Nouja je hebt toch wat mensen die verknocht zijn aan de NPO, dus ik weet niet hoe makkelijk het scoren wordt.quote:
Het kan best meer zijn, maar het lijkt me dat het in Nederland best moeizaam gaat. Inkomsten uit boeken (waarbij ik ook niet denk dat hij er honderdduizenden van verkocht heeft) moeten gedeeld worden met de uitgever, en als je een volle theaterzaal hebt, pakt het theater ook een deel van de winst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n inkomsten sowieso al hoger lagen. (die man trad een half jaar op voor volle zalen door het hele land). Verder schreef ie regelmatig boeken die bestsellers werden.
Wat wel uniek is, is dat vrijwel heel het programma van Lubach terug te vinden is op youtube. Ik ben benieuwd of dat overeind blijft.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het wordt alleen wat moeilijker om zijn programma te vinden en te kijken door de hinderlijke reclames en programmering.
Hij kan zo aanschuiven bij Harry Mens dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het kan best meer zijn, maar het lijkt me dat het in Nederland best moeizaam gaat. Inkomsten uit boeken (waarbij ik ook niet denk dat hij er honderdduizenden van verkocht heeft) moeten gedeeld worden met de uitgever, en als je een volle theaterzaal hebt, pakt het theater ook een deel van de winst.
Die grote klapper maakt hij inderdaad bij RTL.
Benieuwd of de oude VPRO-beelden op YouTube mogen blijven ja, dat kan wel eens klaar zijn binnenkort. En met RTL zal hij het wel exclusief op Videoland gooien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat wel uniek is, is dat vrijwel heel het programma van Lubach terug te vinden is op youtube. Ik ben benieuwd of dat overeind blijft.
Theateroptredens van artiesten verlopen meestal via een manager tegen een vaste prijs per optreden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:58 schreef luxerobots het volgende:
Het kan best meer zijn, maar het lijkt me dat het in Nederland best moeizaam gaat. Inkomsten uit boeken (waarbij ik ook niet denk dat hij er honderdduizenden van verkocht heeft) moeten gedeeld worden met de uitgever, en als je een volle theaterzaal hebt, pakt het theater ook een deel van de winst.
Ik denk dat je boeken en theater onderschat. Maar inderdaad hij gaat nu een klapper maken bij RTL.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Was een briljant programma, Kopspijkers, dat in dezelfde hoek zat als dat van Lubach. Spijkerman is die klap van de VARA nooit meer te boven gekomen. Ben nu benieuwd wat er met Lubach gebeurt als hij naar Videoland verhuist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef Peter88Online het volgende:
Hoewel ik het jammer vind dat hij over gaat naar RTL (omdat ik vooral een hekel heb aan reclame onderbrekingen), vind ik het toch een andere situatie dan in 2005 bij Jack Spijkerman. John de Mol begon toen met Talpa en had toen heel erg het imago dat hij iedereen kon kopen met een grote zak met geld. Dat werd bij Spijkerman versterkt, omdat hij zijn contract dat nog twee jaar liep bij de VARA abrupt verbrak. Arjen Lubach heeft netjes zijn contract afgemaakt en is nu gewoon vrij om te kiezen wat hij wilt. Het hoeft ook niet altijd tegen te vallen. Toen Dit Was Het Nieuws enkele jaren op RTL was, was er weinig verandering te merken. Dat programma stond ook bij RTL nog steeds als een huis.
Hij verhuist niet naar Videoland.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:03 schreef Vincent_student het volgende:
Ben nu benieuwd wat er met Lubach gebeurt als hij naar Videoland verhuist.
Maar dat was het gevolg van het imago dat Talpa aan het begin had en het ontbreken van een lopend contract. Een andere situatie dan nu bij Lubach.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:03 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Was een briljant programma, Kopspijkers, dat in dezelfde hoek zat als dat van Lubach. Spijkerman is die klap van de VARA nooit meer te boven gekomen. Ben nu benieuwd wat er met Lubach gebeurt als hij naar Videoland verhuist.
Hij krijgt een programma op RTL4.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:03 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Was een briljant programma, Kopspijkers, dat in dezelfde hoek zat als dat van Lubach. Spijkerman is die klap van de VARA nooit meer te boven gekomen. Ben nu benieuwd wat er met Lubach gebeurt als hij naar Videoland verhuist.
Daar staat dit:quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:07 schreef Vincent_student het volgende:
Lubach heeft het zelf over RTL/Videoland, zie het nieuwsartikel in AD.
Dus de dagelijkse uitzendingen zijn gewoon op de TV bij RTL4.quote:De eerste uitzending van Arjen Lubach is in het voorjaar 2025 te zien bij RTL 4 en live te streamen en terug te kijken bij Videoland.
je moet nu ff radio 1 luisterenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:18 schreef Tourniquet het volgende:
Mag op Youtube: check
Volledige redactionele vrijheid: check
Misschien een dagelijks extra item of special op Videoland af en toe. Ze zijn niet gek bij RTL.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar staat dit:
[..]
Dus de dagelijkse uitzendingen zijn gewoon op de TV bij RTL4.
en in expeditie robinsonquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Misschien een dagelijks extra item of special op Videoland af en toe. Ze zijn niet gek bij RTL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |