Ik wil met 500 euro instappen en dan maandelijks een bedrag erop zetten, laat we zeggen 250 p.m.quote:Op zondag 22 december 2024 11:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben een maandje geleden begonnen met 400 euro. En dan in plukjes instappen. Nu staat er een order open om voor 200 euro te kopen zodra hij onder de 88 zakt. Zakt ie verder, dan koop ik bij.
Zoiets.
Maar dat kun je natuurlijk ook met 40 euro of 4000 euro doen.![]()
En vanaf volgen jaar wil ik wekelijks kopen. Ongeacht de prijs.
Mensen, leer AUB hoe je offline een Bitcoin wallet aan kunt maken. Deze wallet komt dan nooit online, dit is jouw spaarbank. Stuur je Bitcoin naar dit adres, controleer of het gelukt is en herhaal.quote:Op zondag 22 december 2024 11:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben een maandje geleden begonnen met 400 euro. En dan in plukjes instappen. Nu staat er een order open om voor 200 euro te kopen zodra hij onder de 88 zakt. Zakt ie verder, dan koop ik bij.
Zoiets.
Maar dat kun je natuurlijk ook met 40 euro of 4000 euro doen.![]()
En vanaf volgen jaar wil ik wekelijks kopen. Ongeacht de prijs.
Welke raad je aan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:05 schreef achtja het volgende:
[..]
Mensen, leer AUB hoe je offline een Bitcoin wallet aan kunt maken. Deze wallet komt dan nooit online, dit is jouw spaarbank. Stuur je Bitcoin naar dit adres, controleer of het gelukt is en herhaal.
Bitcoin core.. maar als dat te lastig is gebruik je bijvoorbeeld Electrum..quote:
En dat allemaal offline en je stuurt je BTC ook naar de offline wallet en je controleert of het er op staat, ook offline?quote:Op zondag 22 december 2024 15:09 schreef achtja het volgende:
[..]
Bitcoin core.. maar als dat te lastig is gebruik je bijvoorbeeld Electrum..
- Maak eerst eens een dummy wallet aan..
- Dan verwijder je die..
- Dan kijken of je het snapt
- Dan offline een wallet aanmaken (magisch, je hebt geen internet nodig om een wallet aan te maken.. Extreem veilig)
- Vergeet de seed niet op te schrijven.
- Verwijder wallet!
- Probeer opnieuw te 'openen' met seed
- Verwijder wallet.
- Nu snap je het..
- Lets go
Ja.. jij begrijpt het.quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat allemaal offline en je stuurt je BTC ook naar de offline wallet en je controleert of het er op staat, ook offline?
Want je schrijft dat je wallet nooit online komt.
Ik vind dat magisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |