SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh, maar het zonnetje schijnt hier net.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar het zonnetje schijnt hier net.
ik ben blij dan toch met mijn woonkamer. mooi grote ramen dus lang dat het buitenlicht nog binnen komt. Vind 18u al vroeg genoegquote:
Ja? Of waarom niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?!!??
Ja, maar ik snap niet hoezoquote:
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat al heel vroeg als kind leert. Mijn vader kan er niet goed tegen als mensen (heftige) emoties tonen, vooral niet als hij het niet helemaal begrijpt. Waarschijnlijk leer je dan als kind je emoties in te houden en eerst na te denken of het gepast is die emoties te hebben.
scream 1 tm 10quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
Welke horrorfilm zal ik hierna gaan kijken.
Nou dat zijn er meteen 10 maar misschien ga ik die eerste wel even kijken.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...quote:
Dat is vast zo. Dat zou wel te onderzoeken moeten zijn.quote:[..]
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oid
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel slecht eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoezo dat nou weer
[ afbeelding ]
Er zit ook nog een stukje fysiek bij, ogen zijn per persoon anders (vorm, hoeveel van die staafjes heb je etc.) en alleen dat beïnvloedt het zien al enorm (ben je kleurenblind, bijvoorbeeld). Daarna nog het stukje verwerking in de hersenen, een hoop van die neurologische verbindingen zullen wel overeen komen als je mensen vergelijkt, maar die patronen zullen nooit 100% hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Of waarom niet?
[..]
Ja, maar ik snap niet hoezoik weet dat het zo is hoor, dat is de vraag niet
En begrijp het ook dat het oordeel wat je hangt aan de dingen die je ziet wisselt per persoon, maar snap niet dat we oprecht allemaal andere dingen zien. Hoezo zien we niet wat is
[..]
Hmm, klinkt wel logisch. Of het is karakter en wordt versterkt door opvoeding oid
Hmm, zijn interessante vraagstukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Recce het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...
[..]
Dat is vast zo. Dat zou wel te onderzoeken moeten zijn.
quote:
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit ook nog een stukje fysiek bij, ogen zijn per persoon anders (vorm, hoeveel van die staafjes heb je etc.) en alleen dat beïnvloedt het zien al enorm (ben je kleurenblind, bijvoorbeeld). Daarna nog het stukje verwerking in de hersenen, een hoop van die neurologische verbindingen zullen wel overeen komen als je mensen vergelijkt, maar die patronen zullen nooit 100% hetzelfde zijn.
En dan daarna nog eens wat we er verder van maken.
Yep.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandom gestoord van te worden
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep.
De één ziet de wereld op een ouwe CRT terwijl een ander op een 4K monitor kijkt (fysieke eigenschappen), maar dan speelt het ook nog mee hoe het beeld gefilmd is (referentiekader). Ofzo. Analogieën zijn niet m'n allersterkste punt.
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is. Is vooral handig als je allerlei angsten hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zijn interessante vraagstukkenvind het idee 'je bent niet je gedachte' ook altijd interessant en best fijn
F&S / Horrorfilms #32: LEDERHOSEN ZOMBIESquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik kijk nu The Last House on the Left (2009) - Reference View - IMDb
Nee jouw mening is foutquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is.
Nou ja, meestal niet COMPLEET anders, anders zou niemand elkaar maar enigszins kunnen begrijpen. Meestal hebben mensen wel een soort gedeelde werkelijkheid. Of die overeenkomt met de realiteit, is natuurlijk weer een andere vraag inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en alles samen zorgt ervoor dat we dingen echt COMPLEET anders kunnen zien terwijl er maar 1 realiteit is, en die kent dan eigenlijk niemandom gestoord van te worden
En nou dat verhaal van die 600 dialecten in Limburgquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, meestal niet COMPLEET anders, anders zou niemand elkaar maar enigszins kunnen begrijpen. Meestal hebben mensen wel een soort gedeelde werkelijkheid. Of die overeenkomt met de realiteit, is natuurlijk weer een andere vraag inderdaad.
ech wel, dimmy krijgt er regelmatig een ban voorquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik ben er altijd compleet van overtuigd dat mijn gedachte de realiteit is. Is vooral handig als je allerlei angsten hebt.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, meestal niet COMPLEET anders, anders zou niemand elkaar maar enigszins kunnen begrijpen. Meestal hebben mensen wel een soort gedeelde werkelijkheid. Of die overeenkomt met de realiteit, is natuurlijk weer een andere vraag inderdaad.
Daar hebben we @UitStraling voor nodig, denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou dat verhaal van die 600 dialecten in Limburg
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klinkt lekker druk, gezellig hoor
![]()
Ik was 13 toen ik begon met therapie, dat ging heel veel over 'kloppen je geachtes wel? Moet je daar wel naar luisteren? Klopt het wat je ziet? Klopt het wel wat je voelt?' dus heb heeeel goed geleerd om mn eigen gedachtes en gevoelens niet te vertrouwenook very handig
Dan zouden de posts van anderen er steeds als posts van @Modus uitzien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inals we echt allemaal compleet andere dingen zouden zien dan zou het een hele bijzondere wereld zijn
Ik ga de eerste Scream weer kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
F&S / Horrorfilms #32: LEDERHOSEN ZOMBIES
hebben ze hier nog goeie tips voor je?
Oh, ik werd toen echt mega zelfverzekerd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:54 schreef Recce het volgende:
[..]Dat lijkt me niet echt een aanpak waarmee je heel zelfverzekerd door de wereld gaat stappen. Maar goed, beter onzeker over je gedachten, dan steeds geloven in schadelijke gedachten.
eetse!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef Recce het volgende:
Nu maar eens een half uurtje fietsen naar mijn eetafspraak.
Geniet ervan, voel de wind door je haren roetjsen, de kou in je gezicht, enzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef Recce het volgende:
Nu maar eens een half uurtje fietsen naar mijn eetafspraak.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zouden de posts van anderen er steeds als posts van @:modus uitzien.
zo klinkt het bijna nog leukquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geniet ervan, voel de wind door je haren roetjsen, de kou in je gezicht, enzo
ik vind een lekker fietstochtje ook best genieten, jij niet?quote:
quote:
oh zeker, maar na een uur fietsen moet ik me douchen voordat ik een eetafspraak kan hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind een lekker fietstochtje ook best genieten, jij niet?
[..]
gelukkig was het een half uurtjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh zeker, maar na een uur fietsen moet ik me douchen voordat ik een eetafspraak kan hebben
jazeker wel, je moet alleen goede popupblockers enzo hebben..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee maar staat ook nergens online zie ik.
ohw, over dat half had ik heen gelezen. dat maakt het wel beterquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig was het een half uurtjeal moet ik ook wel even andere kleren aan trekken bij een half uur flink doortrappen hoor
Jammer, die is leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee maar staat ook nergens online zie ik.
Ja naja wil gewoon makkelijk via de TV kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel, je moet alleen goede popupblockers enzo hebben..
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, over dat half had ik heen gelezen. dat maakt het wel beter
keuzesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja wil gewoon makkelijk via de TV kijken.
Geen chromecast?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja wil gewoon makkelijk via de TV kijken.
is blijkbaar niet makkelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is dat gewoon een optie toch? Of bedoelde je iets anders
Geen zin in al die reclame via mijn telefoon.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is dat gewoon een optie toch? Of bedoelde je iets anders
Via chromecast vraagt wel net wat meer handelingen, kunnen we niet ontkennenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen zin in al die reclame via mijn telefoon.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker wel, je moet alleen goede popupblockers enzo hebben..
ik kan zo vanaf de laptop casten... maar ama blijkbaar nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Via chromecast vraagt wel net wat meer handelingen, kunnen we niet ontkennen
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het doet nog steeds heel veel pijn allemaal.
Samequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan zo vanaf de laptop casten... maar ama blijkbaar niet
aangezien ze het heeft over reclame op mobielquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
En weet niet of dat ama dat niet kan of nooit heeft gedaan
ja dat las ik, blijft staan dat ik niet weet of ze dat niet kan of nooit heeft gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien ze het heeft over reclame op mobiel
ja ja pippi langstrumpfquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat las ik, blijft staan dat ik niet weet of ze dat niet kan of nooit heeft gedaan
ja... waarom denk je dat ik zo reageer?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]mijn opmerking had net zo goed uit jouw mond kunnen komen tho
met de Pippi instelling begin ik ook vaak aan dingenquote:
hier trappen we niet inquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... waarom denk je dat ik zo reageer?
Geen zin om de laptop te pakken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
En weet niet of dat ama dat niet kan of nooit heeft gedaan
dus toch niet makkelijk genoegquote:
Je hebt mijn toestemmingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
heb zin in de shoarma...
dus gewoon lekker alvast de pan op de kookplaat gezet....
5u eten is wel toegestaan toch?
Nou die hebben we niet zo gauw ergens voor nodig. Maar ja. Dat is mijn meningquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hebben we @:uitstraling voor nodig, denk ik.
pfieuw gelukkigquote:
haal je hem op de fiets?quote:Ik ga me klaarmaken voor het ophalen van de ladder, als het niet past hoop ik dat diegene hem misschien kan brengen. Het is vier minuten rijden
Al hooooooooooooooop ik echt dat ie gewoon past anders ga ik me voor schut voelen
haha nee joh gek, dat ding is 230 cmquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw gelukkig
[..]
haal je hem op de fiets?
Oke nee 35 min met ladder lopen gaat me te verquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee joh gek, dat ding is 230 cm![]()
Maar misschien kan ik wel lopen als het echt niet zou passen?
mietjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke nee 35 min met ladder lopen gaat me te ver
heh?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Die persoon reageerde wel beetje apart op markplaats, gewoon super zakelijk en alleen informatie delen die gedeeld moet worden.
Ik verhaal ophangen 'ja hoi heb t opgemeten en denk dat het past, durf het wel aan maar als je liever met iemand anders afspreekt die hem zeker weten op haalt dan begrijp ik dat ook. Anders zou ik morgen ook om 17.00 kunnen'
antwoord 'morgen om 17.00 is goed'Oke
Die persoon reageerde wel beetje apart op markplaats, gewoon super zakelijk en alleen informatie delen die gedeeld moet worden.quote:
uh, ja dat kon ik lezenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die persoon reageerde wel beetje apart op markplaats, gewoon super zakelijk en alleen informatie delen die gedeeld moet worden.
Ik verhaal ophangen 'ja hoi heb t opgemeten en denk dat het past, durf het wel aan maar als je liever met iemand anders afspreekt die hem zeker weten op haalt dan begrijp ik dat ook. Anders zou ik morgen ook om 17.00 kunnen'
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verhaal ophangen
'ja hoi heb t opgemeten en denk dat het past, durf het wel aan maar als je liever met iemand anders afspreekt die hem zeker weten op haalt dan begrijp ik dat ook. Anders zou ik morgen ook om 17.00 kunnen'
hoe?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, ja dat kon ik lezen
maar is dit een review?
nee een eventbeschrijvingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, ja dat kon ik lezen
maar is dit een review?
terug sturen,quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus stuurt via de app 'wil jullie laten weten dat ik vanaf de haai een nieuwe baan heb'
oke wijffie, zet hem op
'wat dolfijntjes!!' met een glitter dolfijnenplaatje erbijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
terug sturen,
hopelijk zie je ook dolfijnen
Hopelijk niet iets met taal?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus stuurt via de app 'wil jullie laten weten dat ik vanaf de haai een nieuwe baan heb'
oke wijffie, zet hem op
taal is zeg maar echt haar dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |