abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 oktober 2024 @ 23:33:02 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215424440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Analyserend en wannabe journalistiek Nederland is hard gevloerd vanavond.

Toch zag ik WIllem Vissers in zijn Volkskrantje al de doelpalen verschuiven en wilde hij pretenderen dat de Ajax-selectie niet zo slecht is als beweerd.
Ja het is niet zo slecht maar de trainers waren vorig jaar ook niet zo slecht.

Leg het maar uit.
pi_215424452
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja het is niet zo slecht maar de trainers waren vorig jaar ook niet zo slecht.

Leg het maar uit.
paniek om wat roulatie, paniek omdat farioli logisch nadenkt en niet met een kreupele selectie vol op de aanval speelt

Nederlanders zijn de grootste autisten die er bestaan in de Westerse samenleving.
pi_215425478
Meer verzet tegen staalslakken als bouwstof: 'Langzame milieuramp' - https://nos.nl/l/2542672

Niet alleen IJmuiden, maar heel Nederland kan de kanker krijgen als het aan Tata Steel ligt.

Mede mogelijk gemaakt door de altijd burgers saboterende overheid.
Jack does it in real time...
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:48:23 #54
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215425757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nederlanders zijn de grootste autisten die er bestaan in de Westerse samenleving.
Oké, tijd om mijn cappuccino voor 11 uur te drinken en mijn pasta te eten precies gevouwen zoals mama dat altijd deed.
Met pijn en moeite derde
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:05:41 #55
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_215426259
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Oké, tijd om mijn cappuccino voor 11 uur te drinken en mijn pasta te eten precies gevouwen zoals mama dat altijd deed.
Westers zei hij he.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:14:26 #56
pi_215426326
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is wel de kers op de taart.

Er bekruipt mij ook het gevoel dat je het allemaal niet zo geweldig vond.

Alsof het raar is dat met deze spelersgroep en vorig seizoen in gedachte een trainer het realistisch aanvat. Nee, aanvallen moeten we! Veel goals! Jan Joost en het gepeupel moet vermaakt worden.
Ik vind dit wel echt geweldig. Wat jij nu post is precies waar ik op doel. Je hebt namelijk helemaal gelijk, in de huidige situatie moet Ajax het ook realistisch aanvatten. Maar dat vind ik dus echt schitterend om mee te maken na jarenlang al dat geneuzel over Ajaxvoetbal en Ajax-DNA over je uitgestort te krijgen. Ajax is ook maar gewoon een voetbalclub, bij het eerste zuchtje tegenwind is het daar ook gewoon vrouwen en kinderen eerst en draait het om de resultaten voor er weer naar het voetbal gekeken wordt. Een broodnodige realistische wind waait er nu door Amsterdam, de branie is volledig verdwenen. Heel goed.

Neemt niet weg dat ik Feyenoord liever had zien winnen uiteraard, dat had het nog mooier gemaakt, maar het is echt fenomenaal om Jordan Henderson als een werkmier zijn broze ledematen overal tussen te zien stoppen. Vechtvoetbal, op karakter, desnoods het modder opeten en dat hele verhaal. Nederig in plaats van arrogant, dat vond ik dus wel een bijzondere ervaring.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:16:15 #57
pi_215426340
Wout Weghorst die in de tweede helft een paar keer aan het dribbelen sloeg, dat waren ook echt formidabele beelden. Met dat houtigere lijf op de verdediging van Feyenoord af, het was geen gezicht.

Maar wel de punten. En dat telt!
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:16:39 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426342
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik vind dit wel echt geweldig. Wat jij nu post is precies waar ik op doel. Je hebt namelijk helemaal gelijk, in de huidige situatie moet Ajax het ook realistisch aanvatten. Maar dat vind ik dus echt schitterend om mee te maken na jarenlang al dat geneuzel over Ajaxvoetbal en Ajax-DNA over je uitgestort te krijgen. Ajax is ook maar gewoon een voetbalclub, bij het eerste zuchtje tegenwind is het daar ook gewoon vrouwen en kinderen eerst en draait het om de resultaten voor er weer naar het voetbal gekeken wordt. Een broodnodige realistische wind waait er nu door Amsterdam, de branie is volledig verdwenen. Heel goed.

Neemt niet weg dat ik Feyenoord liever had zien winnen uiteraard, dat had het nog mooier gemaakt, maar het is echt fenomenaal om Jordan Henderson als een werkmier zijn broze ledematen overal tussen te zien stoppen. Vechtvoetbal, op karakter, desnoods het modder opeten en dat hele verhaal. Nederig in plaats van arrogant, dat vond ik dus wel een bijzondere ervaring.
Ah, op zo'n fiets. Ja dat ben ik met joun eens. Sowieso dat gelul altijd alsof ze bij Ajax het voetbal hebben uitgevonden. GEEN AJAX SPITS. Wennen aan het Ajax Systeem. Alsof het een heel ander spelletje is.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:18:01 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215426354
Ik word wel heel moe van het opportunisme oa op dit forum. Nu kan Feyenoord er blijkbaar niks meer van.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:19:50 #60
pi_215426365
quote:
Shell verdient miljarden aan gas en olie, maar lijdt verlies met duurzame energie
De nieuwe Shell is ook weer uit. 6 miljard winst, voor 3,5 miljard aan eigen aandelen ingekocht. Lachwekkend.

We schakelen over naar hun woordvoerder, @Steven184
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:21:27 #61
pi_215426380
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik word wel heel moe van het opportunisme oa op dit forum. Nu kan Feyenoord er blijkbaar niks meer van.
Eerste wedstrijden overdreven negatief, daarna overdreven positief en nu weer overdreven negatief. Na de volgende overwinning gaan we gewoon weer de polonaise lopen.

Milambo moest ook meteen in Oranje, rustaaaaagh.
pi_215426389
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik voorspelde het ook al in de kroeg: dit duel gaat wel bepalen wie welk sentiment met zich meekrijgt.

Voor Farioli en Priske worden de doelpalen iedere halve week verschoven. Het is echt ontzettend hilarisch.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:23:11 #63
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215426399
Valentijn Driessen vindt Farioli nu ook ineens een genie en verwacht opnieuw een masterplan tegen PSV :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:23:42 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215426401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Eerste wedstrijden overdreven negatief, daarna overdreven positief en nu weer overdreven negatief. Na de volgende overwinning gaan we gewoon weer de polonaise lopen.

Milambo moest ook meteen in Oranje, rustaaaaagh.
Ja hoeveel mensen razend waren dat Milambo er niet bij zat :'). Nog lang niet zo ver. Ik moet wel bekennen dat ik Taylor verrassend goed vond gisteren @maxi-mus , normaal geen fan van.
pi_215426405
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:23 schreef Szura het volgende:
Valentijn Driessen vindt Farioli nu ook ineens een genie en verwacht opnieuw een masterplan tegen PSV :D
Valentijn Driessen wel met een snedig columnpje dat er intern gemor zou zijn geweest na zondag.

Die man kan niet wachten om een belerend stukje te schrijven waarin hij voorschrijft hoe Ajax-fans zich moeten gedragen jegens Farioli.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:25:14 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426410
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ja hoeveel mensen razend waren dat Milambo er niet bij zat :'). Nog lang niet zo ver. Ik moet wel bekennen dat ik Taylor verrassend goed vond gisteren @:maxi-mus , normaal geen fan van.
Ik was er in voorgaande seizoenen ook geen groot fan van maar hij heeft dit seizoen wel echt stappen gezet en oogt ook enorm fit en gedreven. Wij danken Jade Anna.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:25:40 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426414
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:23 schreef Szura het volgende:
Maandag draaide Johan Cruijff zich nog om in zijn graf.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:27:16 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215426419
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Valentijn Driessen wel met een snedig columnpje dat er intern gemor zou zijn geweest na zondag.

Die man kan niet wachten om een belerend stukje te schrijven waarin hij voorschrijft hoe Ajax-fans zich moeten gedragen jegens Farioli.
Oh zeker dat Farioli intern is bijgestuurd!!

Net als dat het niet Ten Hag destijds was die het op de rit kreeg, maar de Telegraaf-mol Schreuder en Tadic die hem zouden hebben omgepraat :').
pi_215426512
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
De nieuwe Shell is ook weer uit. 6 miljard winst, voor 3,5 miljard aan eigen aandelen ingekocht. Lachwekkend.

We schakelen over naar hun woordvoerder, @:steven184
:D

Welk bedrijf maakt winst met duurzame energie op grote schaal?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 31 oktober 2024 @ 11:14:21 #70
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215426731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Valentin y Mike

Twee oliedomme journalisten van een lokale krant besluiten uit persoonlijke rancune het succes van de trainer van de plaatselijke voetbalclub toe te schrijven aan zijn zwakbegaafde assistent. Wanneer de succestrainer naar het buitenland vertrekt en de assistent het moet overnemen, komen diens tekortkomingen al gauw aan het licht, zitten de supporters met een mislukt seizoen, maar vinden Valentin en Mike op onnavolgbare wijze een manier om te doen alsof ze er niets mee te maken hebben. Mystiek realisme in een gaucho-western die het publiek in totale verwarring achterlaat.

Betrouwbare MannetjesGoden.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 11:27:55 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215426816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Valentin y Mike

Twee oliedomme journalisten van een lokale krant besluiten uit persoonlijke rancune het succes van de trainer van de plaatselijke voetbalclub toe te schrijven aan zijn zwakbegaafde assistent. Wanneer de succestrainer naar het buitenland vertrekt en de assistent het moet overnemen, komen diens tekortkomingen al gauw aan het licht, zitten de supporters met een mislukt seizoen, maar vinden Valentin en Mike op onnavolgbare wijze een manier om te doen alsof ze er niets mee te maken hebben. Mystiek realisme in een gaucho-western die het publiek in totale verwarring achterlaat.

Waarom kende ik dit niet :D
  donderdag 31 oktober 2024 @ 11:33:49 #72
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215426869
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Valentin y Mike

Die filmtips is één van m'n favoriete rubrieken _O_
  donderdag 31 oktober 2024 @ 11:43:18 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215426944
¡Hoy Interno!
(Argentinië, 2022, 93 minuten)

De beveiligingscamera van een amateurclub uit Patagonië registreert de voetbalkantine en zijn drie argeloze stamgasten. Een stroomstoring zorgt ervoor dat de beelden per ongeluk op de nationale tv worden uitgezonden en stuwt de seksistische en licht racistische Alfredo, Juan, en ‘Haipie’ tot ongekende populariteit. Langzaam beginnen andere gasten aan de bar zich ook met de camera te bemoeien, onder wie een erg saaie man in een bloemenjasje, en een Amerikadeskundige wiens ogen erg dicht op elkaar staan en die bedacht heeft dat hij populairder wordt als hij doet alsof Donald Trump gewoon een beetje een gekke man is. Het publiek wordt een stille getuige van een merkwaardige populariteitscompetitie waarin de drie mannen nog tijdens de uitzending hun gasten keuren. Een melancholiek onderzoek naar masculiniteit, ouder worden en de groeiende invloed van wokisme.

Deze wordt hier ook wel gewaardeerd denk ik.
pi_215427020
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:43 schreef hhh38 het volgende:
¡Hoy Interno!
(Argentinië, 2022, 93 minuten)

De beveiligingscamera van een amateurclub uit Patagonië registreert de voetbalkantine en zijn drie argeloze stamgasten. Een stroomstoring zorgt ervoor dat de beelden per ongeluk op de nationale tv worden uitgezonden en stuwt de seksistische en licht racistische Alfredo, Juan, en ‘Haipie’ tot ongekende populariteit. Langzaam beginnen andere gasten aan de bar zich ook met de camera te bemoeien, onder wie een erg saaie man in een bloemenjasje, en een Amerikadeskundige wiens ogen erg dicht op elkaar staan en die bedacht heeft dat hij populairder wordt als hij doet alsof Donald Trump gewoon een beetje een gekke man is. Het publiek wordt een stille getuige van een merkwaardige populariteitscompetitie waarin de drie mannen nog tijdens de uitzending hun gasten keuren. Een melancholiek onderzoek naar masculiniteit, ouder worden en de groeiende invloed van wokisme.

Deze wordt hier ook wel gewaardeerd denk ik.
_O-
pi_215427093
quote:
Süße Karoline
(Zwitserland, 72 min.)
Het publiek in Venetië stond op de banken bij deze hartveroverende folk-opera-dramady over de doodgewone boerendochter Karoline die zo gewoon is dat er een documentaire over haar gemaakt wordt waarover ze mag komen vertellen in allerlei talkshows, terwijl ze ook nog op een landgoed in onderhandeling is over een nieuw te vormen kantonbestuur. Een satirische parabel die de willekeur van het normale verkent.
Staan wel leuke dingen tussen ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')