quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:11 schreef Rozevla het volgende:
Douw die kots brokken in der katten hoerenhol !!!!!
Wat mij betreft liever een haarbal dan brokjes, vocht en gras.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:10 schreef Aberkullie het volgende:
Wees blij dat het geen haarbal was
Van harte beterschap met de poes.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik kon niet slapen want ik had wat te veel gedronken .
Mijn lieve poes mag overal komen van mij, meestal slaapt ze niet bij mij maar soms wel zeker als het koud is. Ze lag nu wel bij mij.
Begin ik net heel langzaam een klein beetje slaap te krijgen, hoor ik opeens de slokdarm zowat uit het beest tikken
Barft ze haar brokjes uit in een plasje ranzige kots
Klacht : misselijke poes
Een kat die kan pratenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:24 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
De kat is het continue geklaag van TS kotsbeu
Vandaar dat ze mijn geklaag niet beu kunnen wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Jouw kat? Kan die praten?
Ik heb nog nooit een kat horen praten. Wel een poesje horen kreunen![]()
![]()
Kwestie van beter concentreren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
![]()
Hier een Vlaanderen hebben we wel een pratende hondquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |