De Lidl schijnt al goedkoop te zijn. Van iets dat goedkoop is gaat men niet nog meer korting krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die app is ook ronduit schandalig. Vraagt de kassa om de QR code te scannen en verwacht je dus dikke kortingen, duurt het eerst 5 minuten voordat die app is opgestart en krijg je vervolgens nog 12 popups met allerlei vervelende vragen. Tot slot is er geen cent afgegaan nadat ik de code had gescanned. Nee, ik vind het ook een matige ontwikkeling en ga nu ook liever naar de Aldi (maar die heeft de ingemaakte pepertjes dan weer niet).
Ik had de app nodig om de tequilabiertjes met korting te kunnen kopen. Sowieso al een hekel aan dat soort systemen, maar die tequilabiertjes zijn nergens goedkoper te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
De Lidl schijnt al goedkoop te zijn. Van iets dat goedkoop is gaat men niet nog meer korting krijgen
Ik heb nog nooit een Lidl met wat voor zelfscanmogelijkehid dan ook gezien!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn Lidl's met een handscanner?? Wat een genot zou dat zijn, bij de Lidl's waar ik kom hebben ze alleen zo'n zelfscanplein waar je met een wagentje niet eens mag komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |