocht ik hem zien.. Tenzij we heel toevallig naast elkaar zitten (want zitplaatsen)
Oh een snijplank is op zich best wel handig als je wil koken ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een volledige keuken.
Al is de selectie aan potten en pannen wel beperkt.
En ik kan niet omgaan met het feit dat er geen snijplank is
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je ze speciaal uitgetrokken om de voetfetishisten te petsen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Windt het je op als ze je zo pest?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ze speciaal uitgetrokken om de voetfetishisten te petsen ?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ze speciaal uitgetrokken om de voetfetishisten te petsen ?
Nee, dat zijn van die dunne enkelsokjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dit ook slaapsokken?
Ja, ik hou het redelijk bij. Niet helemaal ieder week. Maar ja ik krijg dus ook regelmatig mailtjes van de zalen, dat ik naar iets soortgelijks ben geweest en dat vind ik wel fijn...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk anders niet geweten had dat zoiets is maar zij houdt altijd wel in de gaten wat hier in het theater komt.
Uhm, nee, ik heb niks met voetenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Windt het je op als ze je zo pest?
Misschien ga ik wel vaker als het goed bevalt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik hou het redelijk bij. Niet helemaal ieder week. Maar ja ik krijg dus ook regelmatig mailtjes van de zalen, dat ik naar iets soortgelijks ben geweest en dat vind ik wel fijn...
Ik krijg nu ook wel mailtjes dat ik mee mag doen aan de pre-sale. Maar de laatste keren waren dat kaartjes boven de 50 euro. Nee, dan pas ik ....
Wel dit jaar zo naar Anneke van Giersbergen geweest en kon dus zo op de eerste rij zitten![]()
Zou best kunnen! Ik heb dat één keer meegemaakt, dat iemand oprecht niet thuis was. En dat was echt mega shit want mn toenmalige vriend ging dat toen voor mij ophalen omdat hij nog studenten ov had, in Utrecht. Was 1,5 uur onderweg en dan niet thuis zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien een "yo, ik ben niet al uren daar, niet direct weggaan als er stipt 17u nog niemand is"?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Voeten zijn opwindend als je nog verliefd bent en lekker dol op iemand, beetje met haar tenen in je mond om op te sabbelen en te liefkozen een zoete romantische film kijken.
ik heb geen idee maar alles is helemaal goed gekomenquote:
SPOILER: bijbehorende plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Neequote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je echt nog zwaar verliefd bent?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar alles is helemaal goed gekomenwas niks spannends aan
hij paste echt makkelijk
Had mn achterbanken al naar beneden gehaald maar kwam er echt niet achter hoe de voorstoel naar beneden moest, dat had mevrouw voor mij opgelost. Wat wel grappig is, want ze zei 'je auto heeft geen vier deuren he', echt zoveel mensen zeggen dat maar dat heeftie wel?
Klink zit alleen verstopt maar verder valt het wel op, zou je zeggen
die tweede deur is prima geplaatstSPOILER: bijbehorende plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
Ben zelf ook wel blij dat ie op die plek zit en niet op het dak oidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
die tweede deur is prima geplaatst
Net naast de eerste, waar je hem verwachtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
die tweede deur is prima geplaatst
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Lol, mijn broertje reageert ook op de haai 'Ik haai al geen idee waar ze het over had'![]()
Vertaling, haai = had in brabantiants
je zou idd verwachten dat die op het dak of onder de auto zitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net naast de eerste, waar je hem verwacht
Is de shoarma al op?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou idd verwachten dat die op het dak of onder de auto zit
allaank!!!quote:
dat hadden we kunnen weten. walvis februari natuurlijk, zwaardvis maart. dolfijn april.. enzovoortsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik stond op het punt om een Turkse pizza te halen en nu breng je mij op andere gedachten.quote:
Ik ga zo ook eens een ander etablissement opzoeken. De menu kaart staat me niet aan hierquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
allaank!!!
om 17u stipt begonnen te snaaien
hebben ze geen kipnuggetshappymeal?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens een ander etablissement opzoeken. De menu kaart staat me niet aan hier
Ze hebben wel kipvingers. Dat komt in de buurtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze geen kipnuggetshappymeal?
maar net niet, dan snap ik dat je een andere toko gaat zoekenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze hebben wel kipvingers. Dat komt in de buurt
Dit ben ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:UitStraling
Kent zij jou? en wat moeten we hier van verwachten..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de bediening sneller was geweest had ik wel nog een extra biertje en wat onion rings besteld, maar het had niet zo mogen zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar net niet, dan snap ik dat je een andere toko gaat zoeken
Vond hem ook geinigquote:
Oh, zal wel weer aan mijn gebrek aan algemene kennis liggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hadden we kunnen weten. walvis februari natuurlijk, zwaardvis maart. dolfijn april.. enzovoorts
en, ben je er uit wat het gaat worden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om een Turkse pizza te halen en nu breng je mij op andere gedachten.
Jammer voor ze, gemiste kansquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de bediening sneller was geweest had ik wel nog een extra biertje en wat onion rings besteld, maar het had niet zo mogen zijn
Daar hoef ik niet voor te trainen, eet altijd netjes bordje leegquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Binnen een uur voor training avondeten doet het wel altijd goed. Zin an
quote:Een Russische claim tegen Google voor het blokkeren van meerdere tv-kanalen op YouTube is opgelopen tot omgerekend ruim 19 quintiljard euro, ofwel een 19 met 33 nullen. De boete stijgt iedere dag zolang het Amerikaanse bedrijf de kanalen niet deblokkeert.
Het is nog voor de training hèquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te trainen, eet altijd netjes bordje leeg
Daar gaat echt nooit 1 cent van betaald wordenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te trainen, eet altijd netjes bordje leeg
Ik ga Rusland een boete opleggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar gaat echt nooit 1 cent van betaald worden
Eentje met zoveel nullen dat Cookie Clicker er van over de zeik gaat!quote:
Ik weet niet wat dat isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje met zoveel nullen dat Cookie Clicker er van over de zeik gaat!
oeh ja cookie clicker ....quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje met zoveel nullen dat Cookie Clicker er van over de zeik gaat!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is
Cookie licker ken ik wel
Zag dit via google maar het zei me niksquote:
misssschien andere generatie? Of kan ik dat niet als excuus gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
https://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:18 schreef Nizno het volgende:
https://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht, het is.. wat het is? Een cookie clicker?
life is simplequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht, het is.. wat het is? Een cookie clicker?
hier ben ik het mee eens; leven is simpel en wij mensen maken het moeilijkquote:
ziet er minder lekker uitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
https://cookie-clicker2.com/
deel twee is er ook
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:22 schreef Karzai het volgende:
goed voor een carnavalsnummer , ik ben zo blij met die trap
Wat is daar anders aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
https://cookie-clicker2.com/
deel twee is er ook
quote:
quote:
havervlokken in het koekje, past bij huidige trend van gezonder willen etenquote:
als het hem toch niet opvalt, zullen we hem alle haverkoekjes geven?quote:
kwalitatief uitermate teleurstellendquote:
lijkt me nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwalitatief uitermate teleurstellend
zoveel eelt onder je poezelige voetjes dat je meerdere badjes nodig hebt?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk dat het hier weer een avondje Rail Away wordt met smakelijke geneugten en een voetenbadje.
Nee hoor. dat is gewoon heel fijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoveel eelt onder je poezelige voetjes dat je meerdere badjes nodig hebt?
Gelukkig zijn er nog kroegen Karzaiquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
tja de gezonde eetgelegenheden schieten uit de grond in amsterdam, iedereen wil extreem gezond leven dat is de trend
maccie krijgt geen voet meer aan de grond
stroopwafels voor 20 euro per stuk verkopen daar ook primaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
tja de gezonde eetgelegenheden schieten uit de grond in amsterdam, iedereen wil extreem gezond leven dat is de trend
Als je ze in de chocoladesaus dipt met gemak ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
stroopwafels voor 20 euro per stuk verkopen daar ook prima
Nu een restaurant binnen gelopen dat aardig vol zit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, ben je er uit wat het gaat worden?
[..]
Jammer voor ze, gemiste kans
Doeiiiiiiiiii
of ze hebben veel familiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu een restaurant binnen gelopen dat aardig vol zit.
Rest van de straat is allemaal heel rustig, dus ik gok dat deze goed is
ik las het, gaan ineens allemaal faillietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu een restaurant binnen gelopen dat aardig vol zit.
Rest van de straat is allemaal heel rustig, dus ik gok dat deze goed is
Nou dat zal wel meevallen lijkt me?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik las het, gaan ineens allemaal failliet
Artisjok en garnalen soep vooraf en zalmfilet als hoofd.quote:
laat mij gewoon het spelletje meespelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen lijkt me?
Oh sorryquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
laat mij gewoon het spelletje meespelen
Oehhh, klinkt goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Artisjok en garnalen soep vooraf en zalmfilet als hoofd.
En krijg meteen gratis bier
'mag je vaker doen hahahioho'quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
Context: ober zet 2 bier neer, kijkt even raar, overlegt met zijn collega en zegt: sorry, onze fout, 1 is gratis
Haha nicequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
Context: ober zet 2 bier neer, kijkt even raar, overlegt met zijn collega en zegt: sorry, onze fout, 1 is gratis
Nicequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
Van het tafeltje vol?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal ik heb je oud collega's even begroet.
dat is juist de charme van amsterdam geen eenheidsworst maar creativiteitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
En winkels met alleen maar badeentjes.
Je zou maar ineens zonder zitten..
Net als die pindakaaswinkels overal. Krankzinnig dat dat kan bestaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is juist de charme van amsterdam geen eenheidsworst maar creativiteit
Elke ronde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, klinkt goed![]()
En nice
[..]
'mag je vaker doen hahahioho'
Echt he. Waarom??quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als die pindakaaswinkels overal. Krankzinnig dat dat kan bestaan.
Hmm, nu heb ik zin in pindakaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als die pindakaaswinkels overal. Krankzinnig dat dat kan bestaan.
Heb je met een behaard kussen bij de servicebalie gestaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal ik heb je oud collega's even begroet.
doggybaggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:41 schreef gianni61 het volgende:
Als hij maar niet ook met 2 soep en 2 zalm aan komt, want dat krijg ik niet op.
2 soproni ipa moet wel lukken
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elke ronde.
Kruipend naar de metro straks
Nog nooit eerder artisjok soep gehad, maar dat valt niet tegenquote:
Ik ook niet nee, kan me er ook niet zo snel iets bij voorstellen maar klinkt interessantquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder artisjok soep gehad, maar dat valt niet tegen
Niet heel vaak, maar ik gebruik wel eens artisjok harten in een pasta dat is ook lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, kan me er ook niet zo snel iets bij voorstellen maar klinkt interessant. Eet sowieso niet veel artisjok. Jij wel?
Ohja, dat is wel een goedequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet heel vaak, maar ik gebruik wel eens artisjok harten in een pasta dat is ook lekker
ik heb het wel eens gegetenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Denk ook niet dat ik ooit verse artisjok heb gegeten
ik zelfs geen niet versequote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Denk ook niet dat ik ooit verse artisjok heb gegeten
o nee das niet waar... een keer op pizza. was goorquote:
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel een goedeik gebruik het wel eens in wraps met hummus en gegrilde paprika's
nee wel een verse niet uit blikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef gianni61 het volgende:
Artisjok harten (uit blik)
Met penne, roomsaus en kip
En als je nog wat extra groente wil toevoegen zien erwten uit de vriezer ideaal.
En goed veel zwarte peper er overheen malen
Een beetje pittige hummus is ook altijd lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel een goedeik gebruik het wel eens in wraps met hummus en gegrilde paprika's
Ben ik te lui voorquote:
Als ik soms zie hoe veel van een artisjok wordt weggesneden voor het eetbare over blijft, vind ik dat best zonde.quote:
Artisjok is vegan kreeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik soms zie hoe veel van een artisjok wordt weggesneden voor het eetbare over blijft, vind ik dat best zonde.
je kunt die blaadjes uitzuigen met een sausjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik soms zie hoe veel van een artisjok wordt weggesneden voor het eetbare over blijft, vind ik dat best zonde.
verse of blik?quote:
heb t idee dat vers echt totaal anders zal smakenquote:
vers moet ik het nog een keer postenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verse of blik?
[..]
heb t idee dat vers echt totaal anders zal smaken
ja is goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
vers moet ik het nog een keer posten
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0
probeer je me nu uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Die verkapte ajax in de link, we hebben je wel door
met een grapje?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
probeer je me nu uit de tent te lokken
ik maak geen grappenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met een grapje?nou ik hoop het niet
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
Hoofdgerecht was een jammer. Zalm duidelijk uit de diepvries en volledig te lang gebakken.
Smaken waren verder wel goed van de groente, saus en risotto balletjes
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:37 schreef gianni61 het volgende:
Om het weer helemaal goed te maken: in mijn straat zit een craft beer winkeltje waar je ook direct kan beginnen met drinken
Lekker slapen in de alcoholwalm, smerig is dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb we eens een hotel gehad waar ze een bier tap op de kamer hadden
Bij brewdog?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb we eens een hotel gehad waar ze een bier tap op de kamer hadden
Je bent zelf smerig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker slapen in de alcoholwalm, smerig is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |