Dat is niet zo slimquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het schip, het kerkgebouw, is ontploft toen men daar buskruit had opgeslagen.
Je had veel leukere dingen kunnen doen met dat buskruit jaquote:
Wist je dat daar ook de oorsprong van het Nederlandse RD-coördinatenstelsel lag (1885 tot 1930)?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké!Domni en ik zijn er een eerdere keer in Amersfoort ook in geweest
Ah bijzonder, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat daar ook de oorsprong van het Nederlandse RD-coördinatenstelsel lag (1885 tot 1930)?
Onder aan deze pagina een animatie daarover: https://www.kadaster.nl/z(...)ijksdriehoeksstelsel
Dat is wel heel erg interessantquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat daar ook de oorsprong van het Nederlandse RD-coördinatenstelsel lag (1885 tot 1930)?
Onder aan deze pagina een animatie daarover: https://www.kadaster.nl/z(...)ijksdriehoeksstelsel
En bijpassende oorbellenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Halloween zoutjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn ook feitjes die ik altijd leuk vind om te weten.quote:
Ja dat is het ook..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ook feitjes die ik altijd leuk vind om te weten.
Oeh, echt Hawaïaansquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag eten we over de grens:
[ link | afbeelding ]
Laat het smakenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Spookjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ook feitjes die ik altijd leuk vind om te weten.
Smakelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Smaakt het wel lekker?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De ananas ziet wel wat bruin
[ link | afbeelding ]
Nananasquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De ananas ziet wel wat bruin
[ link | afbeelding ]
Ah een dikke 10 dus of dat weer niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was heerlijkZelfs de paddenstoelen waren nog knapperig
Een tien? Hmm dat ook weer niet.. blijft ingevroren toei hèquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een dikke 10 dus of dat weer niet?
Ja nja als de smaak goed is..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een tien? Hmm dat ook weer niet.. blijft ingevroren toei hè
Paddenstoelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was heerlijkZelfs de paddenstoelen waren nog knapperig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |