abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215427842

Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Baby darling doll face honey
pi_215427845
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Hue hue?
:') :D
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Crackie is van de Foqueville Schoolkrant denk ik. Allemaal hyper-geīnteresseerde vragen over alles :P
maar alles is ook echt interessant als je er even wat langer over na gaat denken _O-
pi_215427854
quote:
9s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:

ja :D toen deed ik echt mega sociaal bij je, dat kan ik dus niet goed als ik alleen ben :)
Heb je daar zo'n moeite mee?
Ben je dat dan niet vanuit jezelf of durf je niet zo goed jezelf te zijn bij iemand nieuw?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 13:26:52 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215427859
Was even de was aan het doen op zolder, kom ik beneden, heeft dochterlief de halve vloer ondergetekend met haar wasco.
Leuk, leuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_215427862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:

maar alles is ook echt interessant als je er even wat langer over na gaat denken _O-
Dat is eigenlijk wel zo natuurlijk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215427865
Zo, anyway. Werkjes klaargewerkt. Nu even mijn nieuwe schoenen in lopen. Eens zien of ze kunnen blijven :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215427872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:25 schreef rival het volgende:

[..]
Heb je daar zo'n moeite mee?
Ben je dat dan niet vanuit jezelf of durf je niet zo goed jezelf te zijn bij iemand nieuw?
Moeite mee: ja, echt onwijs -O- :')

En durf je niet jezelf te zijn; denk dat het ongeveer op neer komt ja. Ik weet hoe ik me moet gedragen als ik een rol heb. Dus op werk en in groepen enzo allemaal geen probleem, 1 op 1 op werk is ook easypeasy. Maar prive is mijn rol 'ben maar jezelf' = een grote paniek help wat moet ik doen

denk overigens niet per se dat een ander dit merkt want ik ga heel druk doen en 'haha kijk hoe grappig ik ben' omdat ik me zo ongemakkelijk voel en dan geen houding weet aan te nemen
pi_215427881
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215427893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was even de was aan het doen op zolder, kom ik beneden, heeft dochterlief de halve vloer ondergetekend met haar wasco.
Leuk, leuk.
wie laat zn kind nou onbeheerd achter!!!!

SPOILER
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk wel zo natuurlijk :Y
De Quest is om die reden ook leuk, die uitleg over de meest gangbare dingen waar je niet zo snel stil bij staat :')
quote:
80s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, anyway. Werkjes klaargewerkt. Nu even mijn nieuwe schoenen in lopen. Eens zien of ze kunnen blijven :s)
Wat voor rondjes doe jij als je gaat lopen? Bedoel zoek je iets 'moois' op of gewoon rondje-rondje maakt niet uit waar hoe wat
pi_215427917
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor rondjes doe jij als je gaat lopen?
pi_215427920
Ik ben dus weer begonnen met hardlopen maar jezussss, wat heb ik veel ingeleverd op conditie _O-.
Ben ooit gestopt toen ik 15 km achter elkaar kon hardlopen op een tempo van 5 min/km.
Mijn huidige tempo als ik 3 minuten ga hardlopen (en dat is echt niks vergeleken met 15 km _O-) is 6 min/km en dan zit mn hartslag al echt heel hoog. Wtf, 5 min/km op 15 km of 6 min/km over 3 minuten _O-

Goed om het weer op te pakken dus :+
pi_215427931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:35 schreef Modus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
wat een schatje!
pi_215427935
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Moeite mee: ja, echt onwijs -O- :')

En durf je niet jezelf te zijn; denk dat het ongeveer op neer komt ja. Ik weet hoe ik me moet gedragen als ik een rol heb. Dus op werk en in groepen enzo allemaal geen probleem, 1 op 1 op werk is ook easypeasy. Maar prive is mijn rol 'ben maar jezelf' = een grote paniek help wat moet ik doen

denk overigens niet per se dat een ander dit merkt want ik ga heel druk doen en 'haha kijk hoe grappig ik ben' omdat ik me zo ongemakkelijk voel en dan geen houding weet aan te nemen
Hoop zelfkennis iig, dat helpt! Daarmee komt er idd vast wel iets uit waar je wat aan gaat hebben!
De "haha kijk hoe grappig ik ben" ken ik zelf dan juist weer van in een nieuwe groep zijn.....
pi_215427940
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
wat een schatje!
Modus is een schatje inderdaad.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 13:39:51 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215427959
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:

[..]
wie laat zn kind nou onbeheerd achter!!!!

SPOILER
[..]
De Quest is om die reden ook leuk, die uitleg over de meest gangbare dingen waar je niet zo snel stil bij staat :')
[..]
Wat voor rondjes doe jij als je gaat lopen? Bedoel zoek je iets 'moois' op of gewoon rondje-rondje maakt niet uit waar hoe wat
Nu ze zo groot is, kan dat meestal prima.
pi_215427961
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef rival het volgende:

[..]
Hoop zelfkennis iig, dat helpt! Daarmee komt er idd vast wel iets uit waar je wat aan gaat hebben!
De "haha kijk hoe grappig ik ben" ken ik zelf dan juist weer van in een nieuwe groep zijn.....
Niks van gemerkt
pi_215427968
:B grapje Rival, maar misschien ook niet want heb jou niet echt in groepsverband gesproken
pi_215427977
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Modus is een schatje inderdaad.
@Modus hoor je dit

*knijpt in wangetje

hoe was DDW?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nu ze zo groot is, kan dat meestal prima.
oprecht grapje, ik heb uberhaupt geen idee wat gebruikelijk is _O-
pi_215428000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben dus weer begonnen met hardlopen maar jezussss, wat heb ik veel ingeleverd op conditie _O-.
Ben ooit gestopt toen ik 15 km achter elkaar kon hardlopen op een tempo van 5 min/km.
Mijn huidige tempo als ik 3 minuten ga hardlopen (en dat is echt niks vergeleken met 15 km _O-) is 6 min/km en dan zit mn hartslag al echt heel hoog. Wtf, 5 min/km op 15 km of 6 min/km over 3 minuten _O-

Goed om het weer op te pakken dus :+
Mijn ervaring daarmee is dat het over het algemeen ook redelijk snel weer terug komt, dat hardlopen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_215428003
quote:
16s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Niks van gemerkt
Ik voelde mij prima op mn gemak dus toen werd ik meteen mn saaie zelf weer :'(
pi_215428008
Thuihuis *G*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_215428027
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mijn ervaring daarmee is dat het over het algemeen ook redelijk snel weer terug komt, dat hardlopen. :Y
Dat is waar!

En mijn doel is niet per se om het op dat niveau terug te krijgen maar wel om weer goede conditie te krijgen. En ritme en structuur en daarbij helpt sport ook :Y . Het voelt nu vooral als 'wowww vet achteruit!!' maar dat is vooral omdat je weet wat het ooit was :')
quote:
16s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:43 schreef rival het volgende:

[..]
Ik voelde mij prima op mn gemak dus toen werd ik meteen mn saaie zelf weer :'(
hahahaha _O-
  donderdag 31 oktober 2024 @ 13:47:34 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215428040
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]
@:modus hoor je dit

*knijpt in wangetje

hoe was DDW?
[..]
Als je je huis kindveilige hebt gemaakt (scherpe dingen weg, stopcontacten dicht, breekbare dingen hoog etc) kun je dat al snel voor een paar minuten. Helemaal als ze gewoon wat te doen hebben. Had haar lekker met de kleurtjes (kleulies) aan tafel gezet.
Ach, kan ook niet boos op haar worden.
Maar 5 minuten is kennelijk
pi_215428047
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Dat is waar!

En mijn doel is niet per se om het op dat niveau terug te krijgen maar wel om weer goede conditie te krijgen. En ritme en structuur en daarbij helpt sport ook :Y . Het voelt nu vooral als 'wowww vet achteruit!!' maar dat is vooral omdat je weet wat het ooit was :')
[..]
hahahaha _O-
Ja, vooral die eerste paar keer na langere pauze vallen dan vaak tegen. :') Been there.

Maar eenmaal weer in het ritme blijkt het toch gewoon lekker te zijn en dan boeien die tijden ook minder. Mij, in ieder geval.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_215428064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]
@:modus hoor je dit

*knijpt in wangetje

hoe was DDW?
[..]
Vond DDW wel leuk. Heb eigenlijk allemaal de graduation show van design academy gedaan en aantal avonden bij de bar gehangen. De afsluitende feestjes waren ook wel dikke prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')