SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geen idee maar kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er iemand van jullie daadwerkelijk hoogbegaafd?
Wat voor ingreep was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..] Dure uitgaven zoals nieuwe fiets en oksel-zweet-ingreep wacht ik nog wel even mee
Ik vorige maand nog, maar kom daar eigenlijk alleen op vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Laatste keer McDonalds is ook weer paar jaar geleden.
Kan mij voorstellen dat als je hele omgeving op niveau ‘sociale werkplaats’ functioneert, spreekt en denkt dat best eenzaam en frustrerend kan zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is hoogsbegaafd niet zo slim.
Als je slim bent dan leef je een goed leven en weet dat zo voor elkaar te krijgen en stuur je je gedachten naar wat goed voor je is.
Wdb zijn hoofdbegaafden dus eigenlijk dom want die hebben allerhande problemen.
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee maar kan het me niet voorstellen
KFC kom ik echt helemaal nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind die zinger burger wel erg lekker van kfc
MiraDryquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor ingreep was dat ook alweer?
Is dat een soort slush puppy maar dan anders?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vorige maand nog, maar kom daar eigenlijk alleen op vakantie
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
https://www.mcdonalds.com(...)raspberry-small.html
Dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
Geloof het meteen, had t over mezelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.
Oke CLquote:
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er hier tussen zitten.
Wtfquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze nu ook dit
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Luctor is denk ik overmatig (cijfermatig) inyelligent.
Dooddoener. Dat is de top 2% hèquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.
Het is fastfood..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop als je op de website kijkt dus dat kan nooit goed zijn
Is dat zo tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je geloof ik al met 130 ofzo, dus niet zo lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |