SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die vrouw op het station was echt irritant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vond die vader die zn dochter in elkaar had geslagen ook wel heftig.
En die vrouw net op het station met de racisme kaart
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net afgesproken dat ik morgen even ga bijkletsen met bel ingresser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je alweer beter trouwens?Same shit, different day
SC hopper present
Kan je lekker eten in Hoensbroek dan?quote:
Die man met zn zwaan was wel grappigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw op het station was echt irritant.
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je lekker eten in Hoensbroek dan?
Ik ben bij het fikkiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw op het station was echt irritant.
Sneu van deze man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man met zn zwaan was wel grappig
[..]
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komen
Nóg zuidelijkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man met zn zwaan was wel grappig
[..]
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komen
Als je er toch bent..quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
5:30 wekker en dan naar het vliegveld
Ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
Goeie reis vastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
Vogelzaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dus ik ben even aan het kijken hoeveel chiazaad kost
Want chiapudding
Kan ik hier 25 kg chia kopenwie koopt dat nou als consument ?
Eindhoven.quote:
Ja. Ben er aan toequote:
Dankuquote:
Ik kom heel soms wel eens in Zuid-Limburg voor werk, verbaas me altijd over die twijfelachtige onzedelijke reclameborden langs de wegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, zo iets zag ik voorbij komen ja.
Maar dan nog.. jij vrijwillig naar zuid Limburg.
Ook nog ergens gaan eten hier?
*fluitquote:
Veel plezier. Fijne vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eindhoven.
En dan Boedapest
[..]
Ja. Ben er aan toe
[..]
Danku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |