Klaassnuiftalles ligt te schuimbekken op de wc waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Weinig Feyenoorders die ons hier even netjes komen feliciteren, iets wat je andersom wel vaak ziet.
Toch een beetje gebrek aan klasse vind ik
Dank aan de politie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En natuurlijk debiel dat die alweer zaterdag is
Eindelijk weer een echt lekkere goede overwinning.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Totaal onverwachte zege maar wel erg lekker.
Het real Madrid van Nederland maar dan zonder de prijzenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Weinig Feyenoorders die ons hier even netjes komen feliciteren, iets wat je andersom wel vaak ziet.
En die vloek van de verloren “toppers” tegen PSV en Feyenoord doorbroken. Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echt lekkere goede overwinning.
Lang geduurd.
Mario Been in de nabeschouwing: 'de kuip was stil en dat zegt genoeg'quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
"Het legioen" was wel amper te horen en dat zonder uitsupporters.
Vorige week idd na Benfica genoeg Ajacieden die even kwamen feliciteren. Waaronder ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassnuiftalles ligt te schuimbekken op de wc waarschijnlijk
Onverwachtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Totaal onverwachte zege maar wel erg lekker.
With the blushes on the cheek. Ik heb in het Eredivisietopic al gepost hoe hij Jil uit Engeland ooit aan de haak heeft geslagen.quote:
ik ga jou ff vermelden in mijn ondertiteldinges hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tjacka het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Ajaxmaten ik zei het toch @:bofjijff @:tong80 @:maxi-mus
Laat Caland maar lekker posten. FOK! is al zo doot.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte makkers. Dikverdiende overwinning. Hopelijk zijn jullie nu van @:caland af.
Tjah, vbl was ooit leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat Caland maar lekker posten. FOK! is al zo doot.
En toch blijf je nog 15 jaar plakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.
Tot de breakup naar wzv.
Ook dat. Daarna was het nog wel druk, maar idd minder. Laatste jaren is het snel bergaf gegaan. borisz de sportmod was 2 weken geleden bij mij op visite, die zei dat Fok! 10 jaar geleden 20 miljoen posts en vorig jaar 2 miljoen. Het is dus niet alleen VBL. ONZ is ook doot en kwisjes lopen niet meer etc.....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.
Tot de breakup naar wzv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |