Nope.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:notorious_roy en ik gaan dit spel kopen
https://old.reddit.com/r/(...)come_from_the_futurequote:TLDR; This leaker was able to confirm that they are (at least to some extent) telling the truth about having information that hasn't leaked yet.
This person sent me the evidence that they apparently can not share openly yet. The reason they gave is that it somehow could have their identity traced to them (at least that's how I understood it). I don't know how they plan on having their identity not be traced back to them when they send it after December 25th, but I did not ask them that.
Bah, de theme song die omgekeerd isquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:17 schreef Aether het volgende:
Skyward Sword toegevoegd aan Nintendo Music.
[ x ]
Ohhhh dat duurt nog ffquote:
Je kan upgraden hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef cherrycoke het volgende:
wat een gezeik, kan je het online uitbreidingspakket niet los kopen, dan moet je nog eens 12 maanden online kopen man man man
ik kan het niet vindenquote:
Daar zou ik niet op rekenen want de joycons zijn ook als twee aparte controllers te gebruiken en ik vermoed dat ze dat ook bij de Switch 2 gaan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
Ik hoop wel met die switch 2 dat ze een normale dpad gebruiken bij de pro en de joycons zijn ze allebei niet zo best, terwijl nintendo uitvinder is van de dpad
Volgens de leaks nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
Ik hoop wel met die switch 2 dat ze een normale dpad gebruiken bij de pro en de joycons zijn ze allebei niet zo best, terwijl nintendo uitvinder is van de dpad
Ik moet hem nog spelen, maar 32 uur valt erg mee in vergelijking met andere RPGs tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest 3 uitgespeeld. Hoewel het qua genre en looks helemaal mijn game is, raad ik 'm niet echt aan. Gameplay is wel echt te oldskool eigenlijk en het sleept te lang door. Ondanks dat ik met 32 uur klaar was voelde dat drie keer zo lang.
7 / 10
@:ggmm je kan beter Live A Live spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |