Nog geen topic over zie ik..
Was een aantal jaren geleden razend enthousiast over de Journey Inwards..maar daarna vond ik het toch wel steeds minder worden..zeker door toevoeging van Mc Conrad..dit is natuurlijk persoonlijk..ben halverwege 2000 eens een keer naar 013 geweest en dat was een prima show..het laatste jaar.ben ik sowieso een beetje de d&b uit het oog verloren..dus heeft iemand updates..las laatst dat er alweeer een JI7 was
LTJ bukem - Atlantis is toch wel 1 van de beste DnB nrs ever produced ik ga em maar weer eens opzetten
maar heus niet dat DnB dood aan het gaan is, er zijn vet veel feesten, het is in nederland nooit echt groot geworden...dus hoe kan het dan echt doodgaan iig ik draai sinds kort drum n bass en desnoods hou ik het in in mn eentje tot stand
quote:Volgens een randdebiel die voor de oor werkt is drum&bass in 2003 definitief dood. Die vent moet opzouten. Die weet niets van de scene af.
Op woensdag 19 februari 2003 16:22 schreef thesoundfan het volgende:
Volgens de oor is de drum&bass in 2003 definitief dood.
quote:Je hebt vast gelijk want de oor doet wel aan meer onzin zoals= THe white stripes de hemel in schrijven, The strokes de beste band van 2001 vinden, songs for the deaf van qotsa de beste cd van 2002 vinden enz.
Op woensdag 19 februari 2003 16:38 schreef reem het volgende:[..]
Volgens een randdebiel die voor de oor werkt is drum&bass in 2003 definitief dood. Die vent moet opzouten. Die weet niets van de scene af.
quote:Als drum&b niet dood is, wat zijn dan minimaal goede drum&bass albums van 2003? kan ik weer eens effe gaan kazaa-n.smilie
Op woensdag 19 februari 2003 16:38 schreef reem het volgende:[..]
Volgens een randdebiel die voor de oor werkt is drum&bass in 2003 definitief dood. Die vent moet opzouten. Die weet niets van de scene af.
quote:albums komen er niet zoveel uit meer, je kan je beter focussen op single releases... wat ik heb gekocht vandaag..
Op woensdag 19 februari 2003 16:53 schreef thesoundfan het volgende:[..]
Als drum&b niet dood is, wat zijn dan minimaal goede drum&bass albums van 2003? kan ik weer eens effe gaan kazaa-n.smilie
Mindmachine - traumatized / ? - Cylon #10
Universal Project - danger chamber / kraft rmx - Universal Project
Simon Bassline Smith - Freestyle Mambo / Aquarius - V Recordings
beter gebruik je geen kazaa maar soulseek (slsk.org), staat veel meer dnb op.
quote:soulseek heb ik ook en daar staat inderdaad meer d&b op zoals = cylob- drop the base . (dj)Die kon ik bij kazaa niet vinden.. Als ik me op singles moet focussen is d&B toch wel een beetje dood?
Op woensdag 19 februari 2003 16:58 schreef reem het volgende:[..]
albums komen er niet zoveel uit meer, je kan je beter focussen op single releases... wat ik heb gekocht vandaag..
Mindmachine - traumatized / ? - Cylon #10
Universal Project - danger chamber / kraft rmx - Universal Project
Simon Bassline Smith - Freestyle Mambo / Aquarius - V Recordingsbeter gebruik je geen kazaa maar soulseek (slsk.org), staat veel meer dnb op.
quote:Nee hoor, dat is onzin... Bijna alle dansmuziek drijft op singlereleases hoor. Geldt ook voor techno / progressive etc. Koop vinyl of download het op mp3
Op woensdag 19 februari 2003 17:00 schreef thesoundfan het volgende:[..]
Als ik me op singles moet focussen is d&B toch wel een beetje dood?
Er zijn in 2003 nog niet zoveel boeiende albums uitgekomen, maar nog wat mooie van mid / late 2002
MDZ02 (nieuwste metalheadz album)
Eastside Jamz (Eastside label, nieuw album)
Start of Something LP - Moving Fusion
quote:soulseek kon van alles wel wat vinden maar die apen waren weer eens bijna allemaal niet online -baalbaal- maar total science van mdz02(is het niet= mtzo2?) (of een andere metalheadz) is ie nu aan het binnenhalen. Daar zal ik nog wel effe mijn meninkje over posten.Als ie er niet mee kapt natuluk.smilie
Op woensdag 19 februari 2003 17:33 schreef reem het volgende:[..]
Nee hoor, dat is onzin... Bijna alle dansmuziek drijft op singlereleases hoor. Geldt ook voor techno / progressive etc. Koop vinyl of download het op mp3
Er zijn in 2003 nog niet zoveel boeiende albums uitgekomen, maar nog wat mooie van mid / late 2002
MDZ02 (nieuwste metalheadz album)
Eastside Jamz (Eastside label, nieuw album)
Start of Something LP - Moving Fusion
quote:Wat is hun nieuwe album dan? Ben wel benieuwd, Weekend World vond ik ook erg goed
Op donderdag 20 februari 2003 17:22 schreef Kazz het volgende:
EZ Rollers hebben net weer eenalbum uit!
Progressive Sessions \o/
wel lache, nie superimpressive
ik vind zn sets echt lekker om bij te chillen. Over het algemeen luister ik alleen Trance en varianten, maar zn DnB sets zijn echt heerlijk om lekker bij te chillen
MC Conrad maakt het echt helemaal af, ik vind MC's normaal gesproken echt teringapen, maar respect voor deze
Dat was echt meesterlijk!!!!!
MC Conrad maakt het inderdaad helemaal af.... Zijn solocd is trouwens ook top!
quote:Er worden en zijn albums in dit jaar uitgebracht van Krust&Die, London Elektricity, Peshay, Andy C, Metalheadz, Trouble On Vinyl, Omni Trio, enz. (ok, sommige zijn terugblik-albums)
Op woensdag 19 februari 2003 16:53 schreef thesoundfan het volgende:[..]
Als drum&b niet dood is, wat zijn dan minimaal goede drum&bass albums van 2003? kan ik weer eens effe gaan kazaa-n.smilie
De Oor mag zichzelf geen muziekblad noemen als ze drum 'n bass doodverklaren. Wat een nonsens.
quote:Ja volgens de OOR... Volgens andere bladen zoals de Bassic Groove gaat het juist weer erg goed door compilaties zoals Hospital.
Op woensdag 19 februari 2003 16:22 schreef thesoundfan het volgende:
Volgens de oor is de drum&bass in 2003 definitief dood. Dus het is niet zo gek dat je het een beetje uit het oog bent verloren... Vorig jaar verscheen er nog wel een topplaat van Roni Size genaamd= touching down. En voor de rest is er vast nog veel goeds uitgekomen dat aan de oor hun oor is ontsnapt en ook aan mij. Een song die je in iedergeval moet downloaden is= cylob- drop the bass. Eigenlijk alweer een oudje= van vorig jaar geloof ik. Maar wel een vergeten klassieker. En over ltj= horizons vind ik een supernummmer en hij heeft er wel meer.Maar echt in verdiept heb ik me niet.Stop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |